Banknote - Slikts serviss, patērētāju tiesību ignorēšana
Rezervējot preci internetā iepriekšējā vakarā 2021. G. Marta sākumā, nākamajā dienā izradījās, ka tā nav rezervēta. Ierodoties uz vietas teica, ka jārezervē vēlreiz, lai gan dati bija redzami - pirmais acīmredzami jokainais klienta servisa moments. Vislielāko izbrīnu un patiesībā dusmas izraisīja tas, ka aizbildinoties ar "ierobežojumiem" pandēmijas laikā, atteica apskatīt un ieslēgt lietotu elektrotehnikas preci pirms iegādes - uzsverot, ka lietota prece vispirms jāiegādājas un tikai tad to var pārbaudīt. Ptac, protams, apstiprināja, ka šādu noteikumu vai uzstādījumu nav - arī pandēmijas laikā. Veikals, kurā nevienam nevajadzētu spert savu kāju, ja tā ir sistēma. Ja nav, tad viens darbinieks tur ir atlaižams jau šodien, rīt, nākamnedēļ.
Uzņēmuma Banknote.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Sievu vispirms ir jāapprec un tad tikai gultā!
nav ko vazāties pa lobardiem.Pērc elektroniku jaunu , veikalā.
ko tad lasi lombardu sadaļu?ej,sēdi un komentē liellveikalu sūdzības!
:D