Barbora - Slikts serviss
Nu ko, nav pagājis pat pāris mēnešu, un uzņēmums atkal izcēlās ar savu “labo” servisu. 10.11.2024. Veicu pārtikas pasūtījumu saviem pensionāriem vecākiem, lai viņiem būtu ko ēst. Vecāki paši aiziet nevar, jo tas viņiem ir par grūtu. Pats esmu darbā, dežūrā uz diennakti (nevaru pamest darba vietu) . Pasūtījumu veicu un apmaksāju līdz 11 no rīta. Vienīgais pieejamais piegādes laiks bija rezervēts no 19: 00 līdz 21: 00, tādēļ izvēlējos šo laiku. Beigu beigās pus septiņos vakarā man zvana no uzņēmuma un paziņo, ka pusi pasūtīto preču nevar piegādāt, piedāvājot atlikt uz nākamo dienu. Jautājums: kur jūs bijāt visu dienu? Ja būtu paziņojuši ātrāk, es būtu atcēlis pasūtījumu un pasūtījis no “rimi”. Rezumējot, izlemiet paši – vai jums šāds serviss ir vajadzīgs? Beigu beigās, uz viņiem paļauties nevar. Cik vien viņi cenšas, serviss joprojām ir nestabils. Vērtējot no 1 līdz 5, stingrs divnieks.
Labvakar!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām. Ļoti žēl dzirdēt, ka sagādājām Jums vilšanos! Mums ir ļoti svarīgi, lai klienti saņem visas pasūtītās preces.
Tā kā komplektētjam preci no veikala plaukta, nevis no noliktavas, var rasties situācija, ka prece uz komplektēšanas brīdi vairs nav pieejama plauktā.
Tādā gadījumā nosūtam klientam informāciju e-pastā, vai sazināmies telefoniski un piedāvājam pārcelt pasūtījumu vai atgriezt naudu.
Piedāvājam arī pasūtīto preču aizvietošanu, taču tā ir pieejama līdzīgām precēm un līdzīgā cenu diapazonā, un šajā gadījumā tā nebija iespējama.
Mēs pilnveidojam mūsu procesus, lai uzlabotu šo situāciju. Kā arī augstu vērtējam Jūsu ieteikumus un ceram, ka nākamreiz varēsim sniegt Jums labāku iepirkšanās pieredzi.
Ļoti priecāsimies saņemt klientu atsauksmes, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected].
Šādi klientu ieteikumi palīdz mums uzlabot pakalpojumu nākotnē un strādāt turpmāk, lai sniegtu lielisku servisu.
Ar cieņu,
BARBORA
Комментарии (2)
Var vilkt paralēles ar taksometru. Kad rīgā brauciens ar autobusu maksāja 20 santīmus, tad, kaut braucot četratā, nekad nebija izdevīgāk braukt ar taksometru. Tas bija gan brīvāk pieejams, gan varēja nopelnīt ar šādu darbu. Kad pārtikas piegādēm, pasūtot caur internetu, iet klāt bonusi, kuri parasti veikalā nav pat paredzēti, sākas tas pats fufelis. Ja par katru piegādi būtu pieplusots normāls tarifs, atsijātos ubagi un šādas pasūtījjuma nepiegādāšanas būtu daudz retākas.
Viņi pasūtījumu komplektē pirms busa izbraukšanas. Tāpēc, ja preču komplektēšanas brīdī nav, tad nav. Labi vēl ka informēja un piedāvāja pārlikt. Man gan nekad ar viņiem nav bijušas problēmas, ja arī kādreiz kāda prece nav vai iztrūkst, viss tiek atrisināts cilvēcīgi, bez sūdzēšanās apkārt.