Barbora - Krāpšana
Pasūtīju saldējumu bērniem uz svētkiem uz nākamo dienu. Nav ne saldējuma, ne brīdinājuma, ka nebūs, ne naudas (cerams, ka vismaz to dabūšu vēlāk) .
30.08. Ieraudzīju labu atlaidi saldējumam. Sapirku saldējumu ar piegādi 31.08. Uz 10 eur un citus niekus uz 11 eur. Kopumā summa bija 21 eur, ko noņēma no kartes.
31.08. Man piegādā tos niekus uz 11 eur. Viss. Skatos pirkuma vēsturi - saldējums nav pieejams. Pagaidiet, bet es to ieliku grozā. Un samaksāju. Par to, ka prece nav pieejama, jābrīdina pirms es par to samaksāju. Vai vizmas pēc iespējas ātrāk, ko es tak rēķinos ar to, ka prece būs!
Vairs nekad nesūtīšu.
Pielikumā bildes.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojiet, ka sagādājām Jums vilšanos. Tā kā preces komplektējam no veikala plaukta, var gadīties situācija, ka preci izpērk veikala apmeklētāji klātienē, it īpaši ja precei ir liela atlaide. Bet mēs aktīvi sekojam līdzi, lai pieejamo preču skaits mājas lapā uzradās pēc iespējas precīzāk.
Pirms piegādes, kad pasūtījums ir sakomplektēts, klientiem uz e-pastu nosūtam pavaddokumentu, kurā ir norādītas visas preces, kas tiks piegādātas. Ja pavadzīmē ir atzīmēts, ka piegādājām mazāku preču daudzumu nekā Jūs pasūtījāt, nauda atgriezīsies automātiski piecu darba dienu laikā.
Ja Jums rodas jautājumi vai ieteikumi, rakstiet uz [email protected] vai zvaniet +37129712886, būsim priecīgi palīdzēt.
Ar cieņu
Barbora
Добавить комментарий