Baltic Dental Services SIA - Slikta un rupja apkalpošana
Šorīt vēlējos pierakstīties pie higiēnista, piezvanīju uz klīnikas mobilo telefonu. Jau pretī saņemu atrūcošu labrīt, tāda sajūta, ka es šai jaunai meitenei esmu patraucējusi nokārtoties, es atvainojos par tik triviālu salīdzinājumu! Nu labi, pasaku, ka vēlētos pierakstīties, pasaku vārdu un uzvārdu, uz ko viņa man rupji atcērt, ka, ja es esmu jau bijusi tajā klīnikā (biju pirms tam tur divas reizes, ārsti ir ļoti atsaucīgi, bet tā meitene pieņemšanā ir vienkārši rupekle, arī tad viņa bija ļoti nejauka) , tad man ir jābūt pacienta kartiņai, neesmu izkūkojusi prātu, amnēzijas arī nav, nekādu kartiņu man nedeva. Pasaku, ka kartiņu neviens nav devis, pretī saņemu pārmetumus it kā es esmu šīs klīnikas darbinieks, kurš neko nemāk. Maz trūka līdz tam, lai viņa sāktu necenzēti lamāties... ! Galu beigās pateicu, ka man tāda apkalpošana nav vajadzīga un es nevēlos iet uz klīniku, kur es maksāju naudu un ar mani šādā veidā runā! Protams, es neesmu pirmais un pēdējais pacients, kas tur nāk, tomēr klientu pieņemšanas nodaļā sēdošās meitenes, asistentes ir šīs klīnikas sejas, viņām ir pēc iespējas labāk jānoreklamē sava darbadevēja produkts, iestāde. Neskatoties uz to, ka tur strādā labi un, manuprāt, kompetenti ārsti, tur vairs kāju spert negribas! Tāds ir mans neliels šī rīta stāsts! P. S. Ir "'nedaudz"' dīvaini, ka mājaslapā nav rakstīti ārstu vārdi un uzvārdi, arī šī jaunā dāma man nevarēja atbildēt, kāpēc tā ir!
Комментарии (1)
Внимательнее гляньте, Светлана! ;)
http://maxilla.lv/lv/mes