Baltic Data - Slikts serviss
Šī gada 2. Jūlija vakarā (ap 18: 00) biju iegājusi izprintēt sev nepieciešamu dokumentu, par cik pirmo reizi tajā veikalā pēc šāda pakalpojuma, tad pieejot un pastāstot savu vajadzību gaidīju uzreiz palīdzību un skaidrojumu kur un kā es ko varu darīt, bet saņēmu atbildi "forši", palīdzība bija jāprasa pašai, kas lika sajusties kā pēdējai muļķei. Darbinieks bija emīls. Ļoti ceru, ka ņemsiet vērā šo un nebūs citiem klientiem šāda pieredze jāpiedzīvo.
Комментарии (5)
Ļoti necienīga un pretīga attieksme pret klientu. Nekad vairs neiešu uz Baltic data, Dominā. Lūgums apmācīt darbinieku par komunāciju ar klientiem.
Tātad jūsu sūdzība ir tāda ka Baltic Data darbinieks nenolasīja jūsu domas? Jūs jutāties slikti ka cilvēks kas jūs nepazīst nezināja ka nemākat izmantot to pašapkalpošanās datoru pie kura piesēdāties? Intriģējoši.
Šādā darbā ir laipni jāsagaida, jāpieiet pie klienta un jāuzzin, kas viņam nepieciešams un jāapvaicājās vai vajag palīdzību. Tāpēc viņš ir klientu konsultants. :)
Ar tādiem jautājumiem welcome to copypro, darbiniekam nav jāpalīdz izmantot pašapkalpošanās datoru, ja cilvēks nemāk izmantot to, lai meklē skolotāju, 21 gads ārā… Konsiltantam ir pienākums konsultēt klientus par esošam precēm
Izskatās, ka tomēr jāpiekrīt sūdzības autoram. Konsultantam šajā situācijā vajadzētu sākumā saprast vai klientam ir vajadzīga palīdzība. Nekāda domu lasīšana nav nepieciešama, bet gan vienkāršs jautājums: "Vai jums palīdzēt?"