Barbora - Bojāti dārzeņi
Labdien. 17.02.22. Pasūtīji preces no barbora aplikācijas. Viss super izņemot dārzeņus. Gurķis mīksts saspaidīts un ar nagu vēl izbakstīts caurums. Nezinu ko domā komplektētāji, viņi varbūt ēstu tādus dārzeņus, bet man neliekas, ka tas ir normāli likt sabojātus saspaidītus dārzeņus un sūtīt cilvēkiem, kas ir samaksājuši par to naudu.
Labdien, Sandra!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojiet par sagādātajām neērtībām. Lūdzu, atsūtiet Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam atrisināt šo situāciju.
Lai varētu klientam atgriezt naudu par bojātu preci, lūdzam klientu nosūtīt mums bojātās preces foto uz [email protected] pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 72 h laikā pēc pasūtījuma piegādes.
Strādāsim, lai turpmāk šāda situācija neatkārtotos!
Ar cieņu
BARBORA
Комментарии (2)
Barborai tā ir gandrīz norma, ielikt bojātus,savītušus augļus,saknes. Brīnumainā kārtā šodien atveda svaigus. Bet pirms tam gandrīz katrā pasūtījumā kaut kas bojāts. Principā izvairos pasūtīt pie viņiem augļus,dārzeņus..ļoti retu reizi noriskēju. Šodien paveicās,bija svaigi.
Jāceļas augšā no dīvāna un pašam jāaiziet uz veikalu. Salasīju visu pirmā svaiguma, pie reizes redzētu tad, ka pircēji tos pašus gurķus, mandarīnus, plūmes spaida un mīca ar rokām. Iet un izklaidējas pa veikalu. Salasa vīnogas, izrok visu kastīti, saliek maisiņā, iet tālāk un ielidina piena ledusskapī...Diemžēl tāda kultūra cilvēkiem. Paprasa sagriezt kūku mazos gabaliņos. Pēc tam paņem, un atstāj to zāles vidū kādā plauktā, acīmredzot naudas žēl palika. Vēl ir opcija- banāniem nolocīt mizu un paskatīties kas iekšā. Bienam, otram, tiešam . Un tad aiziet ar augstu paceltu galvu