BSA - Baltijas Starptautiskā Akadēmija - Šausmas!

Tas ir kaut kāds ārprāts ar šo augstskolu! Zinu, ka ne tikai man ir problēmas ar šo skolu. Nomācījos semestri, nokārtoju eksāmenus un nākamā semestra sākumā gāju pēc atzīmēm un man paziņoja, ka man nav nevienas atzīmes un atzīmes ir pazudušas, un vēl pie tam dēļ tā es esot atskaitīta no skolas. Skrēju pa galvu, pa kaklu pie pasniedzējiem un lūdzu, lai man ieliek atzīmes, divas vēl neesmu dabūjusi, jo pasniedzēji ir aizgājuši no skolas. Pēc pusgada nomācīta semestra BSA mājas lapā parādās finanšu parādnieku saraksts, es tur arī esmu. Eju skaidroties, man pasaka, ka mans parāds ir par veselu gadu, izdrukāju visu samaksāto un vēl iesniegumus,kurus esmu rakstījusi un aiznesu grāmatvedei, viņa apstrīd izdrukas no bankas un saka, ka neesmu maksājusi. Tās ir vienas šausmas, kas darās tai skolā, tik ļoti nožēloju,ka tur sāku mācīties, gribu pāriet uz citu skolu 2 kursā, bet nevaru, jo dēļ šiem parādiem man neviens nedos izziņu par to,ka esmu pabeigusi 1 kursu. Strādāju instancē, kurā man palīdzētu tikt galā ar šo problēmu ātri un efektīvi, bet nu man negribas vēl vairāk šo skolu nolikt un panākt, ka cilvēki uz turieni vairs neietu. Man vienalga, ka esmu samaksājusi šo prāvo naudas summu, bet esmu gatava iet prom, jo tā ir kaut kāda cilvēku izsmiešana vai, lielu cilvēku apstrīd nekompetenti cilvēki. Tā iet, kad neskatās, ko pieņem darbā. Uzmanieties, lai jums nesanāk tāpat kā man.

I

Комментарии (133)

S studente 13.11.2008

es par BSA Jēkabpils filiāli, nekad nav bijušas problēmas ne ar sekretārītēm, ne ar lekciju grafikiem...mums ir viss čikiniekā..

R RudīteNagle 25.11.2008

Nesaprotu, ko Jūs visi tā ārdaties. Nepatīk skola, neviens jums nespiež tur iet un mācīties. Pilnībā nepiekrītu tam, ka mācību process ir zemā līmenī. Viss ir atkarīgs no paša studenta, ja grib kaut ko iemācīties ir daudz jādara pašam, pasniedzējs tikai norāda virzienu. Piekrītu tam, ka mācību daļa Lomonosova 4 ir pilnīgi garām, bet to jau nevar teikt par visām tā darbiniecēm. Arī mēs studenti, kuri bija spiesti pēc licences atņemšanas STA, doties pabeigt 4 kursu BSA, arī bijām šokā, jo STA mācību daļa mūs tā bija izlutinājausi staigājot pakaļ studentiem, ka BSA jutāmies kā citā pasaulē. Cīnījāmies, bet izturējām. U n labi vien ir, ka ir tāda attieksme, jo students ir spiests iet un kārtot savas lietas pats, bez mammīšu līdzdalības. Šīs iemaņas noderēs dzīvē, neviens jūsu vietā neko nedarīs. Esmu pamanījusi, ka skolu un pasniedzējus ķengā ne jau tie studenti, kas sekmīgi mācās un apmeklē visas lekcijas, bet gan tie, kuriem mācīties diez ko nepatīk. Arī pasniedzējus ķengā tie studenti, kuri pie konrētā pasniedzēja nav varējuši nokārtot eksāmenu vai ieskaiti. Un ja jau Jūs atļaujaties ķengāties, kāpēc to darāt zem "nikiem", nu tad nosauciet savu vārdu un uzvārdu un to vai paši šajā skolā mācaties? Jautājums, kāpēc ar savām sūdzībām neesat griezušies pie BSA rektora? Protams, tas prasa laiku un piepūli, vieglāk ir izgāzt žulti publiskā telpā. Kas attiecas uz Universitāti un Turību, tad tur arī savu klaunu pietiek. Un arī tur nav vainīgs mācību process, bet studenta patiesā vēlme kaut ko iemācīties. Tāpat nekad nesapratīšu tos dienas nodaļas studentus, kuri nekur nestrādā, bet pamanās būt nesekmīgi un semestri pabeigt ar parādiem. Vai tur arī vainīga BSA vadība un mācību spēki. Varbūt tomēr vaina ir studentos, kuri nemaz nav tik gudri, lai mācītos augstkolā. Negatīvā puse visā šajā jautājumā ir tā, ka privātajā augstskolā mācības ir bizness, jo vairāk studentu uzņem, jo vairāk līdzekļu. Ir pēdējais laiks, veikt studēt gribētāju atlasi ne jau pēc tā makstātspējas, bet prāta spējām. Lai Jums visiem veicas.

