Barbora - Krāpjas
Vispārējās krīzes apstākļos nolēmām pasūtīt pārtikas produktus Barborā. Pasūtījām preci kopsummā par 110 eiro. Pie izņemšanas Mežciema Maximā maisus nepārbaudījām, ekonomējot laiku sev, darbiniekiem un citiem pircējiem un tā arī bija mūsu kļūda, jo atbraucot mājās sākām konstatēt dažādu produktu iztrūkumu. Turklāt nauda par šīm precēm apmaksāta. Rodas jautājums-kā kas tāds iespējams situācijā, kas šobrīd ir Latvijā un pasaulē. Krimināllikumā par šādām darbībām ir pants. Turklāt, prece nekvalitatīva (sapuvUši augļi, auzu putras kaste atplisusi, viss piebiris, preces lipīgas) . Skumji
Labdien!
Ļoti atvainojiet par radušos situāciju, šādas preces piegādāt klientiem ir nepieņemami. Ja saņemat bojātu vai neatbilstošu preci, lūdzu sazinieties ar mums uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot uz [email protected] va zvanot uz 29712886, lai varam atgriezt Jums naudu vai piešķirt atlaidi nākamajam pirkumam.
Strādāsim, lai šādas situācijas neatkārtotos.
Ar cieņu
Jūsu Barbora
Комментарии (5)
Mums līdzīgi sanāca.
Barborā 2x pasūtīju pilno grozu (katru reizi ap 60 eur), kurā galvenie produkti bija piens un rupjmaize. Abas reizes grozā tos neielika, jo esot beigušies. Vairs nesūtīšu - negribu trešo reizi uzkāpt uz grabekļa :)
Pasūtot skaidri rakstīts - nauda par nesaņemtajām precēm tiek atgriezta 5 dienu laikā. Nu un, gadījās iepuvis auglis? Cilvēki arī uz vietas veikalos mēdz paņem un nepaskatīties.
No 4 bumbieriem 2 sapuvuši!
Nav runa par precēm kuras nebija noliktavā, tas skaidrs. Sūdzība par precēm kuras norādītas, ka ir, nauda iekasēta, bet preces nav ieliktas.