Big Asia Tour - Krāpšana
Здравствуйте, столкнулся с проблемой в этой фирме впервые такое отношение и обдираловка. Забронировали поездку в Тайланд через эту кантору. Предоставляют все данные типо все оплачено листки шлют. Потом в итоге оказывается человек по имени Александр решил разбить по частям оплату гостиницы за первую неделю платит а за вторую неделю нет. Все в шоке, а потом требует чтоб помимо того что и так отдали полную сумму за все ещё доплатить за 2 неделю проживания в отеле, обещая в течении 60 дней вернуть деньги. Итог доверчивые туристы платят эту сумму и по истечению 60 дней эта сумма не возвращается. Не советую эту фирму никому не попадайтесь на это.
Комментарии (2)
Big Asia Tour – Krāpšana
Sveiki, sastapos ar problēmu šajā firmā, pirmo reizi sastopu tādu attieksmi un apkrāpšanu. Rezervējām ceļojumu uz Taizemi caur šo kantori. Viņi sniedz visu informāciju, sakot, ka viss ir apmaksāts, nosūta dokumentus. Pēc tam izrādās, ka cilvēks vārdā Aleksandrs nolemj sadalīt viesnīcas maksājumu daļās – par pirmo nedēļu samaksā, bet par otro nedēļu nē. Visi šokā, un pēc tam viņi pieprasa, lai, papildus jau samaksātajai pilnajai summai, vēl arī piemaksā par otro nedēļu viesnīcā, solot atgriezt naudu 60 dienu laikā. Rezultātā uzticīgie tūristi samaksā šo summu, un pēc 60 dienām nauda netiek atgriezta. Neiesaku šo firmu nevienam, neiekrītiet uz šo!
Labdien! Vēlos padalīties ar savu negatīvo un briesmīgo pieredzi izmantojot Big Asia Group pakalpojumus ceļojumā uz Āziju. Ar vīru iegādājāmies ceļojuma paketi caur šo uzņēmumu ceļojumam Singapūra- Taizeme. Apmaksātajā paketē bija norādīts, ka iekļautas lidmašīnas biļetes, iekšējo lidojumu biļetes ar bagāžām, viesnīcas un transfēri. Sākumā jau šķita ļoti neprofesionāls kantoris, tā kā reti bija sasniedzami un tikai pēdējā brīdī pēc kārtējās zvanīšanās un saziņas e-pastā viņi atsūtīja informāciju par ceļojumu, solīja arī atsūtīt informāciju par ekskursijām mēnesi pirms ceļojuma, bet tikai dažas dienas pirms ceļojuma atsūtīja linku no sadarbības partnera mājas lapas Taizemē, caur kuru varot rezervēt ekskursijas. Problēmas jau sākās ar ekskursijām, visas rezervētās ekskursiju paketes ar norādītajiem iekļautajiem pakalpojumiem bija nepatiesas, nebija iekļauti vairāki maršruti un aprīkojums, kā arī salīdzinot ar citiem, kas ekskursijas nebija iegādājušies caur viņu piedāvāto, krietni pārmaksājām. Taču tas bija pats mazākais no visa, ko piedzīvojām pēc tam. Lai nokļūtu mājās, mums bija jālido ar iekšzemes lidojumu, Air Asia aviokompānija no Malaizijas pilsētas Langkavi uz Kuala Lumpur Malaizijā, ko bija rezervējis Aleksandrs Big Asia Group pārstāvis. Lidojumam bija jāizlido 17:45, taču ,kad tuvojās izlidošanas laiks, sapratām, ka vārti netiek vērti vaļā, neviens lidostas pārstāvis nav uz vietas un nesniedz nekādu informāciju un tikai stundu vēlāk, tika paziņots, ka lidojums kavēsies par 2 stundām, beigās izlidojām 20:06 un Kuala Lumpur nolaidāmies 21:39. Vēlāk skaidrojāmies ar aviokompānijas pārstāvjiem un viņi teica, ka informācija par lidojuma aizkavēšanos tika nosūtīta cilvēkam, kurš iegādājās biļetes, respektīvi Aleksandram no Big Asia Group, protams, mums šī informācija netika nodota. Kad nolaidāmies Kuala Lumpur, mums bija jāpaspēj uz lidojumu 23:45, uz Stambulu. Izkāpām no lidmašīnas, kas aizņēma vēl 15 minūtes, kamēr visi pasažieri tā vāca savas mantas un tika atvērtas durvis, tad devāmies pēc bagāžas pāri visam lidostas terminālam, bez pitstopiem, gaidījām bagāžu vēl 15 minūtes tā kā tā nebija izkrauta un tad devāmies meklēt vilcienu, tā kā mums vajadzēja