Vēlos pasūtīt augus no šiis firmas, taču vēlētos dzirdēt iespējamās atsauksmes, jo esmu dzirdējusi, ka pasūtot no katalogiem biezhi saņem ko citu vai jau nederīgu stādu. Paldies!
Vari mēģināt sūtīt. Domāju, ka ar nekvalitatīvu augu atgriešanu nekādu problēmu nevajadzētu būt. Vispār jau no katalogiem iesaku pasūtīt tikai tos augus, kuri nav pieejami vietējās kokaudzētavās un tirdzniecības plačos. Turklāt rēķinies, ka šie augi nāk no Holandes, tātād mazāk ziemcietīgi nekā Polijā, Latvijā audzētie. Protams, par to nav jāsatraucās situācijās, ja tie ir telpaugi, ziemasdārzu augi vai, piemēram, toveraugs, ko pa ziemu var novietot citā vietā.
Mana sieva sutija, nokarenie riedi bij sapuvusi, bet naudu atgrieza atpakal kartigi.Begonijas ari sutija, zied vel lidz sim. Ja bus brakis, naudu dabusiet atpakal. Bet ilgi bij jagaida tas pasutijums gan.
Labāk nepirkt. ES nopirku gladiolu sīpolus (ne šajā firmā), kas nav audzēti Latvijā un ziedi nepaspēja uzplaukt, ka tie jau sapuva. Man pateica, ka pa nakti jāklāj agro plēve virsū, jo tie nav domāti mūsu klimatam utt bla, bla, bla... Murgs!!!
Var pirkt, nopirku gladiolas aizpagājušo gadu, ziedēja fantastiski džnedažādās krāsās, garas un pa tādu cenu apmēram 0, 09 santīmi sīpols. Bet pagājušo gadu pasūtīju atkal, uz bildes katalogā bija dažādas krāsas, bet uzziedēja tikai baltas un sarkanas.
Piedodiet, bet pret šo ziedu iegādi man ir negatīva attieksme. Pasūtīju lielziedu krizantēmas. Atsūtīja 6 stādus - uzdīga 1 stāds un tas pats kā margrietiņa, bet as taču vēlējos krizantēmas.
Martā sākumā pasūtīju gladiolas un frēzijas. Gaidu savu pasūtījumu vēl joprojām. Teica, atsūtīs tad, kad laika apstākļi būs atbilstoši stādīšanai. Sīpolpuķu stādīšanas laiks ir aprīļa beigas (no 20 aprīļa). Tagad kad biju prasījusi, teica, līdz jūnijam noteikti. Nezinu. Laikam vairs nekad mūžā nesūtīšu. Jo puķes domātas realizācijai, bet ja šitie atnāks - ziedēs rudenī, bet gladiolas pieprasītas ir no jūlija līdz augusta beigām. Turklāt, gladiolām noteikti ir jāizzied, savādāk, nākamgad slimos. Arī lillijas pasūtītas, par tām raizējos mazāk, tās varēšu uzziedināt (paspēs izziedēt). Vārdu sakot - ja ir pacietība gaidīt - sūtīt var. Bet stādi, kurus ar kurjeru nogādā bieži vien ir slimi, vāji vai jau beigti.
Var būt paši kodus sajaucāt, kas tāds pratā neināk? Man pašūtījums ir atnācis, augi saauguši veselīgi, viss apmierināja. Jau pasūtīju no jaunā kataloga tulpes.
Pasūtīju 6 nokarenās petūnijas, samaksāju bargu naudu, bet izrādījās, ko no nokarenām petūnijām ir tikai 1 nokarenā petūnija.Pārējās ir parastās petūnijas. Neapmierina šāda krāpšana. Mirdza
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (14)
Vari mēģināt sūtīt. Domāju, ka ar nekvalitatīvu augu atgriešanu nekādu problēmu nevajadzētu būt. Vispār jau no katalogiem iesaku pasūtīt tikai tos augus, kuri nav pieejami vietējās kokaudzētavās un tirdzniecības plačos. Turklāt rēķinies, ka šie augi nāk no Holandes, tātād mazāk ziemcietīgi nekā Polijā, Latvijā audzētie. Protams, par to nav jāsatraucās situācijās, ja tie ir telpaugi, ziemasdārzu augi vai, piemēram, toveraugs, ko pa ziemu var novietot citā vietā.
Mana sieva sutija, nokarenie riedi bij sapuvusi, bet naudu atgrieza atpakal kartigi.Begonijas ari sutija, zied vel lidz sim. Ja bus brakis, naudu dabusiet atpakal. Bet ilgi bij jagaida tas pasutijums gan.
Labāk nepirkt. ES nopirku gladiolu sīpolus (ne šajā firmā), kas nav audzēti Latvijā un ziedi nepaspēja uzplaukt, ka tie jau sapuva. Man pateica, ka pa nakti jāklāj agro plēve virsū, jo tie nav domāti mūsu klimatam utt bla, bla, bla... Murgs!!!
Es nopirku AMARILI. Ļoti labi un skaisti. Visi zied ! S K A I S T I !
PRIEKS ! var pārdzivot inflacīju ar tadiem ziediem.
Var pirkt, nopirku gladiolas aizpagājušo gadu, ziedēja fantastiski džnedažādās krāsās, garas un pa tādu cenu apmēram 0, 09 santīmi sīpols. Bet pagājušo gadu pasūtīju atkal, uz bildes katalogā bija dažādas krāsas, bet uzziedēja tikai baltas un sarkanas.
Pasūtu katru sezonu stādus, kuri neapmierina sūtu atpakaļ.Kvalitāte ir dažāda.Ar naudas atgriešnu problēmas nav bijušas.
Piedodiet, bet pret šo ziedu iegādi man ir negatīva attieksme. Pasūtīju lielziedu krizantēmas. Atsūtīja 6 stādus - uzdīga 1 stāds un tas pats kā margrietiņa, bet as taču vēlējos krizantēmas.
Martā sākumā pasūtīju gladiolas un frēzijas. Gaidu savu pasūtījumu vēl joprojām. Teica, atsūtīs tad, kad laika apstākļi būs atbilstoši stādīšanai. Sīpolpuķu stādīšanas laiks ir aprīļa beigas (no 20 aprīļa). Tagad kad biju prasījusi, teica, līdz jūnijam noteikti. Nezinu. Laikam vairs nekad mūžā nesūtīšu. Jo puķes domātas realizācijai, bet ja šitie atnāks - ziedēs rudenī, bet gladiolas pieprasītas ir no jūlija līdz augusta beigām. Turklāt, gladiolām noteikti ir jāizzied, savādāk, nākamgad slimos. Arī lillijas pasūtītas, par tām raizējos mazāk, tās varēšu uzziedināt (paspēs izziedēt). Vārdu sakot - ja ir pacietība gaidīt - sūtīt var. Bet stādi, kurus ar kurjeru nogādā bieži vien ir slimi, vāji vai jau beigti.
NEPASŪTIET! Maija sākumā pasūtījām rozi, kurai ziedlapiņas iekšpusē sarkanas, bet no ārpuses baltas, tagad viņa ir uzziedējusi - ROZĀ!
Var būt paši kodus sajaucāt, kas tāds pratā neināk? Man pašūtījums ir atnācis, augi saauguši veselīgi, viss apmierināja. Jau pasūtīju no jaunā kataloga tulpes.
vēlos pasūtīt zemeņu krūmu stādus, kā tas iespējams, jo mums nav bekker kataloga.paldies,
Mana attieksme pret bekker ir loti negativa vini mana cilvekus sasola zelta kalnus un beigas vien ciks sanak.
neticet BEKER TAS IR rigtigs LOCHOTRON sola zelta kalnus bet dabusi ne to kotu pasutii un smukas bildites.
Pasūtīju 6 nokarenās petūnijas, samaksāju bargu naudu, bet izrādījās, ko no nokarenām petūnijām ir tikai 1 nokarenā petūnija.Pārējās ir parastās petūnijas. Neapmierina šāda krāpšana. Mirdza