A anukasiko 28.11.2008

Pilnīgi piekrītu par BSA mācību zemo līmeni . Uz biroju bieži nāca praksē jurisprudences studenti (tagad vairs neņemam), un secinājumi bija ļoti bēdīgi... Ja 3.kursa students nezina, ko nozīmē pavadvēstule un nemāk to pastāvīgi uzrakstīt, lai gan ir paskaidrots un iedots paraugs... Par nopietnākiem dokumentiem vispār neiet runa... Jautājums tikai viens - ko šīs augstskolas studenti darīs pēc tās absolvēšanas?

G Gunta 10.12.2008

Es pilnīgi piekrītu Rudītei Naglei... Arī es šajā skolā mācos un nemaz nesūdzos. Seit nav tāda dzīve kā vidusskolā, neviens tev pakaļ neskries. Jums pašiem ir jāiet un jāintresējas. Nesaprotu, ko jūs darīsiet dzīvē?? Kā kāda mazākā problēma, tā laidīsieties prom un nolieksiet to vietu?? Vai tādā veidā jūs domājat dzīvē ko panākt?
Man pašlaik nekādu problēmu nav bijušas, nienkārši vajag visu laicīgi nokārtot...
Nepiekrītu nevienam sliktajam komentāram par šo skolu. Un tie, kuri vēlas un bija doma tur iet mācīties, droši ejiet. Bet tikai jums ir jābūt arī attieksmei pret šo skolu, pret mācībām un skolotājiem.
P.S. Gribēju piebilst, ka ta nav tiesa, kā saka, neko nemāca... Es piemēram caurām naktīm macos pirms sesijām. Un vērtē arī ļoti stingri... Protams kā vienmēr ir arī daži izņēmumi... ;)

A Aleksandr 21.12.2008

Nevienam neieteiktu mācīties Informatīvās sistēmas BSA.BSA reklāmā, izziņās utt. lieto nosaukumu Informācijas sistēmas, taču izsniegtajā diplomā būs Informatīvās sistēmas plus vēl trīs studiju jomas, par kurām noslēgtajā studiju līgumā nav ne vārda.BSA gadu vilka laiku, nevarēja to paskaidrot. Tikai uz 2 uzrakstīto iesniegumu bija kaut kāda atbilde. Valsts iestādes neatzīst šo diplomu kā diplomu IT jomā.

L Lāsma 24.12.2008

Es noteikti iebilstu, jo pati tikko pabeidzu 3.semestri un nav nekādu iebildumu pret šo augstskolu. Protams, kā jau jebkurā augstskolā ir kāds pasniedzējs, kurš neprasa ļoti stingri, bet tas nav visos priekšmetos tā. Es studēju "Uzņēmējdarbību", bet arī citas augskolas grēko kā, piemēram, Latvijas Universitāte, Rīgas Tehniskā universitāte samaksas liela, bet rezultāts ne tik labs kā gaidīts.

E Es 08.01.2009

š.g.05.01. Jēkabpils filiālē notika diplomdarbu aizstāvēšana tiesību-zinību specialitātē, un rektore- Belihas kundze tāā parādīja savu būtību, ka visiem silti iesaku- ja negribat justies kā PĒDĒJĀ lupata, nemaz nedomājat par BSA, nemaz nerunājot par studēšanu šajā akadēmijā. Rektores kundzi pēc "spīdēšanās " diplomdarbu aizstāvēšanas komisijā nu ļooti grūti saukt par rektori, bet gan drīzāk par tirgus sievu, kas kļūdas pēc tikusi augstā krēslā. KAUNS!!!... LĪDZ KAM KRITUSI MŪSU IZGLĪTĪBAS SISTĒMA... Ko lai gaida citā situācijā?

