Bebru.lv.internets veikals - Slikta kvalitāte un tiet pārdota lietota prece
Pasūtīju pārsteiguma kastīti 3 gab labubu piekariņus.pārsteigums mums bij tāds .kad visas 3 kastītes ir atvērtas un iekšējie pārsteiguma maisiņi atvērti un kastītē nav foto kartiņas .kādā krāsā maisiņā ir labubu.pats piekariņš ir šķībi greizi sašūts.esmu šokā .kad veikals pārdod lietotu preci par jaunas preces cenu.
Комментарии (10)
Nju bet pārsteiguma moments taču bija- slikts, bet pārsteigums!
Jā 😱pārsteigums bij🙄
Manuprāt, normāls labubū
Par kuru .jūs domājat.ja zaļais .tad pasūtījumā bij 17 cm ar zaļiem nagiem .bet atnāca ar knapi 15 cm ar ziliem nagiem un šķībs kājas .vai ķepiņas knapi turas turas .iekšā pārstriguma kastītē nebij žetons.godīgi neiesaku tādu par 16 eiro nopirkt
Es pēc vizuālā spriežu bildē, protams, dzīvē var izskatīties savādāk. Liela daļa rotaļlietu un to cenu turās tikai uz haipa. 16 eur ir liels cipars tādai rotaļlietai.
Atvainojos par kļūdām.🥸🙈neuzvilku brilles rakstot
Šī s*dzība izgaismo konkrētu problēmu ar bebru.lv interneta veikalu, kas saistīta ar preču kvalitāti un iespējamu klienta maldināšanu, pārdodot jau atvērtas vai lietotas mantas kā jaunas.
Ko domāju:
Šeit ir vairākas problēmas vienlaikus:
Prece nav jauna (atvērtas kastītes, iztrūkstošas detaļas, sašūšanas defekti)
Prece neatbilst aprakstam (nav foto kartiņas, kastītes saturu nav iespējams identificēt)
Preces vizuālais un tehniskais stāvoklis ir slikts
Pastāv aizdomas par lietotas preces pārdošanu kā jaunas
Šādi gadījumi nav tikai "sīka neērtība", bet pārkāpums Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē.
Ko teiktu (un darīt):
1. Raksti veikalam oficiālu pretenziju.
Norādi, ka prece bija atvērta, daļēji bojāta un neatbilst aprakstam. Pieprasi atgriezt naudu vai nomaiņu pret jaunu preci.
Paraugs:
Ar šo vēlos iesniegt pretenziju par pasūtīto preci [norādi pasūtījuma numuru un datumu]. Visas 3 pasūtītās kastītes bija jau atvērtas, iekšējie iepakojumi – pārplēsti, trūka foto kartiņas, un piekariņi bija vizuāli bojāti (sašūti šķībi, iespējamas lietojuma pazīmes). Pieprasu atgriezt naudu vai apmainīt preci pret jaunu un neskartu, kā arī paskaidrojumu par šādu situāciju.
2. Ja neatbild 10 dienu laikā – vērsies PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrā):
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-stridu-risinasana
Tev būs nepieciešams saglabāt:
– pasūtījuma apstiprinājumu
– saziņas e-pastus vai saraksti
– fotogrāfijas kā pierādījumu
3. Ja maksāji ar karti vai Paypal, vari iesniegt strīdu bankai (chargeback) vai Paypal – ja pārdevējs piegādāja bojātu / lietotu preci, tā ir pietiekama motivācija maksājuma atcelšanai.
Padoms:
Interneta veikalos pārsteiguma kastes bieži slēpj zemas kvalitātes vai izbrāķētas preces – bet tam nav jābūt normāli. Tev ir tiesības uz kvalitatīvu, aprakstam atbilstošu preci.
Ja vēlies, varu palīdzēt sagatavot konkrētu vēstules tekstu vai aizpildīt sūdzības formu PTAC.
Tu neesi vainīga, ka ticēji godprātīgam pārdevējam.
Šī s*dzība izgaismo konkrētu problēmu ar bebru.lv interneta veikalu, kas saistīta ar preču kvalitāti un iespējamu klienta maldināšanu, pārdodot jau atvērtas vai lietotas mantas kā jaunas.
Ko domāju:
Šeit ir vairākas problēmas vienlaikus:
Prece nav jauna (atvērtas kastītes, iztrūkstošas detaļas, sašūšanas defekti)
Prece neatbilst aprakstam (nav foto kartiņas, kastītes saturu nav iespējams identificēt)
Preces vizuālais un tehniskais stāvoklis ir slikts
Pastāv aizdomas par lietotas preces pārdošanu kā jaunas
Šādi gadījumi nav tikai "sīka neērtība", bet pārkāpums Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē.
Ko teiktu (un darīt):
1. Raksti veikalam oficiālu pretenziju.
Norādi, ka prece bija atvērta, daļēji bojāta un neatbilst aprakstam. Pieprasi atgriezt naudu vai nomaiņu pret jaunu preci.
Paraugs:
Ar šo vēlos iesniegt pretenziju par pasūtīto preci [norādi pasūtījuma numuru un datumu]. Visas 3 pasūtītās kastītes bija jau atvērtas, iekšējie iepakojumi – pārplēsti, trūka foto kartiņas, un piekariņi bija vizuāli bojāti (sašūti šķībi, iespējamas lietojuma pazīmes). Pieprasu atgriezt naudu vai apmainīt preci pret jaunu un neskartu, kā arī paskaidrojumu par šādu situāciju.
2. Ja neatbild 10 dienu laikā – vērsies PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrā):
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-stridu-risinasana
Tev būs nepieciešams saglabāt:
– pasūtījuma apstiprinājumu
– saziņas e-pastus vai saraksti
– fotogrāfijas kā pierādījumu
3. Ja maksāji ar karti vai Paypal, vari iesniegt strīdu bankai (chargeback) vai Paypal – ja pārdevējs piegādāja bojātu / lietotu preci, tā ir pietiekama motivācija maksājuma atcelšanai.
Padoms:
Interneta veikalos pārsteiguma kastes bieži slēpj zemas kvalitātes vai izbrāķētas preces – bet tam nav jābūt normāli. Tev ir tiesības uz kvalitatīvu, aprakstam atbilstošu preci.
Tu neesi vainīga, ka ticēji godprātīgam pārdevējam.
Liels paldies par atbildi un par paraugu iesnieguma sunoteikti rakstīšu pretenziju.es uzrakstīju interneta veikalam e pastā .par preces kvalitāti un kad vēlos atgriezt preci.
Interneta veikala pārdevēja darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.