Banknote - Krāpšana
Ne vienu reizi vien banknote pirms kārtējā maksājuma veikšanas no klienta profila izņem visu iespējamo informāciju par esošajiem aizdevumiem. Cik ilgs laiks pēc rakstiska iesnieguma iesniegšanas nepieciešams, lai atjaunotu visu informāciju, kas līdz šim bija pieejama? Kāda summa jāmaksā (to, ka jāmaksā, sapratu no telefonsarunas ar bankas darbinieci) par līdz šim pieejamās informācijas atjaunošanu profilā?
Paužot uzņēmuma viedokli, vēlamies atzīmēt, ka Banknote.lv vienmēr cenšas sazināties ar sūdzības iesniedzēju privāti, izmantojot šī portāla sarakstes iespējas un atrisināt situāciju godprātīgi. Un arī šīs sūdzības ietvaros, mēģinām sazināties ar tās autoru, lai noskaidrotu precīzāku situācijas izklāstu. Visi mēģinājumi tika ignorēti. Lai atrisinātu augstāk minēto situāciju, aicinām sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], nosūtot mums ziņu WhatsApp 25664663 vai zvanot pa tel. 66116688
Uzņēmuma Banknote.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti.
Добавить комментарий