Baltic Data - pakalpojuma kvalitāti
Esmu ļoti neapmierināts ar pakalpojuma kvalitāti. Saņemu produktu ar brāķi un gribēju atgriezt naudu. Veikalā atdevu preci un aizpildīju atgriešanas protokolu, kur vajadzēja noradīju bankas kontu. Vēlāk, kad man piezvanīja no veikala, pateica ka varu to saņemt tikai ar skaidru naudu. Tad priekš kam savākt manu privātu informāciju par banku ? Pēc 29 dienām piezvanīja un pateica, ka varu braukt pakaļ naudai, es atbildēju, ka atbraukšu nākamajā dienā, pirmajā pusē. Kad atbraucu, saņēmu atbildi, ka kasē naudas nav un viņi man piezvanīs kad var braukt, tad kāpēc man zvanīja iepriekšajā diena un teica lai es brauktu uz veikalu? Kāpēc to naudu nevarēja atlikt.
Добавить комментарий