LV RU
www.sudzibas.lv Biļešu Serviss Neatgriezta nauda par nenotikušo koncertu

Bilešu Serviss - Neatgriezta nauda par nenotikušo koncertu

Bijām pirkuši biļetes caur šo kompāniju uz koncertu 28 martā " didula" kopumā samaksājam ap 200 € par četrām biļetēm. Trīs dienas iepriekš atnāca @sts, ka tiek atcelts un bija aicinājums aizpildīt naudas atgriešanas formu biļešu servisam, kas tika darīts 29. Martā, joprojām nav atgriezta nauda! Esu vairākkārt rakstījusi @tus un sākumā bija teikts, ka tiks atgriezta 10 dienu laikā, kas bija " aprīlī", bet jau iet decembra vidus un neticu, ka kompānijai ir grūti atrgiet manu pašu iemaksāto naudu jums! Kompānija aizbildinās, ka mums pašiem ir jāsazinās ar organizatoriem, bet kādēļ, jo naudu skaitījām uz jūsu kontu?
Esam vērsušies arī Ptac par šo, bet arī nesekmīgi, obligāti nosūtīšu sūdzību par šo negodprātīgu kompāniju uz valsts prokuratūru!
Kāpēc mums būtu jātērē savs laiks, lai tiktu atpakaļ pie pašu naudas, kas tika skaitīta uz jūsu biļešu serviss konta un tālāk, ko esat ar viņu iesākuši neinteresē.
Ļoti negodprātīgi sūtīt pircēju, lai pats tiek galā ar radušos problēmu, kurā esat iesaistīti. Joprojām ceru, ka tomēr tiks kaut kas darīts no jūsu puses, jo naudu par biļetēm skaitīju uz jūsu biļešu serviss kontu!

11.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Комментарии (1)

Pēc tavas loģikas sanāk tad, ka viņi ne par ko nav atbildīgi. Vispār jau pēc likumdošanas Biļešu Serviss ir nevis starpnieks, bet tirgotājs, kurš ir pilnībā atbildīgs patērētāja priekšā par nesniegtu preci, pakalpojumu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы