РешеноBAVA.LV - Slikts klientu atbalsts
Nepamanīju, ka neesmu atcēlis Stripe subscription, un BAVA.LV kategoriski atteicās piespiest REFUND podziņu iekš Stripe. Es saprastu, ja tā būtu kāda liela kompānija kā Netflix vai YouTube, bet tas ir vietējais uzņēmums, kuriem ir tehniski vienkārši to izdarīt. Passive aggresive komunikācija un ar gramatiskām kļūdām e-pastos ar patērētāju. Es ceru, ka šie 9,99 un pēc nodokļiem un Stripe komisijas 4 eur ļoti BAVA.LV noderēs!
Kompānija pēc atsauksmes ievietošanas, uzreiz sazinājās un situācija tika atrisināta.
Комментарии (1)
Tieši tāda pat pieredze. Nemaz nezināju, ka abonēšana automātiski turpināsies! Vienkārši noņem naudu no konta un viss. Uzreiz, kā saņēmu rēķinu, pierakstīju e-pastu par to, ka nevēlos turpināt abonēt. Uzreiz iegāju profilā un atcēlu abonēšanu, bet BAVA atteicās atmaksāt atpakaļ naudu. Un vispār platforma nekāda, biju domājusi, ka būs noderīga, bet nē, mēneša laikā biju pieslēgusies tikai vienu reizi. Neiesaku!