nokļūt uz citu terminālu un ar kājām aiziet nav iespējams, tikai ar autobusu 30 minūšu brauciens vai ar vilcienu 5 minūšu brauciens. Tuvākajam ekspress vilcienam bija jāatiet 22:35, taču īsi pirms tā atiešanas bija paziņojums, ka vilciens kavēsies par 20 minūtēm. Meklējām citu ātrāko veidu kā nokļūt uz otro terminālu un tuvākais bija cits vilciens 22:48, iekāpām vilcienā un skrējām uz bagāžas nodošanas punktu. Bija 22:55, kad ieradāmies un lidostas pārstāvji vērās ciet un paziņoja mums, ka nelaidīs mūs cauri, jo stundu pirms lidojuma veras ciet, lai ejam uz Turkish Airlaines biroju. Skrējām uz biroju skaidroties un lūgties, lai mūs uzlaiž, taču nepalaida. Nekavējoties zvanījām Aleksandram un pirmais ko viņš atbildēja, es neuzņemos atbildību. Mēs nebijām apstājušies nevienā veikalā, ne labierīcībās, visu darījām steigā, bet tā pat nepaspējām, jo nav fiziski iespējams 45 minūtēs nokļūt no viena termināla uz otru, papildus vēl izņemt un nodot bagāžu, iziet drošības pārbaudes. Tā mēs palikām Malaizijā, bez naudas un iespējas tikt mājās. Domājām, ka mūsu tūroperātors mums palīdzēs nokļūt mājās, ņemot vērā to, ka viņš rezervēja iekšzemes lidojumu ar mazu laika intervālu caur aviokompāniju, kam izrādās bieži kavējas reisi un nepaziņoja mums par to, ka lidojums kavēsies un jāmeklē kāds risinājums, lai nenokavētu otru lidmašīnu. Tad sākās īsts murgs un šoks. Turkish Airlaines pārstāvji paziņoja, ka mēs nevaram prasīt, lai mūs pārliek uz citu reisu, jo neesam paši pirkuši biļetes, tas ir jādara Aleksandram, viņš protams, paziņoja, lai mēs paši zvanam, bet uzzvanīšot nākamajā rītā un pajautās savai aģentei, ko var izdarīt. Tad atsūtīja mums informāciju, ka mēs varam nopirkt biļetes par 750 EUR, uz ko atbildējām, ka ņemot vērā apstākļus kāpēc mēs esam šādā situācijā, viņa uzņēmumam būtu jāuzņemas atbildība un jāapmaksā biļetes, pirmkārt, tā nav mūsu vaina, bet gan neprofesionāla uzņēmējdarbības veikšana un otrkārt, mums nav tādas naudas. Kungs paziņoja, ka netaisās nekādas biļetes apmaksāt, jo mēs it kā 2 stundas esot blandījušies pa lidostu, gājuši nevis skrējuši un paši esot vainīgi, viņš neuzņemoties atbildību par iekšzemes lidojumiem, mums pašiem esot bijis jāmeklē veids kā ātrāk nokļūt uz otru lidostu, neskatoties uz to, ka viņš organizē lidojumus un lai priecājamies, ka viņš neprasa maksāt viņam komisiju par to, ka viņš ‘’palīdz’’ mums meklēt risinājumus. Pēc ilgām diskusijām viņš nāca ar piedāvājumu, ka segs 50% no biļetēm un otrus 50% mums izsniegs kredītā uz 45 dienām, lai mēs nokļūtu mājās. Mēs palūdzām, lai atsūta līguma paraugu un nošokējāmies. Līgumā rakstīts, ka mums viņam jāsūta 500 EUR, viņš tad nopirks biļetes un vēl 500 EUR mums jāatdod 45 dienu laikā. Tātad mēs sedzam visus 100% un vēl viņam uzdāvinām vismaz 100 EUR, tā kā biļetes nemaksāja 1000 EUR. Kad zvanījām viņam par līgumu, viņš atkal nebija sasniedzams, kā rezultātā nokavējām lētāku biļešu iegādes iespēju un kad sasniedzām viņu, viņš atbildēja, ka neko citu nepiedāvās, lai priecājamies par to pašu. Protams, mēs tam nepiekritām, tādam nesaprātīgam piedāvājumam, to nevar nosaukt par palīdzību. Beigās mēs sapratām, ka nekādu adekvātu vienošanos ar viņu nepanāksim un tikai sēdēsim Malaizijā gaidot, jo šis uzņēmums neuzņemsies nekādu atbildību. Aizņēmāmies naudu no paziņām, nopirkām biļetes un atgriezāmies mājās, taču atstāt šādu pieredzi bez uzmanības nevēlamies un noteikti nenovēlām to nevienam citam ceļotājam. Pielikumā redzamas arī sarakstes un ņirgāšanās no šī aģenta puses, lai visi redz, ka nekādā gadījumā neiesaistieties ar šo cilvēku!