Baltic Data - Pircēju maldināšana
Š. G.27. Novembrī pasūtīju trīs vienādas preces - robotus putekļsūcējus, izdarot divus pasūtījumus. Aptuvenais piegādes datums - 07. Decembris. Preces izņemšanas vieta - SIA "Baltic Data" veikals t/c "Akropole". Apmaksa - bankas karte vai skaidra nauda pie preces saņemšanas. 09. Decembrī apmeklēju veikalu "Baltic Data" akropolē. Klatienē man veikala darbinieks paskaidroja, ka pasūtījuma saņemšana kavējas jo prece nāk no Polijas. Kopš tā laika līdz šim brīdim neesmu saņēmis nekādas ziņas par preces saņemšanu. Uz e-pastiem neatbild. Pie tam vienu no pasūtījumiem "Baltic Data" anulēja bez manas piekrišanas un nepaskaidrojot iemeslu. Visus ar darījumu saistītus dokumentus varu piestādīt.
Добавить комментарий