Biļešu Serviss - Neatgriezta nauda par biļetēm
Ļoti slikts apkalpošanas serviss. Nauda par nenotikušo koncertu 28.03.2019 vēl joprojām nav atgriezta. Tiek rakstīta jau ceturtā vēstule, atbilde ir viena - tiklīdz nauda būs saņemta no pasākuma organizatora, nauda tiks atgriezta. Negribas ticēt, ka biļešu serviss ir tik ļoti nabadzīga platforma, bet, viennozīmīgi - bezatbildīga un vieglprātīga gan. Esmu ļoti vīlusies, nekad vairs neizmantošu to.
Комментарии (1)
Un ko man darīt, ja koncerta rīkotājs ir Latvijas filharmonija, kuriem pašmāju orķestra koncerti nojuka ar vīrusu saistīto ierobežojumu dēļ ? Biļeti iegādājos klātienē filharmonijas kasē, bet uz biļetes otrā pusē ir arī biļešu servisa logo.Beidzoties ierobežojumiem aizgāju us filharmonijas kasēm, kur bija norāde, ka slēgtas līdz valdības noteiktāierobežojumu termiņa beigām, kad aizgāju pēc termiņa atcelšanas, pie filharmonijas ir lakonisks uzraksts, ka kases SLĒGTAS un punkts.Tātad mūžīgi mūžos ? Biļetes varot iegādāties biļešu servisā, biļešu paradīzē utt, internetā. Jā iegādāties jau varbūt var, bet ko darīt ja biļete jāatgriež ? Aizgāju uz Kongresu nama biļešu servisa kasēm,kases slēgtas, ir mūžvecā norāde par tās darba laikiem, nekāda uzraksta par to, kāpēc ciet, kad būs atvērta, vai ka vairs nestrādās arī nav, vārdu sakot, nekādas informācijas, esam brīvi domāt ko gribam. Tāpēc maldinoši un nožēlojami ir patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumi un paziņojums, ka naudu par nenotikušu koncertu biļetēm var saņemt 6 mēnešu laikā. Tikai nav vietas, kur to varētu saņemt, viss ciet, informācijas nav. Viss kā mūsu valstī pieņemts, likumi ir, bet neviens tos nepilda un neievēro, toties, ja pilsonis kaut kur kādam, valstij vai privātam būs nokavējis kādu maksājumu, tad to gan momentā drastiski un ar procentiem piedzen.