www.sudzibas.lv Banknote.lv Slikts serviss

Banknote.lv - Slikts serviss

Vēlējos teikt, nu kādam ir gadijies tāda situācija ka dzīvē ir nepieciešamība ieķīlāt kādu preci. Man ar šāda reizē bij pienākusi vēlējos ieķīlāt preci - televizoru. Arī šis televizors nebij pirmo reiz vest un iepriekš nekādas problēmas nebij sagādājis, visi iepriekšējie strādnieki mācēja saslēgt bez problēmām pieslēgt internetu.. Bet te nu gadījās ka šoreiz man televizoru nepaņēma pretī, nenovērtēja, jo nemācēja pieslēgt internetu. Tad šai cik noprotu jauniņā ar melniem matiem nemāk saslēgt Saka ka man pults beigta, tad uzreiz atsakās ņemt pretī. Uzstājīgi paliku pie sava ka šorīt pultij nu nekādas problēmas nau, ja vienīgi baterijas švakas. Labi, tās nomainīja tad sākās problēmas ka neko nevar atrast, es izstāstīju un parādīju kā visu atrast. Un tad sākās ka it kā atkal pults neiet, tad neņem internetu pretī, es saku varu saslēgt, jo zinu ka viss tur iet.. Darbiniece uz Lapiņas uzraksta paroli un Saka ka viss tur pareizi ka mans televizors neņemot pretī, es saku ka tā nevar būt jo bieži mājas slēdzu visu ko un visur nav problēmas, teicu varu arī pieslēgt savu telefonu kuru uzreiz arī paņēma pretī. Darbiniece palika pie sava ka man tur kaut kas neiet un bija tāda bez garastāvokļa, tad nu beigās pateicu lai atdod manu preci, ka tāpat neapstrīdēt, jo viņa tāpat gribēja ātrāk tik vaļā lai tik varētu pusdienas.. Saprotu to ka cilvēks ir izsalcis, grib aiziet pusdienas, bet tomēr lai dara savu darbu cītīgāk, pirmo reiz tik nolaidīgi. Ne reizi neesmu sūdzejusies, ne reizi problēmas nav bijušas. Ceru, ka nevienam šādi negadīsies un būs labāka attieksme nekā man bij.

08.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Banknote Ответ от представителя 08.10.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu sniegto atsauksmi. Mums ir svarīgi nodrošināt kvalitatīvu apkalpošanu un risināt jebkuras radušās problēmas pēc iespējas ātrāk un individuāli.

Lai mēs varētu detalizētāk izskatīt Jūsu gadījumu un rast piemērotu risinājumu, lūdzam Jūs sazināties ar mums pa e-pastu [email protected], WhatsApp 25664663 vai tālruni 66116688. Alternatīvi, būsim pateicīgi, ja varēsiet atsūtīt savu kontaktinformāciju privāti, lai varam sazināties ar Jums tieši.

Mēs patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz veiksmīgu situācijas atrisinājumu.

Ar cieņu,
Banknote

D

Комментарии (3)

ž žurcis 08.10.2025

Ne velti Lauku sēta vairs nesadarbojas ar šiem.

M memesupreme 09.10.2025

Ziniet kā.. ja preču ieķīlāšana Jums ir regulāra parādība, tad iespējams problēmu jāsāk meklēt sevī nevis lombarda darbiniecē. Iespējams viņa Jums neapzināti izdarīja pakalpojumu!

V Vaska 09.10.2025

Iespējams pieņēmēju interesēja nadziņu lakošana, nevis darbs. Kaut kas līdzīgs man bija sokas laikā. Stāvu pie letes. Pārdevēja runā pa telefonu. On meņā tak, on mņe cveti. Kad pievērsu viņas uzmanību izdzirdēju. Čto nado, ņeviğiš po teļefonu razgovarivaju...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы