Beco ledusskapis - Veikala 220 garantijas serviss
2014.gada 25.decembrī iegādājos interneta veikalā 220 lv jaunu ledusskapi un gāzesplīti. Abus uz līzinga,+ komforta piegāde. Problēmas ir ļoti daudz,ļoti smagas:;
1)Reklāma:sola visu izdarit,saskaņot,utt,lai tikai tu paņem preci,no ta neka pēc tam nav(uztaisīja man akciju,ka līzings jāsāk maksāt tikai martā,bet kreditēšanas firma Incredit par to pat netiek painformēta,maksāju jau no janvāra,pret Incredit pretenziju nav,pretimnākoši vismaz pagaidām);
2)Komforta piegāde:nikns kurjers 8 no rīta pazvana,ka preces ir klāt un viņš neko nevarot izdarīt viens pats(ta skaitās laicīgi saskaņota darbība starp veikalu,kurjeru un pircēju,draugam bija tā pat,bet viņam vel nav salūzis televizors par laimi pagaidām);
3)Garantijas serviss??? Tāda nav!Man jau mēnesi nestrādā ledusskapis! Sākumā nevarēju sazvanīt viņus. Tad man iedeva e-pasta adresi,nosūtīju ziņojumu. Pretī atsūta 8 tel. nr.,kurus ilgi nevar sazvanīt. Kad tas izdevās,iedeva meistara tel. nr. Meistars savu darbu izdarīja,novērtēja ledusskapi:brāķis un jāmaina pret jaunu,aipildīja ziņojumu,kuru aizsūtīju veikalam pa pastu. Pēc tam viņi paši no veikala mani sazvana un pajautā,kāpēc tieši tas meistars ir veicis novērtējumu... Murgs turpinās,tagad vispār neviens no 8 numuriem neceļ,un viss,ko solija reklāmā ir galīgi garām. Ja esat tik pat stulbi,kā es,iepērcieties droši interneta veikalā 22.lv. Dzīvoju 190 km no Rīgas,tāpēc pamēģināju...
Добавить комментарий