Barbora - Slikts serviss
14.06 bija jāpiegādā pasūtījums (par86€) uz SAC. Meitai 25.dzimšanas diena. Stundu pirms pasūtījuma piegādes uz e-pastu atnāk rēķins ar pie bildi ka tortes (svētku galvenās sastāvdaļas) nebūs. Visā lielajā Maximā nav NEVIENAS tortes ar ko aizvietot ja beigusies vajadzīgā prece? Ir telefons (kas uzrādīts veicot pasūtījumu) var piezvanīt un vienoties ko darīt šādā situācijā. Klientu apkalpošanas operātore vienaldzīgi atbild ka ļoti žēl ka šādi iznācis. Naudu piecu darba dienu laikā atmaksāšot. Bet runa šoreiz nav par naudu, bet gan par izbojātiem svētkiem bērniem kam dzīvē tā ir grūti.
Novēlu lai Barboras vadības bērni arī svētkos paliek bez kūkas.
Jubilāres mamma (Vācijā)
Sveicināti!
Mēs vēlamies izteikt atvainošanos par radušos situāciju.
Tā kā preces komplektējam no veikala plauktiem, var rasties situācijas, ka pasūtot preci tā ir pieejama, bet uz komplektēšanas brīdi tā vairs nav pieejama vai tai ir pārāk īss derīguma termiņš.
Atsevišķām preču grupām, tik tiešām piedāvājam alternatīvu preci. Alternatīvās preces tiek īpaši atlasītas pēc kvalitātes un cenu kategorijas. Ja Jūsu pasūtījumā nav alternatīvas preces, tas nozīmē, ka Jūsu pasūtījuma komplektēšanas brīdī līdzīgas kvalitātes, kategorijas un cenu līmeņa preces veikalā nebija pieejamas.
Mēs saprotam, cik svarīgs, Jums bija šis pasūtījums, un mēs no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Strādāsim un uzlabosim mūsu servisu, lai šādas situācijas pēc iespējas neatkārtojas.
Jūsu BARBORA
Добавить комментарий