Barbora - Produktu kvalitāte
Jau kuro reizi nākas vilties. Viens, ka laicīgi nepiegādā vai piegādā neīstās preces un manas nepiegādā (paldies, tas ātri tika nokārtots) , bet par vecu gaļu gan, nevis atskaita naudu, bet atvainojas par sagādātajām neērtībām un piedāvā kupona nr. 2euro vērtībā nākamajam pirkumam. Baidos, ka nu reiz mans mērs ir pilns un vairāk Barboras pakalpojumus neizmantošu. Nu kā var būt, ka gandrīz katrā pasūtījumā ir kaut kādas problēmas. Tāda sajūta, ka tur strādājošajiem viss vienalga. Serviss ir zem katras kritikas.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Atvainojiet, ka sagādājām Jums vilšanos! Lūdzu, atsūtiet Jūsu tel.nr. privāti, lai varam Jūsu sazvanīt un vienoties par risinājumu!
Lai varētu klientam atgriezt naudu par bojātu preci, lūdzam klientu nosūtīt mums bojātās preces foto uz [email protected] pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 72 h laikā pēc pasūtījuma piegādes.
Ar cieņu
Barbora
Комментарии (7)
Мыши плакали, кололись, но продолжали грызть кактус
Pievienojos! Arī mūsmājās katrā otrajā sūtījumā no Barboras ir problēmas :(
Labvakar!
16.06.2023 saņēmu no Barboras 2 kg.kartupeļus.kurus 24.06 gandrīz visus izmetu
miskastē.Visi ļoti kraupaini un puse sapuvuši.
Labdien, Ilona!
Pateicamies par vērību!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām!
Strādāsim, lai šādas situācija turpmāk neatkārtotos, jo preču kvalitāte ir viena no mūsu prioritātēm.
Jums ir iespēja pārbaudīt preces pirms kurjera aizbraukšanas un neatbilstošās preces uzreiz atgriezt viņam.
Par nepiegādātu preci vai neatbilstošu preces kvalitāti (pievienojot foto), lūdzu, informējiet mūs 72 stundu laikā kopš piegādes brīža uz e-pastu [email protected], lai situāciju varētu atrisināt par labu klientam.
Paldies, ka izmantojat mūsu pakalpojumus un ceram uz veiksmīgu sadarbību nākotnē!
Ar cieņu
Barbora
Maxsima Barbora
Slikta prece
barbora