РешеноBikko.lv - Neiesaku izmantot viņu pakalpojumus
Neiesakām pilnīgi nevienam izmantot šīs mājaslapas pakalpojumus,
Viņi naudu paņem priekšapmaksā, bet apkrāpj cilvēkus un ne prece ne pakalpojums klientam netiek piegādāts.
Pats serviss vispār ir drausmīgs un ļoti necenzēti šie uzņēmuma(Ja vispār to var nosaukt par uzņēmumu ) ar klientiem kuri ir mēģinājuši izmantot viņu pakalpojumus,
Pat man zināmus klientus ir apkrāpuši vairākas reizes par vairākiem simtiem eiro ir izmānījuši.
Sūdzība tika atrisināta un nauda cietušajiem tika atgādāta atpakaļ pēc ilgāka laika gaidīšanas.
Комментарии (9)
Jā tāda ir šī kompānija! Neiesaku viņiem uzticēties.
Labdien,
Atsūtiet lūdzu pasūtījuma numuru. Pretējā gadījumā šī ziņa parāda, ka šī ziņa ir safibricēta, lai nomelnotu uzņēmuma tēlu!.
Paldies jau iepriekš,
Ar cieņu Bikko.lv velo veikals
Nepaspēj piesēst ar popkornu, ka jau atrisināta... (((
Labdien!
Diemžēl ar šādām ziņām cilvēki grib nomelnot uzņēmuma tēlu, jo diemžēl konkurence Latvijā nevienam nepatīk!
Ar cieņu,
Bikko.lv velo veikals
Šis visu izsaka!
2018. gada 6. aprīlī pasūtīju velosipēdam rezerves daļas un, protams, naudu arī pārskaitīju. Vairākas dienas no veikala puses nebija nekādas ziņas.
14. aprīlī apnika man gaidīt un uzrakstīju uz viņu e-pastu jautājumu - kad varētu tikt izpildīts pasūtījums.
Nesagaidījis atbildi, 17. aprīlī uzrakstīju tādu pašu jautājumu bikko.lv veikala vietnē, pie kontaktinformācijas, attiecīgā ailē. Tāpat nekādas atbildes.
Tiešām izskatās, ka krāpnieku firma. Ko iesākt? Kā atgūt 17,88€?
Papildināts.
18. aprīlī es beidzot piezvanīju uz bikko.lv un man (par brīnumu, jo necerēju, ka kāds vispār tur cels klausuli un runās) atbildēja, ka pasūtījums (nosaucu numuru) tāds ir pieņemts, arī nauda ir saņemta, bet nezināmu iemeslu dēļ prece nav izsūtīta.
Viņi ar manīm sazināsies tiklīdz būšot kas zināms sīkāk.
19. aprīlī Omniva kurjers atveda man preci līdz mājām. Biju pat izbrīnīts, ka ne uz pakomātu.
Tā kā viss kārtībā – saņēmu ko biju pasūtījis. Tomēr netiku piekrāpts.
Serviss ļoti ļoti neprofesionāls, 2 nedēļas pēc pasītijuma veikšanas nedeva nekādu ziņu, uzzvaniju, apjautājos kas notiek? Pateica ka sistēmā tur kaut kāda ķļūda utt...Saņēmu pilnīgi citu riteni nekā biju pasūtijis. Tagad pēc divu mēnēšu lietošanas pedālis nolūza, atbildēja ka tas nav garantijas ietvaros veicams darbs un ka jātaisa pašam par savu naudu. Neviens nerunā latviski, var sarunāties tikai angļu vaoldā (Ļoti zemā līmenī) vai krievu valodā.