РешеноBanknote.lv - Nepiedienīgu pārdevēja uzvedība
Neilga priekšvēsture: nopirku tēvam jaunu telefonu p30 pro. Vecie neapmierināja, tika ņemti bitē pēc akcijas divas nokia vienā komplektā (5 un 6) , neizdevušies modeļi... Atdeva viņš man viņus uz realizāciju, aizgāju uz lombardu, kamēr čalis visu savadīja, laiks gāja, un, tad viņš nosauc man Cenas - 40 un 50 euro: ddd es apjuku, nolēmu piezvanīt tēvam un aprunāties, lai viņš man arī pasaka ka tas pa maz un es aizietu, bet čalis aiz Letes tāds:
pārdevējs: "kam zvanāt? Kāpēc? Ko jūs gribat? "
es: tēvam, gribu pakonsultēties.
P. : "Ahā, tie nav tavi".
Es: "mani, man no rīta viņš viņus atdevac
p. : " tad priekškam te viņa viedoklis? "
nolēmu ka viņš pa daudz uzņēmās, paņēmu telefonus un aizsūtīju viņu ratā.
Piezvanīja jauka meitene, apspriedām visu situāciju, atvainojās. Arī ar to jau ir pietiekami, bija patīkami papļāpāt. Sūdzību var vērt ciet.
Комментарии (3)
Loti savadi aprakstat situaciju, ja sadi ari uzvedaties lombarda, tad nav brinums, ka darbiniekam radas saubas.
Ja nav iespējams vienoties par darījuma cenu, darījums nenotiek. Kur ir problēma? Atceries, ka uzņēmumam ir jāpelna, jāmaksā algas, telpu īre, nodokļi...
Vēl nosaukumu jāmaina arī ik pa laikam ,lai nav nodokļi valstij jāmaksā...