Baltic Data - Slikts serviss
Жалоба на обслуживание в магазине в молс.
Купили в balticdata наушники, которые не подошли (хотя при покупке продавец обещал, что все будет в надлежащем виде) . При попытке обменять товар на нужный (коробка запакована, ничего не использовалось) , продавец в грубой форме отказал. Хамил, громко разговаривал на весь магазин. Однозначно - 1 клиент.
Labdien!
Noteikti ir gadījies kāds pārpratums no pārdevēja puses.
Ja prece Jūs neapmierina un tās iepakojums nav sabojāts, lūdzu, griezieties veikalā vēlreiz un mēs to apmainīsim pret vēlamo.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (7)
Ko jūs gribat no tā 90' gadu bandītu kantora, kurš eksistē tikai pateicoties dažādiem apšaubāmiem iepirkumiem :D
Hm, bet lieta ir tāda - pēc likuma, ja klients iegādājas preci veikalā (un, pie tam, izpako, bet izradas, ka viņam neder), tad viņam vispār nav nekādu tiesību atgriezt preci, pat, ja ir ideāls iepakojums... Skumīgi, bet, nu, tāds ir likums... :(
Nekā skumīga tur neredzu, tagad katrs cilvēks ies uz veikalu kaut ko paņems pagaršos un ja viņam nepatiks liks vietā? Šādā gadījumā tieši uzņēmējam būs jāsedz radušies zaudējumi (mūsdienās to sauc par labdarību) cilvēki nez kāpēc ir iedomājušies, ka viņiem viss pienākas, sen jau vairs nav 90' gadi, kad uzcenojumi precēm mēdza būt 100% un vairāk % tagad uzņēmējs ir priecīgs ja labākajā gadījumā iziet uz saviem 10%, patērētājiem protams nav nekādu pienākumu, tādi ir tikai pārdevējam..
Tas bija piemērs, bet nākamreiz ņemšu vērā, ka vajag izteikties vienkāršāk priekš īpaši apdāvinātajiem!
Domāju, ka šādā situācijā būtu tikai OK, ja BalticData izrādītu daļēju pretimnākšanu, un piekristu tam, ka klients maina preci, ar piemaksu, pret dārgāku. Nu, lai ne veikals ir mīnusā, ne klients.
Saprotu, ka visu izdarījuši pēc likuma, tikai normālā veikalā šāda prakse nebūtu normāla - pasūtīt klientu, ja nopircis ne to mantu, ko vajadzēja, un iepakojumi nav ne bojāti, nedz kādas citas vainas.
Izlasot tekstu, lasot ka - (Купили в balticdata наушники, которые не подошли) un teksta beigās rakstīts. (коробка запакована, ничего не использовалось) - kā paterētājs to var paskaidrot?
Ja tās ir plug-in austiņas, tad ja klients tās ir kaut vai ''piemērijis'' tās vairs nav pārdodamas tālāk sanitāru apsvērumu dēļ.