www.sudzibas.lv Banknote.lv Mistiski procenti, klientu maldināšana

РешеноBanknote.lv - Mistiski procenti, klientu maldināšana

Pagarinot laikā mēneša maksājuma termiņu (aizdevums uz gadu) par 30 dienām, mēneša maksājums pieauga. Pagarinot, pēc 22 dienu kavēšanas, maksājuma termiņu par 30 dienām, termiņš tika pagarināts tikai par 28 dienām, sākot no termiņa pagarinājuma maksājuma veikšanas dienas. Šorīt sazvanoties zvērēja veikt pārrēķinu, dot atbildi līdz tās pašas dienas vakaram (šovakar). Protams, ne viens nedeva vairs ne ziņu. Zvanot no reģistrētā nr. pēcpusdienā, vairs neviens man neatbildēja. Man, zvanot banknotei no cita nr., tikai saka, pazvaniet uz citu nr., pazvaniet uz citu nr., redzam, ka informācija ir nodota, šodien obligāti atrisināsim situāciju. Šobrīd ir jau 21:40 un birojā neviens vairs nav, zvanot automātiski zvans tiek atvienots. Epastā arī tukšums.
Procenti arī - kavējuma gadījumā piestāda līgumsodu, nokavējuma procentus un vienlaicīgi arī aizdevuma lietošanas procentus par kavētajām dienām.
PTAC ieteica sūtīt viņiem vēstuli pa pastu, bet kamēr tur sagaidītu atbildi, maksājuma termiņš jau tuvojas, pamēģini tikai laicīgi nesamaksāt. Tā nu nezinu ko darīt.

Дополнено BankasNotis 23.03.2017

Šodien, 23.03., "Banknote" darbinieks sazinājās ar mani, teica, ka tomēr būs vairāk laika vajadzīgs, lai izskatītu situāciju un veiktu pārrēķinu. Paldies par godīgumu.
Sūdzība tiks atrisināta, kad saņemšu pareizu atmaksas grafiku.

Жалоба успешно разрешена BankasNotis 23.03.2017

Pārrēķins ir veikts, jaunais grafiks ir saņemts, problēma ir atrisināta.

B

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы