РешеноBanknote.lv - Drausmīga attieksme no darbiniekiem un drausmīga sistēma
Paziņa palūdza palīdzēt. Samaksāt banknotē paņemto naudas aizdevumu. Priekš šī maksājuma atstāja zelta gredzenu ko ieķīlāt.
Devos uz tuvāko lombardu Ziepniekalnā.
Visu nokārtoju, ieķīlāju, samaksāju.
Tā kā lidz vakaram strādāju, izmantoju ExpressCredit SIA piedāvāto iespēju maksāt ar pārskaitījumu bankā. Pēc mēneša gan naudas, gan ķīlas maksājumu veicu caur banku.
Šomēnes paziņa ieskaitīja naudu maksājumiem. Caur telefonu veicot maksājumu kļūdījos summās. Nekavējoties zvanīju. Pa telefonu sieviete atbildēja, lai neuztraucos, uzrakstu e-pastu ar maksājuma uzdevumiem un paskaidroju kādas summas piesaistīt katram no aizdevuma. To arī izdarīju. Nākamā dienā atnāca epast, ka šādi viņo nevar izdarīt, jo kļūdaini veiktie maksājumi ir saistīti aizdevumiem un neko darīt nevar. Zvanīju. Atbildēja ar mani tuvākā laikā sazināsies. Pagāja pus diena. Nekas nenotika. Tā kā kļūdainā summa bija segusi visu ķilas summu, ar paziņu nolēmu izpirkt gredzenu. Devos uz filiāli Ziepniekalnā. Ķilas atlikusī summa bija 95.50 sadalīts uz 3 maksājumiem pa 47. Caur banku veicu maksājumu 95.50. Atnākot uz filiāli man saka, ka nekādus ienākošos maksājumus nereredz. Rādu maksājuma uzdevumus un epastu. Darbinieks pat nepiedāvā sazināties ar grāmetvidību. Tik saka ka neko neredz. Ka esmu vēl parādā par gredzenu 95.50. Un visam klāt pēdējais maksājums jāveic filiālē skaidrā naudā, lai viņi var atdot ķīlu. To es zinaju, bet skaidroju, ka summas atteicās izkoreģēt pa kredītiem. Galu galā lai dabūtu gredzenu samksāju filiālē vēl 95.50. Pie gredzena izsniegsanas un papīru parakstīšanas pat nepajautāja dokumentus, kas ir obligāta prasība darbinieku instrukcijas. Sanāk, ka es varēju uz ielas atrast papīru un samaksā 1/3 atlikušo summu un paņemy ķīlu un uzvilkt līdzīgu parakstu. Zvanīju arī par to izteicu aizrādījumu plus par to ka vēlos savus 95.50 atpakaļ kontā. Uz ko man atkal atbildēja ar mani sazināsies. Ir jau sestdienas vakars joprojām neviens nav sazinājies. Lūdzu sarunu ar vadītāju, vai kādu menedžeri uz ko man atbildēja ka man ir liegta šī iespēja. Aizbraucu uz Raunas ielu 44 kur protams ir atslēga priekšā un iekšā tikt ir nereāli. Atnāca vēl viens epasts ka mana pārmaksātā summa tiks piesaistīta paziņa kredītam kas respektīvi ir vispār treša persona. Un ja es vēlos varu rakstīt iesniegumu, lai atgriež naudu. Un atkal jābrauc jātērē savu laiku uz kādu filiāli lai uzrakstītu iesniegumu. Nu dusmas ņēma virsroku. Zvanīju atkal un jautāju kāda velna pēc no rīta atteica kļudaini pārmaksāto summu piesaistīt paziņa aizņēmimam bet plkst.16:00 jau to var izdarīt. Uz ko beigās man pateica, ka esmu neadekvāta.
Uzņēmums piedāvā izmantot bankas pakalpojumus, bet kura rezultātā filiālē darbinieki neko neredz un pat nedadomājās uzvanīt atbildīgajam par maksājumu apstrādi. Sazināšanās notiek caur e-pastu, jo solījums ka atzvanīs netiek pildīts.
Diena bija sabojāta un mani 95.50 ir joprojām šī nekorektā uzņēmuma kontā.
Redzēsim cik ilgā laikā viņi atgriezīs man naudu. Un jā pie gredzena izpirkšanas 0.63 eur soda naudu ātri iekasēja.
Tā kā secinājums uzņēmuma klientu politika ir drausmīgā stāvoklī un arī maksājumi un aizdevumi kā tādi ir nekorekti izstrādāti.
Uzņēmuma Banknote.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Aferisti
Kauna tev nav, paskaties uz sevi, ko tu dari ar savu mīļumiņu, cilvēkus māni un krāp, pati te tagad kluksti par savām nebūšanām bezkauņa!
Pieļavi kļūdu pati vainīga, dēļ savas kļūdas un neizdarības vari tagad papērties! Nemāki pareizu pārskaitījumu veikt? Tad ej un mācies no savām kļūdām un ej skraidi pa lombardiem. Fui, pretīgs cilvēks. Pretīgi ļautiņi. Atpakaļ vari neklukstēt - neinteresanti.