Biļešu Serviss - Aiz katras sūdzības stāv simtiem apkrāptu cilvēku!
Krāpšana un absolūta izvairīšanās no atbildības. Cilvēki, ja nevēlaties ziedot savus nervus un
arī savu naudu par biļetēm, ka iegādātas uz pasākumu, kas atcelts, neizmatojiet biļešu servisa
pakalpojumus! Latvijas grupām iesaku nesadarboties ar biļešu servisu sliktās reputācijas dēļ!
Palasiet sūdzības. Aiz katras sūdzības stāv simtiem apkrāptu cilvēku! Scenārijs viens.
Koncerts nenotiek, pēc ilgas atrakstīšanās atbilde = mēs pārdevām biļetes, tālāku atbildību
neuzņemamies.. Gaidiet, kad organizators paziņos, kad varēs saņemt naudu atpakaļ vai
pārceltā koncerta jauno datumu. Kā latvijas likumdošana pieļauj šādu komercpraksi, kad cilvēks,
kas nopircis pakalpojumu, bet to nesaņem, ir absolūti bezspēcīgs! Va tiešām jāvēršas
likumdošanas iestādēs? ... Pēc ilgas atrakstīšanās biļešu servisa atbilde = ja nevarat sagaidīt
paziņojumu no organizatora, pieprasiet viņam agriezt naudu par biļetēm paši!
Bet par ko mēs maksājam komisiju biļešu servisam?
Šajā gadījumā runa iet par čelentāno tribute show, kas bija parezēts 09.10.
Pagājis jau varāk kā pusotrs mēnesis, kad ilgstošas sarakstes rezultātā kļuvis pilnīgi skaidrs, ka
biļešu serviss nedomā uzņemties nekādu atbildību par pārdotajām biļetēm. Mēģinājums
kontaktēties ar pasākuma organizētāju grupa l, kura nosaukumu beidzot izdevās izspiest no
biļešu servisa, arī beidzās neveiksmīgi. Uz inetā atrasto norādīto tālruņa numuru atbild sieviete,
kas it kā nepieder pie šīs grupas, direktora neesot, manu jautājumu un telefona numuru viņam
nodošot, atzvanīs. Protams, neatzvanīja. Ko tālāk?
Vai tiešām vēl ilgi tiks pieļauta šāda biļešu servisa un šajā gadījumā arī grupas l patvaļa?
Cienījamie juristi vai cilvēki, kam ir šāda pati pieredze, kādās tiesības sargājošās institūcijās šajā gadījumā
visefektīvāk vērsties? Ja neko nedarīsim, šī bezkaunība turpināsies tāpat kā līdz šim!
Комментарии (1)
Nu , nezinu, vai tikai sludinājumu dēlis - jo naudu jau pārskaitām viņiem, nevis "pasakumu ·organizatoriem"!