Barbora - Krāpšana
Tika veikts pasūtījums, apmaksāts, saņemts pasūtījuma apstiprinājums, bet norādītajā laikā pasūtījums netika piegādāts. Netika saņemta ziņa ne no kurjera ne barboras. Klientu atbalsta tālrunis nav sazvanāms, uz e-pastu atbildes netiek sniegtas, čatā atbild automātiskais atbildētais vai robots, kas sniedz virspusējas, paviršas atbildes. Pagaidām izskatās, ka nāksies tiesāties par atmaksu, jo komunikācija ar barboru nav iespējama. Nevienam neiesaku izmantot šo "veikalu", jo visticamāk, ka līdzekļus vienkārši piesavināsies.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Ļoti žēl, ka Jūs nesaņēmāt pasūtījumu izvēlētajā laikā un nevarējāt sasniegt klienta atbalsta tālruni.
Ja klientam neizdodas sazvanīt klientu konsultantu, tad mēs to redzēsim un noteikti atzvanīsim pēc iespējas ātrākā laikā. Atvainojiet, ja likām Jums gaidīt atzvanu pārāk ilgi!
Ja klients ir apmaksājis pasūtījumu un piegāde kaut kādu iemeslu dēļ nav notikusi, tad ar klientu vienosimies par citu piegādes laiku vai, ja piegāde vairs nav aktuāla, atgriezīsim naudu, kas var aizņemt līdz piecām darba dienām.
Ļoti priecāsimies saņemt klientu atsauksmes, ieteikumus, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected]. Tas palīdz mums uzlabot pakalpojumu nākotnē un strādāt turpmāk, lai sniegtu lielisku servisu.
Cieņā
Barbora
Комментарии (2)
Neticami. Vairākas reizes esmu pasūtījusi, viss vienmēr laicīgi atnācis. Ja kautkas nav bijis pasūtījumā tiek atgriezta nauda par nopirkto produktu. Izskatās, ka kādam vienmēr būs viss slikti.
3 no 1000 var arī nepaveikties.