A ally 08.01.2009

BSA, manuprāt, mācās "gudrinieki", kuri grib tikai samaksāt naudiņu, lai kļūtu par baigajiem speciālistiem!Es zinu, kāda līmeņa juristi no tā iestādījuma nāk!!!glupaki par glupiem, bet galvenais, ka pašiem liekas, ka, pabeidzot tāda līmeņa skolu, viņi ir baigie speciālisti!

к ко! 15.01.2009

я учусь в БСА в риге..уже как почти год..и меня всё учтраивает..я получаю образование имею хорошие отношения с преподами и всё остальное меня не волнует я пришла за знаниями а не права свои качать.. да были пару заминочек но не знасительных ..помоему если человека что то не учтраивает идите в ЛУ платите 1600 лат за год и какайте в штаны от радости..если вы думаете что вам здесь всё как в школе крупно ошибаетесь..здесь никто за вами ходить не будет и надо не много поднопрячься что б всё было ок!!

K Kristīne 16.01.2009

Es mācījos Baltijas Starptautiskā akadēmijā, man nekādas problēmas nebija, ļoti laba augstskola un darbu sameklēt nebija nekādas grūtības. Augstskolā vairāk ir jāmācās pašam, neviens tev nepienesīs klāt, lekcijas jāapmeklē, tad jau arī viss būs ok.!

D Diaana 16.02.2009

Vai tad runa iet par gramatiku? Ko jūs te visi peraties kā vistas kūtī? Runa iet par to, ka ir cilvēki, kurus neapmierina kvalitāte šajā skolā un tas, ko jūs te dzenat, ir demagoģija...ja nav nekā ko piebilst tēmas ziņā, tad piesienaties gramatikai?...smiekli nāk!!!

Viss ir savās rokās...ar karoti jau tās zināšanas neviens mutē neiebāzīs! Manā kursā(BSA)ir daudzi studenti, kas pašu nolaidības dēļ ir ar sliktām sekmēm...nesakārtotiem papīriem u.t.t., protams, ka viņiem ir "jālien" pasniedzējam kkur, lai varētu dabūt vismaz 4nieku un nebūtu parāds un viņi arī dabūs to 4nieku, jo pasniedzējam nerūp skolas prestižs, varbūt, bet tas nenozīmē, ka viņš ir slikts pasniedzējs un nezina savu lietu...bet tiem studentiem, kas mācās...nāk uz lekcijām un visu laicīgi nokārto, neviens pudeles un dāvanu kartes neliek nest - viņi saņem atzīmes pēc nopelnītā...domājat, ko jūs runājat!?!

I Ingus 31.03.2009

Nu jau trešo gadu mācos "Uzņēmējdarbību" BSA Jēkabpils filiālē. Varu tikai uzslavēt mācību procesa organizēšanu, gan sekretārītes, gan mācību daļas vadītāja, gan filiāles vadītāja vienmēr ir laipnas un pretīmnākošas. Par zināšanu līmeni - katrs pats ir savas laimes kalējs. Gribi zināšanas, lūdzu, mācies, gribi diplomu - apmeklē lekcijas. Kā var spriest par mācību līmeni, ja, teletiltu laikā, filiāļu auditorijās atrodas divi - trīs studētgribētāji!!! Piekrītu, ka teletilti nav labākais komunikācijas veids, bet toties filiālēm ir iespēja redzēt un dzirdēt ievērojamus BSA lektorus. Man personīgi nav nekādu pretenziju pret šo augstskolu un savā izvēlē neesmu vīlies.

E Eva 29.04.2009

Nav tas velns tik melns kā mēs to zīmējam... Citreiz vajag vainu pameklēt arī sevī... Ne vienmēr pasniedzēji ir vainīgi... Es ar pabeidzu BSA Daugavpilī 2008, man par šo skolu ir jaukas atmiņas, pateicoties BSA es ieguvu labas zināšanas, es pabiju Maskavā (Maskavas domē) izgāju praksi, pēc tam arī Strasburā (Eiropas parlamentā) biju aktīva studente 3. kursā mani iecelā par Studentu parlamenta līderi, mācījos ļoti labi, bija arī mācību maksas atlaides. Uzskatu, ka katrā augskolā ir savi mīnusi ir savi plusi, neesmu ne mirkli nožēlojusi, ka mācījos BSA!Paldies par Jūsu devumu!

