Barbora - Slikts serviss
Veicu pasūtījumu barborā ar piegādes datumu 02.09.2024. Un piegādes laiku 15: 00 - 16: 00. Ap plkst. 15: 10 konkrētajā datumā pie mājas sāk taurēt mašīna. Izejot no mājas, redzu, ka pie mājas stāv vairākas mašīnas, no kurām neviens ārā nenāk, bet vienā mašīnā kaut kas turpina taurēt. Ņemot vērā to, ka persona turpināja sēdēt mašīnā un nesekoja nekāds reāls mēģinājums piegādāt sūtījumu - neviens no piegādes mašīnas sūtījumu ārā neņēma, mājas pagalmā iekšā nenāca, pie durvīm nezvanīja un neklauvēja, kā arī nekāda telefoniska komunikācija nenotika - , nospriedu, ka tā nav barbora, un devos atpakaļ mājās.
Vēlāk redzu e-pasta ziņu (ekrānšāviņš pielikumā) par to, ka kurjers neesot varējis piegādāt sūtījumu. Zvanot uz e-pasta ziņā norādīto numuru, uz zvanu atbild persona ar meitenīgu balsi, kura ar mani sāk runāt kā ar bērnu - tā vietā, lai uzreiz operatīvi risinātu situāciju, dzirdu nevajadzīgu taisnošanos un skaidrošanu, ka kurjers varot pie mājas apstāties, kur tam labpatīk, it kā man stundu jāstāv pie mājas un jāgaida sūtījums, skanējot visu mājas tuvāko apkārtni.
Ļoti nepatīkama pieredze - lūdzu, aizvediet kāds par konkrēto pasūtījumu atbildīgo kurjeru pie psihiatra, ja ir problēmas pasūtījuma piegādes brīdī piegādi realizēt pat līdz tādai pakāpei, ka tikai jāsēž mašīnā un jātaurē. Visas iepriekšējās reizes kurjeri ir nākuši iekšā pagalmā un atstājuši sūtījumu pie mājas durvīm, neviens nav zvanījis pa telefonu.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saņemot pasūtījumu. Ļoti žēl, ka saskārāties ar šādu kurjera rīcību un neatbilstošu apkalpošanu. Lūdzam Jūs vienmēr sazināties ar mums, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected], lai informētu par šādu situāciju, norādot pasūtījuma numuru un citas detaļas. Mūsu konsultants kopā ar Jums atradīs optimālāko risinājumu. Tāpat izmeklēsim, kādēļ kurjers rīkojās tā, kā aprakstījāt.
Ja klients izvēlas piegādi noteiktā laikā, kas parasti ir vienas stundas intervāls, kura laikā kurjers piegādā pasūtījumu, un šī pasūtījuma piegāde kaut kādu iemeslu dēļ nenotiek, mēs varam vienoties par citu tuvāko brīvo piegādes laiku.
Piegādājot pasūtījumu, kurjers izmanto klienta norādīto adresi un telefona numuru, kas ir norādīts profilā. Ja kurjeram rodas sarežģījumi atrast precīzu adresi vai piegādes adrese ir privātmāja ar žogu (kurai nevar piekļūt vai teritorijā iespējams atrodas suns), kurjers vispirms sazinās ar klientu telefoniski, lai vienotos par piegādes detaļām. Ja kurjeram neizdodas sazvanīt klientu, kurjers informē Barbora klientu atbalsta centru, un klientu konsultants nekavējoties sazinās ar klientu telefoniski vai, ja tas nav iespējams, nosūta e-pastu ar lūgumu sazināties.
Lai izvairītos no līdzīgām situācijām, lūdzam klientus vienmēr pārliecināties, ka profilā ir norādīta korekta kontaktinformācija. Ja rodas nesaprašanās pasūtījuma piegādes laikā vai ir ieteikumi, kā uzlabot piegādes procesu/apkalpošanu, lūdzu, informējiet mūs. Šāda atgriezeniskā saite ir ļoti vērtīga un ļauj mums attīstīties, piedāvāt arvien daraudzīgāku pakalpoumu!
Cieņā
Barbora
Комментарии (2)
Skaidri tak uz mašīnas ir logo barbora.
Tas ir ārprāts, cik tu esi dīvains klients!