Biļešu Serviss - Bērnu asaras bilešu servisa vainas dēļ !
Atcela bērnu koncertu un pabridināja par to tikai 4 stundas iepriekš, atsūtot e-pastu! Protams ļoti daudz bērnu un vecāku atnāca uz koncertu, jo ne visi parbauda epastu pāris stundas pirms koncerta. Naudu neatgriež, saka vērsties pie organizatoriem. Bet neviena nauda nevarēs pilnā apmērā kompensēt mūsu bērnu asarās. Jābūt moralai kompensācijai!
Комментарии (5)
Palasot ka ko-sponsors ir Alviksa-taxi, palika kaut ka aizdomigi. Loti zel ka tadu zuliku del berni paliek bez pozitivam emocijam.
ne jau BS atcēla...
Cienījamais auto! Lūdzu palasiet iepriekš iesūtītās sūdzības par Biļešu servisu. Mēs iegādājāmies biļetes uz koncertu, kam bija jānoteik 9. oktobrī! Līdz šim nekādu ziņu, vai koncerts būs, naudu atpakāl nedod! Biļešu serviss ne par ko neuzņemas atbidlību! Sadarbojas ar kaktu kanoriem un tikai iekasē naudu. Ja pasākums nenotiek, meklē organizātoriu pats. Bet organizators nav sazvanāms un reģistrēts Rumbulā. Portāls Delfi bija sazinājies ar PTC. Jāraksta vēstule organizatoram, ja neatbild 15 dienu laikā, jāiesniedz sūdzība PTAC. Ja nē, jāiesniedz policijai iesniegums par krāpniecību. Tas jādara! Citādi tas turpināsies. Un arī Biļešu serviss jāņem pie dziesmas! Tāda komercprakse nav pieļaujama! Cilvēks nopērk biļetes, bet pārdevējs ne par ko nav atbidlīgs...
Es saprotu, ka autors raksta par nenotikušo " Maša un Lācis" 3.12. Kongresu namā. Un tā organizators arī ir kāds Maskavas ielā 450 reģistrēts SIA Grupa L, kuras kontaktpersona ir savukārt kāds Ruslans, kas, paguglējot, izrādās ir Ruslans Lugovskis - Alviksa/Vudi Taxi priekšnieks/direktors vai kā tamlīdzīgi... Turklāt gan tai takšu firmai, gan Grupai L ir nodokļu parādi uz šo brīdi... Tad nu laikam nolēmuši uzvārīties uz bērnu un viņu vecāku rēķina.
" Bet neviena nauda nevarēs pilnā apmērā kompensēt mūsu bērnu asarās. Jābūt moralai kompensācijai!" ? Lūdzu sīkām - kā jūsuprāt izskatās "morala" kompensācija.