Barbora - Slikts serviss
Pirmo reizi izmantoju Barboras preču piegādes servisu. Tas, ka piegāde kavējās 45 minūtes ir sīkums. No pasūtītajām precēm netika atvesta pat puse. Kurjers tikai plātīja rokas un teica, lai zvanu uz info centru, ko arī izdarīju. Darbiniece atvainojās un piefiksēja nesaņemtās preces. Pagāja divas stundas, bet neviens neatzvanīja un neinformēja, kas notiek ar manu pasūtījumu. Zvanīju atkārtoti. Nu jau cita darbiniece teica, ka mana prece nav atrasta un nezinot, kur tā ir. Teica, ka 5 darba dienu laikā atdošot naudu. Jautāju vai tiešām nav iespējams noskaidrot, kur ir preces. To varēšot izdarīt apt. Līdz plkst. 21. Mēs šobrīd visa ģimene slimojam un nevaram paši aiziet uz veikalu. Vai šajā gadījumā nevajadzētu kompletēt jaunu pasūtījumu un piegādāt to? Esmu ļoti vīlusies Barbora servisā un nekad to vairāk neizmantošu.
Aija
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Atvainojiet, ka par sagādātajām neērtībām! Pieliekam visas pūles, lai piegādātu klientu pasūtījumu pilnībā un ļoti žēl, ka Jums nepiegādājām visu pasūtījumu.
Strādāsim, lai šādas situācijas nākotnē atkārtotos pēc iespējas retāk, jo saprotam, ka klientam ir ļoti svarīgi saņemt visas preces, kuras ir pasūtītas.
Ar cieņu
Barbora
Добавить комментарий