Barbora - Slikts serviss
Labdien, esmu ļoti neapmierināta ar barboru, varbūt varētu smieklīgi šis izklausīties, bet tāpat, tas nav smuki.
Jau pēdējos 4 mēnešus netiek atvests viss kaķu pakaišu skaits cik tiek pasūtīts. Piemēram pirmajā mēnesī, okey, bija ielikuši ka nebūs vispār, saprotu dārgākas smiltis, kvalitatīvākas, vairāk pērk. Nākamajā reizē atkal, nodomāju labi, laikam jāņem kaut kas cits, jo nav. Pasūtīju mazlietiņ lētākas, vienmēr, kad skatos sadaļā, kur ir kaķu pakaisi, vienmēr tās smiltis tur ir bijušas. Atkal nav….. Nu labi, pasūtu pavisam lētas, kuras nekad nav bijušas izpirktas (kā zinu ka nav izpirktas? Es katru dienu ieeju barborā, lai pievienotu grozam kaut ko) . Pasūtu, okey, gaidu savu sūtījumu, atbrauc, Saka ka nav…. Paskatos aplikācijā, man rāda tikai to ka saldējums ir aizvietots, bet pašķiru tālāk “jūsu kontā atgriezīs …. € “ vai tas ir normāli? Nav arī tā, ka sūtu maz. Vienmēr, kad esmu sūtīJusi no barboras, summa pārsniedz 100€ … vai tiešām ir tik grūti ielikt tās 3-4 kaķu pakaišu pakas?
Labdien!
Liels paldies, ka uzrakstījāt. Mēs patiešām atvainojamies un saprotam Jūsu neapmierinātību.
Piekrīam, ka kaķu pakaiši ir svarīga prece ikdienas pirkumos. Saprotam, ka ja viena un tā pati prece regulāri netiek piegādāti, tas ir ļoti neērti. Īpaši, ja redzat, ka prece vienmēr ir pieejama mājaslapā.
Mēs psūtījumus komplektējam tieši no veikala plauktiem, un diemžēl reizēm prece līdz komplektēšanas brīdim tiešām var būt beigusies veikala plauktā. Tādā gadījumā šī informācija ir atspoguļota pavaddokumentā un klients saņem naudas atmaksu līdz piecu darba dienu laikā.
Taču, ja tas atkārtojas vairākas reizes ar to pašu preci/preču veidu, mums ir jāatrod risinājums. Aktīvi strādājam, lai klientam piegādātu visas preces, kas ir pasūtījumā.
Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected], atradīsim risinājumu!
Cieņā
Barbora
Комментарии (1)
Tu lepojies, ka pērc dārgākas, smalkākas kaķu smiltis :D:D:D:D:D:D