Barbora - Labāk pašam ir iet uz veikalu!!!!
Pasūtam produktus (apm) 20/24, kurjers atved , nomet pie durvim un aizskrien, atveram durvis tur stāv 3 lielie karton maisi un katra maisa pa diviem pasutijumiem un tie salāti kas bija pasūtīti bija sapujuši👍🏼.
Kā vispār var iedomāties tādus ielikt, nav brīnums 9 klases izvilka un aizgāja uz barboru strādāt.
Zvanam supportam, a ši saka tikai atvest varēs pēc pāris dienām vai naudu atdot pēc 5 darbu dienām. Ahujets kantors, kapēc jūs pieņemat darbā dalabajobus , kuri nemāk pildīt savus pienākumus.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Atvainojamies, ka piegādājām neatbilstošas kvalitātes salātus.
Šādos gadījumos informējiet mūs par neatbilstošu preces kvalitāti (pievienojot foto) vai nepiegādātu preci 72 stundu laikā kopš piegādes brīža uz e-pastu [email protected], lai varam Jums piešķirt atlaidi nākamajam pasūtījumam vai veikt naudas atmaksu par nekvalitatīvo vai nepiegādāto preci.
Lūdzu sazinieties ar mums privāti, lai varam atrisināt šo situāciju.
Strādāsim, lai šādas situācijas turpmāk neatkārtotos, jo preču kvalitāte ir viena no mūsu prioritātēm.
Комментарии (4)
Labdien. Diemžēl šodien saņēmām pasūtījumā bojātus tomātus. Bija pat balts pelējums ! Puse no trauciņa nav ēdami.
Lūdzu atgriezt naudu par šo.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien. Diemžēl šodien saņēmām pasūtījumā bojātus tomātus. Bija pat balts pelējums ! Puse no trauciņa nav ēdami.
Lūdzu atgriezt naudu par šo.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību