www.sudzibas.lv Barbora Neapmierināts ar klientu apkalpošanu un gaļas piegādi

Barbora.lv - Neapmierināts ar klientu apkalpošanu un gaļas piegādi

Veicām pasūtījumu caur Barbora servisu, kur starp visiem produktiem pasūtījām gaļas karbonādi. Gaļas Karonādes vietā tika atvesta sagriezta gaļa ar ādu, pēc izskata līdzīga cūkgaļas šķinķim. Padomājām, ka nekas, un uzrakstījām vēstuli uz Barbora epastu ar problēmas paskaidrojumu. Konsultants MARINA bez jebkāda paskaidrojuma un atvainošanās par kļūdu, vienkārši piedāvājā 2 eiro kuponu. Pēc atbildēm izskatījās, ka neviss klients ir svarīgs, bet Barbora ir vajadzīga klientam.

PS: tā nebija vienīga reize, kad caur Barboru bija piegādāta slikta gaļa.

03.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Barbora.lv Support Ответ от представителя 03.06.2020

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām saistībā ar piegādāto preču kvalitāti. Tā pat atvainojiet par klientu apkalpošanas speciālistes atbildi. Mums bija noteikti būtu jāatvainojas Jums, ja Jūs pasūtījumā saņemāt neatbilstošas kvalitātes produktus.
Ja saņemat preci, kuras kvalitāte nav Jums pieņemama, lūdzu nekavējoties informējiet mūs telefoniski +371 29712886 vai e-pastā [email protected], vienmēr risinam jautājumu klientam par labu, atmaksājot naudu vai piešķirot atlaidi nākamajam pirkumam.
Klients mums ir ļoti svarīgs, tā dēļ turpināsim uzlabot mūsu pakalpojumus, lai piegādātu klientiem augstākās kvalitātes produktus un jautājumu gadījumā klienti labprāt komunicētu ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem.

Ar cieņu,
Jūsu BARBORA

P

Комментарии (4)

I ievly 17.06.2020
Nepieved preces, neatgriež naudu.

Barbora.lv nepieved saskaņotās preces un neatgriež naudu par tām, jo neuzticās klientam, ka klients nav saņēmis. Es runāju par savo personīgo pieredzi. Es neieteiktu iepirkties barbora.lv, ja nevēlaties maksāt par neseņemtām precēm.

S Sudzibas.lv Admin 02.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B Barbora.lv Support Ответ от представителя 08.07.2020

Atvanojiet par šo situāciju! Vienmēr cenšamies piegādāt klientam visas pasūtītās preces. Ja nesaņamat visas preces, kas ir norādītas pavadzīmē, sazinieties ar mums telefonski +371 29712886 vai e-pastā [email protected], vienmēr atgriezīsim naudu par nepiegādātajām precēm vai piegādāsim atkārtoti šīs preces.

Ar cieņu,
Jūsu BARBORA

I IN32 04.08.2020

Man tieši līdz šim bijusi pozitīva pieredze. Nauda vienmēr atgriezta. Jautājumus par pārtikas kvalitāti vienmēr var atrisināt sarunu ceļā ar klientu apkalpošanas speciālistu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы