BSA - Baltijas Starptautiskā Akadēmija - Šausmas!

Tas ir kaut kāds ārprāts ar šo augstskolu! Zinu, ka ne tikai man ir problēmas ar šo skolu. Nomācījos semestri, nokārtoju eksāmenus un nākamā semestra sākumā gāju pēc atzīmēm un man paziņoja, ka man nav nevienas atzīmes un atzīmes ir pazudušas, un vēl pie tam dēļ tā es esot atskaitīta no skolas. Skrēju pa galvu, pa kaklu pie pasniedzējiem un lūdzu, lai man ieliek atzīmes, divas vēl neesmu dabūjusi, jo pasniedzēji ir aizgājuši no skolas. Pēc pusgada nomācīta semestra BSA mājas lapā parādās finanšu parādnieku saraksts, es tur arī esmu. Eju skaidroties, man pasaka, ka mans parāds ir par veselu gadu, izdrukāju visu samaksāto un vēl iesniegumus,kurus esmu rakstījusi un aiznesu grāmatvedei, viņa apstrīd izdrukas no bankas un saka, ka neesmu maksājusi. Tās ir vienas šausmas, kas darās tai skolā, tik ļoti nožēloju,ka tur sāku mācīties, gribu pāriet uz citu skolu 2 kursā, bet nevaru, jo dēļ šiem parādiem man neviens nedos izziņu par to,ka esmu pabeigusi 1 kursu. Strādāju instancē, kurā man palīdzētu tikt galā ar šo problēmu ātri un efektīvi, bet nu man negribas vēl vairāk šo skolu nolikt un panākt, ka cilvēki uz turieni vairs neietu. Man vienalga, ka esmu samaksājusi šo prāvo naudas summu, bet esmu gatava iet prom, jo tā ir kaut kāda cilvēku izsmiešana vai, lielu cilvēku apstrīd nekompetenti cilvēki. Tā iet, kad neskatās, ko pieņem darbā. Uzmanieties, lai jums nesanāk tāpat kā man.

I

Комментарии (133)

A Aleksejs 10.06.2010

Качество образования на нуле перподаватели читают с листочков, чтобы студент записывал под диктовку как диктант . Вроде не школа но как всегда находяться любимчики на автоматы а если ты не вышел рожей и не в колени кланиешься то отброс .Это не относиться к таким преподавателям как Качан, Реинголдс . Интерес пропал к образованию тут еще на 1 курсе .при поступление было 24 человека, до сессии дошло около 14 человек, из них 5 точно уйдут а остольные дальше будут тупит оставшиеся 3, 5 года .
Тут диплом реально получить даже самому тупому человеку на свете . Не прикладавая некакого ума

L LeLLE 03.10.2010

Piekritu visiem komentariem kuri ir pret jo pati tagad pargaju uz 2.kursu un sanak ta ka ir daži paradiņi ok tas ir nieks katra gadijumā visu nokartoju .. ;)
Lieta tada ka tur pat par parastu izziņu jamaksā 5Ls.. A kad pasutiju izziņu neviens man ne varda neteica ka bus jamaksā [slēpt]@

Nja un vispār neesmu apmierinata ne ar ko it īpaši ar stradajošiem macibu daļā sviests vienkārši :(
Nesaprotu tur viņu noteikumus, it kā macos bilingvalaja plūsma bet latviešu valoda labi ja 1 vai 2 lekcijas notiek pārejais viss krievu valodā, bet ja pasniedzējam pajautā latviešu valodā kaut ko viņš citreiz pat nesaprot ko viņam jautā, ir atsevišķi pasniedzēji kuri ir OK... Nav vardu runas, bet lielaka daļa vnk ārprāc.

*Kā arī gāju uz konkretu lekciju visu gadu, nevienu lekciju neizlaidu, atnaku uz eksamenu, man jautā :" A KAS TU TĀDA, ES TEVI PIRMO REIZ REDZU?" Šitas jau nav normali [slēpt]@

M Murce 11.10.2010

Žēl, ka neprotu lasīt krievu valodā, tāpēc nezinu vai krievvalodīgie ir par vai pret šo skolu. :D
Mācos jau otrajā kursā, datordizainu. Laikam jāsaka, ka dizaina skolā ir mazliet vairāk kārtības kā citās studiju programmās. Ir ļoti atsaucīgs programmas direktors. Lai gan man joprojām daudz kas nav skaidrs ar savu individuālo mācību plānu, ceru, ka viss būs ok. Lai gan visu laiku ir bailes no tā, ka mācību daļā vai grāmatvedībā pazudīs kāda svarīga lapiņa un sanāks baigie sū... Regulāri piestaigāju uz māc. daļu, pie direktora, uz grāmatvedību jautājot pēc savām sekmēm. Tikai tā var kontrolēt to kas notiek. Bet tas ir lieks stress tik un tā. Pirmajā m.g. attieksme bija vnk briesmīga gan no māc daļas, gan citiem vadības pārstāvjiem. Puņķi un asarass. Briesmas un šausmas. Turklāt puskurss nepielaists pie sesijas jo it kā nav samaksāts. BARDAKS! Un tad atkal stress un skriešana, vainīgo meklēšana, nevainīgo sodīšana, beigās apsveic un apbalvo tos, kas nepiedalijās. Šķiet, ka tas vairāk 1kursniekiem, jo vēl nav līdz galam izkosta tā sistēma, students nav adaptējies un rodas nesaskaņas. Vēlāk viss aiziet..
Studiju maksa 1400 Ls gadā. Prāva summiņa. Darbs pārsvarā patstāvīgs. Uz lekcijām aizejam, lai mūs pakonsultē. Pasniedzēji. Labi. Daži-ļoti labi. Skola atkal sūdzas, ka nevar krievu plūsmām atrast pasniedzējus. Tā nu mums vairums pasniedzēju ir no LMA, turklāt ļoti profesionāli un atsaucīgi. Reizi semestrī gadās pa priekšmetam, kur pasniedzējs runā tikai un vienīgi krieviski. Bet ir tā, ka ja tev nepatīk un šis pasniedzējs ir tik kruts, ka par viņu nedrīkst pasūdzēties-tu vari iet šo pašu priekšmetu kārtot pie cita pasniedzēja. Tad gan citreiz sanāk iet uz skolu sestdienas vakarā utml. Bet ja kkas neapmierina-var visu sarunāt.

K Kristiāna 13.10.2010

Lasot šos komentārus mani jau jūs esat sabiedējuši, jo nākošgad domāju iestāties šajā augstskolā.
Vai tiešām ir tik traki? vai man labāk uz viņu neiet?
Un vēl, ja man krievu valoda nepadodas pārāk labi, tad man ir jēga uz viņu iet?

I irena 10.11.2010

Mācos šajā skolā jau pēdējo gadu un ne man, ne kādam pazīstamajam nekādu problēmu nav bijis. Attieksme pret studentiem ir tieši tāda, kādai jābūt privātajā augstskolā.

L Laura 24.11.2010

Kristiāna, šogad pati iestājos šajā akadēmijā. Pagaidām nav nekādu pretenziju nav ne pret pasniedzējiem, ne mācības procesu. Patiesībā mācības ir ļoti interesantas un nesagādā problēmas, ja vien pats esi kaut nedaudz ieinteresēts un dari to, kas ir jāizdara. Un runājot par krievu valodu - mācos krievu plūsmā, jo latviešu plūsma nevarēju būt nokomplektēta, krievu valodu pārzinu slikti, bet visi pasniedzēji saprot latviski, dod literatūru latviešu valodā, varbūt vairāk jāmācās individuāli, bet tā nekādu problēmu nav.
Bet tomēr gribas teikt, ja ir kāds cits variants, apsver arī to.

A Anastasija 13.12.2010

aaaaaaa, es arī plānoju iestāties šajā akadēmijā tiesību zinātnē, vai tiešām viss ir tik slikti.?! uzrakstiet savas domas uz manu e-pastu par šo skolu, būšu ļoti pateicīga. un kuru skolu Jūs ieteiktu mācoties Tiesību zinātni..?!

б Буддистка 24.02.2011

Знаете, я данное время учусь в BSA и все не так плохо как тут пишут. Все преподователи относятся нормально, многие идут на встречу, за 2 год учебы я не слышала чтобы преподы требовали коньяк за экзамен или деньги, когда экзамен был серьезный и трудный мы сами в знак уважения покупали конфеты или цветы, коречно у препода настроение становится лучше когда ему дарят презент, но никто и никогда ничего не требовал, это была наша инициатива. Насчет учебной части это да . Там сидят ленивые дуры, которым лень поднять свою жопу и что то сделать, но опять же надо стоять на своем и добиваться, иначе ничего не получется, был такой случай у однокурсници, по поводу уплаты, ну она и пошла разбираться в учебную часть, долго выясняла отношения, но все же вопрос решили, конечно мой совет почаще туда заглядывать и проверить свою оплату и оценки, эти ленивым курицам просто будет лень посмотреть и сообщить вам если что то не так. Был и такой случай, когда девочка оплатила за семестр и там был остаток и она пришла вияснять в учебку сколько у нее остаток, минут 20 она пыталась объяснить этой, так сказать работнице, в итоге эта работница на рабочем месте ругнулась матом и пошла выяснять у бухгалтера, что дальше не знаю пока все в процесе. У меня с учебной частью проблем нету, если я туда иду то жестко и говорю что надо и все. Выбор конечно за каждым, но если ты не умеешь постоять за себя то ты и в жизни ничего не добъешся. Удачи

S Studentija 24.02.2011

Lūk šīs ir attiecības!

L Linda 29.03.2011

nu teikshu taa... ja grib haljawu, dodieties uz BSA, es tur maacos, un man patiik, ka wiss notiek tik wiegli-wisu war sarunaat-atziimes, utt..easy!bet nu pamazaam saaku domaat, ka gribaas arii kko iemaaciities, newis tikai papiiru, bet iemaaciities tur newar gandriz neko! bet nu cekus jau no 1.kursa kraaju-ar to gan jaabuut uzmaniigam...patiik, ka war dabuut 40% atlaidi maaciibaam- tikai probleema, ka negrib man wairs dot- 2 semestrus dabuuju atlaidi, tgd nozinojusi, lai neliek nekada gadijuma 8 atzimi gala-lai nedabutu atlaidi...nu tad jau redzes kaa buus naakotnee, paslaik man taada haljawa apmierina:D neiespringstu!

L Linda 29.03.2011

aa, un lekcijas paarwaraa tikai krievu valodaa... maacos 2.kursaa 2. semestrii...daudzi pasniedzeeji latviesu valodu vispar neprot...man kaa patriotei kaitina wisi krievu stulbumi-ka veestures stundaas noliedz okupaacijas faktu...utt..nee, ir arii lekcijas, kas notiek latviski, bet loti maz! tiem, kas nesaprot krievu valodu, neejiet uz sho skolu 100%.. gruuti buus iebraukt, ko lekcijas staasta..bet nu dazreiz plus, ka wari uzraxtiit gudru tekstu latviesu valoda un pasniedzeja neiebrauks, kas tur rakstits un uz skatu labu atzimi ieliks:D

B Boby 29.07.2011

Skola patiesi ir "šausmas"!!! Nevienam neiesaku!

S s 08.08.2011

Не знаю, насчет других программ, но программа, которая преподносится, как программа с обучением на английском и за которую дерутся деньги - ничего не стоит! Преподаватели еле лепечут на английском, большая часть лекций с русским потоком - вопрос за что переплачивать? На защите правда хорошо, заучил английские фразы, комиссия не сильна для умных вопросов на английском - так что валить не будут, да и въезжать в текст дипломной не станут особо. Прокатит презентация второго курса даже. А тех, кто действительно старался и писал днями и ночами, хоть и на русском, натянут на пустое место.
Не надо туда поступать. Рядом стоит замечательное здание ТСИ, где действительно интересно учиться, ступайте лучше туда!

M Maigone 23.08.2011

2. kursu mainu uz LU datordizainu :) es ir cilvēks, kas mācas, ja ir disciplīna.. tā diemžēl neeksistē BSA. ļoti nepatīk, ka BSA lektori pievērš uzmanību lielāku tiem, kas ir beiguši kādu mākslas skolu un spēj vairāk saprast un izdarīt, nekā pievērst uzmanību vairāk tiem, kam nav nekāda pieredze.

L lynlyn 20.05.2017

Maigone - nesastopos ar šādu problēmu kā cilvēks, kas ir beidzis RAV un ir mākslas priekšzināšanas - jā, komunicē ar mums savādāk, jo paši uzdodam citus jautājumus - ja cilvēkam neliekas svarīgi ne krāsu profili, ne kā darbu sagatavot drukai, tad viņš to arī neiemācīsies, bet ja liekas svarīgi - visu paskaidro, ja tik uzdod jautājumus. Arī skatos ka mākslas skolu beidzēji mazāk tērē pasniedzēju laiku konstanti nesot vienas un tās pašas kļūdas - var cilvēcīgi saprast, ka ja cilvēkam 10x paskaidrots un viņš nav klausījies, diži vairāk laiku viņam nav vēlmes veltīt - materiāls ir, biblioteka ir, ja pēc entajiem paskaidrojumiem neesi sadzirdējis, mācies individuāli papildus - augstkolā neviens Tev zināšanas ar karoti mutē neieliks, un nez kapēc citās specialitātēs cilvēki mācoties nečīkst, ka pasniedzēji nejēgas un nav disciplīnas, ja disciplīna nav pašiem - sagatavošanas kursi ir pieejami visiem, stājoties iekšā jākārto iestājeksāmes mākslā - kapēc cilvēki ir iedomājušies, ka ar 0 zināšanām viss būs viegli un pasniedzēji pakaļ skries skaidrot, ja pats nemācās un neizglītojās arī ārpus skolas.

N Natalie 21.11.2011

Uchusj v Bsa vtoroj god i nikakix problem ni s oplatoj ni s ocenkami ne vizhu!! a esli chelovek sam ne sledit za svoimi delami ne nuzhno vsjo svalivatj na akademiju.. tam vsegda vso normaljno i esli estj voprosi ix nuzhno srazu obgovarivatj a ne nastraivatj drugix ljudej protiv..eto vawe mnenie i derzhatj ego nado pri sebe..neznaju kto vi no esli zhivete v LV shli bi v gosudarstvennij universitet gde vsjo "chudesno"

A axellla 30.05.2012

Pilnīgi piekrītu viesiem, kas ir PRET šo skolu!!
Administrācijā ir milzīgs bardaks, ja aizeju ar kādu jautājumu, mani tūlīt aizsūta kaut kur tālāk, bet aizejot tur, neviens nesaprot, kāpēc esmu tur aizsūtīta un sūta vēl kaut kur citur.. un tā sanāk skraidīt pusdienu pa skolu, beigās tā arī neko nenoskaidrojot..
Par maksām vispār nerunāsim, ka tikai viņiem vairāk samaksāt.. Un, ja gadījies kāds parāds, par ko nebija ne jausmas, par to paziņots tiks tikai sesijas dienā, tas tā, lai būtu sakrājies lielāks soda procentu skaits un būtu vairāk jāmaksā, līdz ar to sesiju nokārtot nebūs iespējams..
Mācību daļas attieksme ir vienkārši graujoša, ar tevi runā kā ar kaut kāsu bezsmadzeņu radījumu.
Nevienam neiesaku iet uz šo skolu, tajā mācoties, var pazaudēt visus nervus un palikt bez naudas!!

K Katjushka82 03.10.2012

Kategoriski nepiekrītu apgalvojumam, ka izglītības kvalitāte BSA ir zema vai attieksme ir slikta. Viss ir individuāli un ir atkarīgs no mūsu attieksmes. Un vienmēr ir viegli kritizēt citus, nekā mainīties un attīstīties pašam. Es mācos tulku programmā jau trešo semestri un esmu ļoti apmierināta ar visu. Tā man ir otrā izglītība. Pirms tam esmu ieguvusi augstāko izglītību LU, Juridiskajā fakultātē, un man ir, ar ko salīdzināt. Neko sliktu BSA neredzu, tikai to labāko. Mācoties BSA izvēlētajā programmā, redzu daudz priekšrōcības: 1_profesionāli un patīkami (kā personības) pasniedzēji, 2_interesanta un piesātināta programma (ir jāmācas regulāri), 3_ir iespēja saņemt atlaidi mācību maksai, ja mācies labi. Attiecībā uz mācību daļas un grāmatvedības darbu, piekritu, esmu sastapusies ar gadījumiem ar atzīmju pazūšanu, kā arī ar iekļaušanu parādnieku sarakstā (neskatoties uz to, ka viss bija samaksāts). Tiem, kas plāno iestāties šajā skolā, vienkārši iesaku to ņemt vērā, būt uzmanīgam, pašam kontrolēt savu mācību procesu, fiksēt maksājumus (saglabājot maksājumu uzdevumus), nevis paļauties uz administrācijas nevainojamo darbu. Un obligāti koncentrēties uz labo, nevis uz slikto - tāpat kā visās dzīves jomās. Uzskatu, ka ja cilvēks ir orientēts uz zināšanu iegušanu, viņš tās iegūs. Bet ja visur un visos, izņemot sevi, meklē trūkumus - obligāti atradīs. Vajag zināt, ko gribi, un ņemt to, tad arī nebūs jāvaino citi! Veiksmi visiem! Jekaterina.

bencis 03.10.2012

Ak tu dieviņ tētiņ! Kādas šausmas, vnk vājprāts, prātam neaptverami, man tevi cilvēk ir žēl !!! Par tādu bardaku dzīvē neesmu nekad dzirdējis, novēlu tev izturību un spēku cīnīties ar šitajiem *******.

M Marija_S 16.10.2014

Topošie studenti, es jums silti iesaku apdomāt visus "par" un "pret", pirms stājaties šajā augstskolā!

Sākšu ar to, ka biju iestājusies BSA filiālē un man pietika pirmo 2 mēnešu, lai nonāktu pie secinājuma, ka tur es nekādas nopietnas zināšanas neiegūšu.
Pirmkārt, no sākuma plānoju studēt dienas nodaļā, tā arī bija sarunāts ar mācību daļu, vēlāk noskaidrojās, ka plānotais studentu skaits nesalasījās (no 14 fakultātēm bija 6-7 cilvēki!!!), un tāpēc nācās pāriet uz vakara nodaļu. Pie tam pabrīdināja par to pēdējā brīdī! Es no sākuma samierinājos, domāju, ka tā būs laicīgi un vēlāk, iespējāms, kas mainīsies. Bet to murgu, kas notika tālāk, pat nevarēja nosaukt par pilnvērtīgām mācībām! Pirmkārt, mācījāmies no visām fakultātēm kopā, nevis katrs savā profesijā, un tikai divreiz nedēļā. Otrkārt, pasniedzēju stāstītais necik neatbilda viņu priekšmetu tēmām (lekciju laikā mēdza stāstīt anekdotes, rādīt fokusus utt.). Treškārt, par 11 dienām vajadzēja samaksāt gandrīz 400 eiro, var teikt izmetu naudu ne par ko. Septembrī vispār samaksāju 70 eiro, bet tā un nesapratu, par ko, jo mācībās sākās tikai mēneša beigās un ilga 2 dienas! Ceturtkārt, visur tika informēts, ka mācības notiks bilingvāli (gan latviešu, gan krievu valodā), taču nekādu latviešu valodu pat tuvu nedzirdēju. Kaut gan pati esmu krieviete un ikdienā sazinos pārsvarā tikai krievu valodā, taču pēc 12 gadu ilgām mācībām latviešu skolā tas tomēr likās ļoti nepierasti un sagādāja grūtības lekciju izpratnē, tāpēc īstiem latviešiem tur vispār nav ko darīt. Piektkārt, man likās ļoti zems izglītības līmenis. Manuprāt, pat vidusskolā bija augstākas prasības. Piemēram, angļu valodā mums iedeva vārdnīcas un uzdeva vienkārši iztulkot dažus vārdus tekstā, kam tika atvēlētas veselas 30-40 minūtes. Tāpēc, ja vēlaties iegūt kādas zināšanas un kļūt par labu speciālistu savā jomā, šī iestāde tiešām nav domāta jums. Bet, ja jums vajadzīgs vienīgi diploms un ar naudu nav īpašu problēmu, tad varat mēģināt. Kaut gan, par diplomu runājot, arī strīdīgs jautājums, esmu dzirdējusi no daudzām paziņām, ka tie nekotējas. Un darba devēji nepārāk slavina šo iestādi.
Par pasniedzējiem un personālu gan nevaru pateikt neko sliktu, atvērti un pretimnākoši ļaudis. Ja nu vienīgi tas, ka daži ļoti nepunktuāli (neierodas laicīgi un palaiž agrāk no lekcijām, tā arī neko jēdzīgu nepastāstot, dažreiz otrādi tur ilgāk, nekā vajadzētu, kamēr studenti paši jau nepasaka, ka laiks sen ir beidzies. Neviena mājasdarba un ieskaites nebija pa 2 mēnešiem, kaut gan citās iestādēs jau sen čakli studēja).
Izvēle, protams, ir jūsu rokās, un viedokļi var atšķirties, tas viss ir ļoti individuāli. Apkopojot visas atsauksmes, var secināt, ka dažiem gan nav bijušas nekādas problēmas un veiksmīgi atraduši darbu pēc BSA beigšanas. Iespējams, tas atkarīgs arī no konkrētās fakultātes vai studentu skaita, jo katru gadu visās mācību iestādēs studentu paliek arvien mazāk. Daudzi aizbrauc uz ārzemēm, dažiem vienkārši nav tādas naudas (atgādināšu, ka BSA skaitās privātā augstskola, un tur pat nav iespējams tikt budžetā, ir iespējamas tikai kādas atlaides teicamniekiem.
Par to var runāt daudz. Bet, kas attiecas uz mani, esmu mainījusi mācību iestādi un necik nenožēloju.

M Marija_S 16.10.2014

Topošie studenti, es jums silti iesaku apdomāt visus "par" un "pret", pirms stājaties šajā augstskolā!

Sākšu ar to, ka biju iestājusies BSA filiālē un man pietika pirmo 2 mēnešu, lai nonāktu pie secinājuma, ka tur es nekādas nopietnas zināšanas neiegūšu.
Pirmkārt, no sākuma plānoju studēt dienas nodaļā, tā arī bija sarunāts ar mācību daļu, vēlāk noskaidrojās, ka plānotais studentu skaits nesalasījās (no 14 fakultātēm bija 6-7 cilvēki!!!), un tāpēc nācās pāriet uz vakara nodaļu. Pie tam pabrīdināja par to pēdējā brīdī! Es no sākuma samierinājos, domāju, ka tā būs laicīgi un vēlāk, iespējāms, kas mainīsies. Bet to murgu, kas notika tālāk, pat nevarēja nosaukt par pilnvērtīgām mācībām! Pirmkārt, mācījāmies no visām fakultātēm kopā, nevis katrs savā profesijā, un tikai divreiz nedēļā. Otrkārt, pasniedzēju stāstītais necik neatbilda viņu priekšmetu tēmām (lekciju laikā mēdza stāstīt anekdotes, rādīt fokusus utt.). Treškārt, par 11 dienām vajadzēja samaksāt gandrīz 400 eiro, var teikt izmetu naudu ne par ko. Septembrī vispār samaksāju 70 eiro, bet tā un nesapratu, par ko, jo mācībās sākās tikai mēneša beigās un ilga 2 dienas! Ceturtkārt, visur tika informēts, ka mācības notiks bilingvāli (gan latviešu, gan krievu valodā), taču nekādu latviešu valodu pat tuvu nedzirdēju. Kaut gan pati esmu krieviete un ikdienā sazinos pārsvarā tikai krievu valodā, taču pēc 12 gadu ilgām mācībām latviešu skolā tas tomēr likās ļoti nepierasti un sagādāja grūtības lekciju izpratnē, tāpēc īstiem latviešiem tur vispār nav ko darīt. Piektkārt, man likās ļoti zems izglītības līmenis. Manuprāt, pat vidusskolā bija augstākas prasības. Piemēram, angļu valodā mums iedeva vārdnīcas un uzdeva vienkārši iztulkot dažus vārdus tekstā, kam tika atvēlētas veselas 30-40 minūtes. Tāpēc, ja vēlaties iegūt kādas zināšanas un kļūt par labu speciālistu savā jomā, šī iestāde tiešām nav domāta jums. Bet, ja jums vajadzīgs vienīgi diploms un ar naudu nav īpašu problēmu, tad varat mēģināt. Kaut gan, par diplomu runājot, arī strīdīgs jautājums, esmu dzirdējusi no daudzām paziņām, ka tie nekotējas. Un darba devēji nepārāk slavina šo iestādi.
Par pasniedzējiem un personālu gan nevaru pateikt neko sliktu, atvērti un pretimnākoši ļaudis. Ja nu vienīgi tas, ka daži ļoti nepunktuāli (neierodas laicīgi un palaiž agrāk no lekcijām, tā arī neko jēdzīgu nepastāstot, dažreiz otrādi tur ilgāk, nekā vajadzētu, kamēr studenti paši jau nepasaka, ka laiks sen ir beidzies. Neviena mājasdarba un ieskaites nebija pa 2 mēnešiem, kaut gan citās iestādēs jau sen čakli studēja).
Izvēle, protams, ir jūsu rokās, un viedokļi var atšķirties, tas viss ir ļoti individuāli. Apkopojot visas atsauksmes, var secināt, ka dažiem gan nav bijušas nekādas problēmas un veiksmīgi atraduši darbu pēc BSA beigšanas. Iespējams, tas atkarīgs arī no konkrētās fakultātes vai studentu skaita, jo katru gadu visās mācību iestādēs studentu paliek arvien mazāk. Daudzi aizbrauc uz ārzemēm, dažiem vienkārši nav tādas naudas (atgādināšu, ka BSA skaitās privātā augstskola, un tur pat nav iespējams tikt budžetā, ir iespējamas tikai kādas atlaides teicamniekiem.
Par to var runāt daudz. Bet, kas attiecas uz mani, esmu mainījusi mācību iestādi un necik nenožēloju.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы