РешеноBanknote un Paysera - Ļoti slikts serviss.
Mēģinu veikt pirkumu banknotes web lapā - prasa izmantot Paysera.
Paysera prasa reģistrēties. Konts jau ir. Prasa veikt identifikāciju. Izpildīju prasīto, bet liek gaidīt līdz 4 darba stundām. Reģistrējos vakar pa dienu. Šodien nekādas izmaiņas.
Zvanu uz viņu atbalsta tālruni. Prasa personas kodu. Es to atsakos nosaukt pa telefonu, pamatoti norādot uz to, ka mans tālrunis jau ir sistēmā (kas tiešām ir) uz ko man atbild, ka tālrunis nav sistēmā. Es pasaku, lai beidz di*** (atvainojiet, esmu pietiekami nokaitināts jau). Tā vietā lai atzītu savas kļūdas un mēģinātu risināt problēmu, operatore nometa pārtrauca sarunu un vairs nav iespējams viņus sazvanīt.
Banknote - negribat pazaudēt klientus, atsakāties no paysera.
Saņēmu zvanu no Banknotes, izskaidroju savu pozīciju, viņi savu. Bija jūtama vēlme problēmu risināt.
Nezinu vai problēma būs atrisināta ilgtermiņā, bet ļoti ceru, ka jā.
Комментарии (4)
Tādus klientus kā tu nevajag nevienam uzņemumam! Nemāki runāt dzīvo mucā
Apkalpo vai zaudē.
Jap, jebkuram klientu atbalstam ir tiesības pārtraukt sarunu un bloķēt Jūsu numuru pēc šādas attieksmes.
Jūs piezvanāt ar problēmu, ka Jums kaut kas neizdodas. Klientu atbalsts Jums pasaka, kas jānosauc, lai varētu problēmu atrisināt. Jūs izvēlaties, ka Jūs zināt kā strādā uzņēmuma datubāze un kā tur tiek atlasīti klientu dati un ka Jums tas nav jādara un piedevām apvainojat darbinieku,
Tikpat labi ieejat Maxima un kliedzat virsū darbiniekam, ka atlaide pirkumam nav piemērota, kaut arī ielikāt bankas karti - tur taču redzams vārds uzvārds, kas Maxima kartei reģistrēts.
Īsumā - Zeme atveries, cilvēkiem laikam tiešām nepieciešams jauns karš, lai novērtētu, to kas viņiem ir.
Klientu atbalstam bija jāspēj mani identificēt bez nepieciešamības nosaukt personas kodu. Tas netika izdarīts