Barbora - Slikts serviss
Labdien
šodien veicu pasūtījumu, kā izrādījās, kur barbora vispār nepiegādā. Tad es zvanīju, minimums 5 reizes, telefons vienkārši atvienojas. Tad es mēģināju rast risinājumu viņu čatā. Tur olga vienkārši paziņoja, ka atcels pasūtījumu un viss. Uz turpmākiem jautājumiem par risin;ajumiem viņa mani ignorēja. Neiesaku šo firmu nekādā gadījumā.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi un atvainojiet par sagādātajām neērtībām! Mums ir ļoti žēl, ka Jūs nesaņēmāt savu pasūtījumu!
Pirms pasūtījuma veikšanas klientiem lūdzam ievadīt savā profilā barbora.lv pilnu un precīzu adresi, lai klients būtu pārliecināts par to, ka piegādi veiksim.
Ja klienta norādītā piegādes adrese nav pilna vai precīza - ja tā atrodas ārpus mūsu piegādes zonas, lūdzam klientu norādīt citu piegādes adresi, uz kuru mēs ar prieku piegādāsim pasūtījumu. Piegādi veicam tikai mūsu piegādes teritorijā. Bet mēs aktīvi strādājam, lai varētu paplašināt piegādes teritoriju, un ceram nākotnē apkalpot arvien plašāku klientu loku.
Mēs arī atvainojamies par radušos situāciju ar klientu apkalpošanu. Patiešām iespējams vakar īsu brīdi mūs nevarēja sazvanīt tehnisku iemeslu dēļi. Bet klients vienmēr var būt drošs, ka mūsu konsultants atzvanīs klientam pēc iespējas ātrā laikā, lai atrisinātu visus jautājumus. Mēs novērtējam Jūsu pacietību un centīsimies veikt uzlabojumus klientu apkalpošanā, lai nodrošinātu nevainojamu servisu nākotnē.
Paldies, ka sazinājāties ar mums, un atvainojamies vēlreiz par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Jūsu Barbora
Комментарии (1)
Kādā veidā var pasūtīt uz zonu, kuru neapkalpo?🤔