Barbora - Nepiegādā preces, bet rēķinā norāda kā piegādātas
Nepiegādā visas apmaksātās preces, bet rēķinā norāda trūkstošās preces kā piegādātas.
Bezkontakta piegādes apstākļos nedod klientam iespēju pārbaudīt visu piegādes apjomu. Līdz ar to klients var konstatēt apmaksāto preču trūkumu tikai tad, kad kurjers jau ir devies prom. Zvanīšana kurjeram arī ir bezjēdzīga, jo viņš nepārbauda, vai visi maisiņi ir atdoti klientam, bet tikai ierosina zvanīt uz barboras interneta veikala klientu centru.
Pēc sarunas ar klientu centru, kas Sola atgriezt maksu par trūkstošajām precēm, tiek atsūtīts galīgais rēķins, kurā šīs trūkstošās preces ir iekļautas kā piegādātas.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojiet par sagādātajām neērtībām saistībā ar to, ka nepiegādājām Jums visas preces, kuras ir norādītas pavadzīmē. Ja komplektētājs kļūdas dēļ preces ir pievienojis citam pasūtījumam, tad parasti saskaņotajā reķinā tas nav atzīmēts, bet klients saņem naudas atmaksu atsevišķā pārskaitījumā. Lūdzu, norādiet Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam pārbaudī, vai saņemsiet naudas atmaksu. Ja Jūs vienojāties ar klientu konsultantu par naudas atmaksu, tā notiks piecu darba dienu laikā atsevišķā pārskaitījumā.
Var gadīties, ka pasūtījumu pārbaudīt ir iespējams tikai pēc kurjera aizbraukšanas. Lūdzu, informējiet mūs pēc iespējas ātrāk par neatbilstībām pasūījumā. Ja šo informāciju sniedziet mums 72h laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, noteikti atrisināsim to Jums par labu.
Ja Jums rodas jautājumi, rakstiet uz [email protected] vai zvaniet +37129712886, būsim priecīgi atbildēt.
Ar cieņu
BARBORA
Добавить комментарий