L Ludmila 28.05.2009

Zakon4ila BSA god obratno. Mogu upomjanut i plusi i minusi. Ja s4itaju, 4to minusi mozno najti vezde (sej4as u4us v magistrature v Turibe, toze ne vse gladko), no vsem tem, kto planiruet postupit v BSA sovetuju - smelo postupajte!
Tam o4en professionalnie prepodavateli, ja o4en blagodarna rukovoditelju moej diplomnoj raboti - Litvin4uku, tolko ego zabota i zainteresovannost pomogla zasitit diplom na 9!!!

M Mini 01.06.2009

Nu, neznaju rebjata... Ja rabotala v uchebnoj chasti v BSA. Mogu skazatj, chto ne vse tak ploho kak tut vishe raspisali. I zamette, chto boljshe vsego nedovoljni lica latishkoj nacionaljnosti =) Nu zachem togda idti v zavedenie gde javno preoblodaet russkij narod (i studenti i rabotniki)! Idite v LU i dovoljstvujtesj latishskimi plodami =)
Chto kosaetsja poteri ocenok i oplati, to eto vprincipe normaljno... Podumajte skoljko tam narodu uchitsja! I esli grubo govorja iz 10 u 2 chto-to sluchaetsja, to eto normaljnij chelovecheskij faktor rabotnikov. Tam zhe ne robati sidjat - mogut i oshibitsja. To chto potom nado pohoditj i dokozatj, chto ti platil ili sdaval, da neprijatno... No eto normaljnaja procedura! Vedj eshe raz povtarjusj - uchitsja tam ooochenj mnogo naroda. I rabotnik uchebnoj chasti ne mozhet znatj sdaval ti ili net i platil ti ili net. Prinesi kvitanciju ili soberi ocenki ot prepodovatelej i vse stanit na svoi mesta.
Chto kosaetsja prepodovatelej. To da, estj te kogo javno nado zamenitj... Vechno uhodjat ot temi predmeta, nedostupno objasnjajut. No i tut sleduet podsuetitsja studentam! Pravlenie BSA ne prisudstvuet na lekcijah i neznaet, chto tam proishodi. A direktora programm, esli i zahodjat na lekciju, to poroj vidjat sovsem drugoe. Vedj, esli "otkritij urok", to prepodovatelj, konechno, budet staratsja izo vseh sil, chtob vigljaditj horosho. Zdesj vse v rukah studenta! Uvideli, chto lekcii vedutsja gadko - napisali zajavlenie na imja rukovoditelja programmi, podpisali vse druzhno i sdali! Prepodovatelja vizovut na besedu i, esli on ne izmenit stilj vedenija lekcij, to ego zamenjat. Ja sama eshe uchusj v BSA i nemnogo ne dovoljana tem, chto estj takie lektori (mjagko govorja beztolkovije). No 1 zajavlenie mi uzhe napisali, drugogo prepodovatelja nam tozhe zamenjat tak kak dazhe na "otkritom uroke" bilo hudo... Tak chto, vse dvizhetsja! I ne stoit zabivatj o tom, chto vsetaki preoblodajut ochenj horoshie prepodovateli i kokaraz na "Menedzhmente firmi" russkom potoke oni vedut samie osnovnie predmeti (naprimer Menedzhmen, Ekonomika). I pljus ochenj vazhno samo otnoshenie studenta k uchebe, t.k. dazhe u teh tak skazhem "tuhlih" prepodovatelej nekotorije umudrjajutsja poluchitj nezachet. O chem togda uzh tut govoritj...
I praviljno bilo skazanno u kogoto, kto viskazivalsja do menja. Chto eto uzhe ne shkola, a vishee uchebnoe zavedenie. Tut glavnoe tvoe otnoshenie i k tomu zhe nado osoznovatj, chto zdesj dajetsja teorija, a vse glubokie poznanija pridut na praktike, kogda budite rabotatj po dannoj profesii.

I Ingus 27.07.2009

Jā, komentāri nav neko saldi. Tomēr ar vidusmēra atzīmēm ir iespējas.
Mani tikai baida krievu valoda, ar kuru nedraudzējos videnē.Vai daudz lekcijas ir krievu valodā uzņēmējiem?

