BigShop.lv - Nemaina preci
Pasūtīju preci - iebūvējamu Elektrolux EGC 3322NOK gāzes plīts virsmu ar diviem riņķiem. Zvanīja, kad ir pie viņiem pēc 3 dienām. Saņemšanas brīdī samaksāju 150eur. Plīts virsma iepakota tikai putuplastā un plēvē. Piedāvājuma atvērt vaļā nebija, arī vizuāli šķita ka nav bojājumu. Mājās aizvedu pats (Svars ~5kg).Vēra vaļā virtuves meistari. Zvana man, saka, ka virsma ir saplēsta, un ka iepriekš arī nekas par to neliecināja.Prasīju, lai atsūta bildes.Man bija viena bilde, kas bija uzņemta brīdī, kad man tika veikta piegāde trauku mašīnai.Visas bildes nosūtīju veikalam ar skaidrojumu.Sieviete jau uzreiz īgni atbildēja, ka esot pats saplēsi, jo kāpēc, tad lai es bildētu neizpakotu virsmu (?!_ - viņa man jautāja.Tad arī, kāpēc uz citām bildēm esot tik daudz pirkstu nospiedumu...Kāpēc es esmu izpakojis tikai pēc nedēļas. Viņa varot dabūt meistarus ātrāk!īsāk sakot - pilnīga pazemošana.Teica, ka priekšnieks lems, piegādātājs kaut kad lems... tad dos Tā arī nekādas ziņas jau 5dienas pagājušas.Šodien bija pēdējā diena, kad bija iespēja nosūtīt atteikumu, ko arī darīju.Paralēli zvanīju un teicu, ka nekādu atbildi neesmu saņēmis uz savu e - pastu.Tā pati sieviete ar akcentu atbildēja, ka gaidiet atbildi.Kad teicu, ka vēlos atteikties no preces - uzreiz izmainījās saruna, ka tad jāraksta iesniegums un tādas formas vēstule ar manu aprakstu neder, bet tad lūk iesniegumam vajag būt... pēc minūtes viņa to ieraudzīja savā Inbokss.. Gaidīšu rezultātu
Комментарии (1)
Ir apritējušu 6 mēneši no manas sūdzības, kopš SIA PL Market, kurai juridiski pieder www.bigshop.lv internetveikals, man tikai ar tiesas palīdzību atmaksāja summu, kuru vēlējās nokrāpt.
šai laikā vairāk-kārt esmu pazemots ar apvainojumiem, tomēr tiesā uzvara.
Nesadarbojieties, lūdzu, ar šo krāpnieku kantori!