L liaana 03.12.2009

nakamgad taisos iestaties BSA, bet palasot komentarus, nezinu ko lai dara? varat ieteikt vel skolas, kur var macities par juristu? :) un vai tiesham BSA ir tik briesmiiga, un viniem galvenais ir muusu nauda? fuj

K klients 14.01.2010

BSA nav briesmīga augstskola.
Labi, ka vispār LV ir iespēja iegūt augstāko izglītību.
Augstskola nav vidusskola, kur skolotājas skrien pakaļ un lūdzas, lai izpildi uzdotos uzdevums, augstskolā (jebkurā) pašam ir jāmeklē informācija, neviens neteiks - ej tur, sameklē to, izdari šādi, pašam jāsaprot, ka jāmācās, jāapmeklē lekcijas. Tā, ka katra paša izvēle.

BSA + ir tas, ka ir jāiziet prakses, jo citās augstskolā Tu 3gadus nomācies teoriju un pēc tam reālajā dzīvē neko neproti un nesaproti.

W wilena 03.02.2010

Отучившись в BSA, могу смело порекомендовать не поступать в данное учебное заведение. В первую очередь это связано с хамством и клеветой Ирины Копейкиной. Также дама позволяет себе повышать голос, принижать, оскорблять личность человека и цинично ржать над человеком в его присутствии. Можно смело сказать, сто этот человек неодыкватен, и имеется пунктик связанный с сексуальным характером. К примеру высказываний Ирины Копейкиной: "Что это за интимная связь с хозяином дома?", " Как дети с грязной жопой"... Даный человек позволяет насмехаться над грамматическими ошибками студентов, но в свою очередь подписывает документы с ошибками составленные ею и другой администрацией. Расказывает один из студентов, что Ирина имеет конфликты и с преподователями. Монолог преподователя "Надеюсь у тебя хорошие отношения с Ириной? Вот у меня плохие! поэтому она может сделать так, что ты не защитишь свою работу."
Что касается потери документов, оценок, и других различных путанниц, то BSA не считает это проблемой. "И всегда виноваты студенты!!!" Был случай, была подписана бумага некой Наталией и другими студентами о жалобе на Ирину. Жаль данный случай увенчался не в пользу Наташи. (Помойму так звали девушку.) После этого случая, Ирина всем расказываля какая она "сука", как она может такое писать... Но об истории Ирины, как она с мужем выбирали пылесос! Как задорно она расказывала, как они мучали целый час продавца. И конечно же ушли без пылесоса! Эту историю наверное знают все. Как сказал один знакомый психолог, паре нужно обратиться к психиатру. Так как данный случай напоминает жизнь трудного подростка.
Я возмущена действиями Ирины Копейкиной и буду вынужена писать в коммисию по этике, в трудовую инспекцию и в министерство образования. Также в мои планах стоит вопрос о подачи апелляции в суд за кливету Ирины Копейкиной.
И на последок, что это за бумажка об окончании BSA, в Латвии при види нее работодатели морщаться, возможно ли с этим документом где-нибудь найти работу по специяальности?! Или извините за высказывание - ею можно вытереть задницу?!
Ничего не меняется, ибо все боятся. Но изменений можно добиться! Присоединяйтесь!

K Karina 23.02.2010

Ljudi.. Vi kogda opuskaete nize plintusa kakue-to programmu, vi nezabivaite ewe i ukazivatj na kakoj programme vi u4itesj... Esli po4itatj, to BSA eto odin kowmar, no tam mnogo programm. Ja u4usj na Jurisprudenciji na zao4nom, vse delaju vo vremja i posewaju vse lekciji - u menja problem net... Skolko pomnju u4ebnaja 4astj vsegda pomagaet i daze sovetuet kak lu4we. Mi studenti, a ne wkolniki za kotorimi begajut u4itelja.Mi sami dolzni u4itsa i vsego dobivatsa.Esli popali na negativnoe otnowenie k Vam so storoni administracii, zadumaitesj - mozet vi ne tak razgovor na4ali? Vedj kak Vi, tak i k Vam.
Mogu skazatj tolko horowee o BSA. I vse te kto hotel postupatj - smelej!!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы