LV RU
www.sudzibas.lv Baltic Data Nopirktā prece izrādījās lieka; naudu neatdod, liel iegādāties citu ar piemaksu vai apmaiņā pret citu tādā pašā vērtībā

Baltic Data - Nopirktā prece izrādījās lieka; naudu neatdod, liel iegādāties citu ar piemaksu vai apmaiņā pret citu tādā pašā vērtībā

7.12.18. Jelgavā, katoļu ielā 18, baltic data veikalā nopirku lan kabeli. Vakarā izrādījās, ka kabelis ir lieks un jauno televizoru var pieslēgt ar vadu, kurš bija dekodera komplektā.10.12. Vēlējos iegādāto preci atdot veikalā un saņemt samaksāto naudu atpakaļ, taču tirdzniecības menedžeris to atteicās darīt, piedāvājot tikai maiņu.

10.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Baltic Data Ответ от представителя 11.12.2018

Sveicināta, Ligita! Uzskatām, kā Jūsu sūdzība ir nepamatota. Jūs iegādājāties Jūsu izvēlētu un prasībām atbilstošu preci (Tas nozīme, ka tai piemīt gan īpašības, gan izpildījums, ko pamatoti var gaidīt no šādas preces).
Naudas atgriešana notiek tikai tādos gadījumos, ja prece ir neatbilstoša prasībām.
(Vairāk informācijas: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-tiesibas-speka-no-2016-gada-1janvara)
Mēs Jums “cilvēcīgi nācām pretī” un piedāvājām iegādāto preci apmainīt pret citu ekvivalentas summas vai dārgāku (ar piemaksu), šāda iespēja pastāv joprojām.

Mūsu veikala pārdevēji sniedz konsultācijas, droši var uzdot jautājumus, lai nerastos šādas situācijas. Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību!

Комментарии (6)

An AnvoyT 10.12.2018

Nevienam tirgotājam nav jāatdod nauda par pirkumu, ja prece atbilst lietošanas prasībām. Tas vienkārši nav jādara, preci var apmainīt divu nedēļu laikā. Naudas atgriešana šādos gadījumos ir lieka, uzņēmējs nav spiedis Jums to preci pirkt, nav Jūs maldinājis vai pārdevis brāķi. Par ko sūdzība?

"vēlējos iegādāto preci atdot veikalā un saņemt samaksāto naudu atpakaļ" - izcili laba shēma:
apika auto - atdod atpakaļ un saņem naudu;
pieriebās tīrīt māju - savāciet to graustu un atdodiet naudu;
apnika dzīvot jeb audzināt bērnus - dzemdējiet atpakaļ!

Li Ligita Tamaliūnaitė 12.12.2018

Nevis APNIKA auto, PIERIEBĀS tīrīt māju, bet ŠIS VADS NEBIJA VAJADZĪGS, LAI SASLĒGTU TV. Nejauciet debessmannu ar ddbesszvaniem!

Dzemdējies atpakaļ un beidz SASLĒGTIES! Tādu radījumu dēļ pilnas patversmes ar pamestiem dzīvniekiem!

Sa SantaDreimane 11.12.2018

Nepamatota sūdzība. Tak pats nopirki preci! Kādā sakarā K.Pūga?

What? 17.01.2019

Sūdzība nevietā.

Ligita, šis Jums!

"PTAC uzsver, ka Latvijas patērētāju tiesību aizsardzības normatīvajos aktos nav noteikts, ka pircējs var prasīt atpakaļ naudu vai maiņu veikalā nopirktai precei, ja tā ir līguma noteikumiem atbilstoša.

No tā izriet, ka argumenti: prece ir kvalitatīva, bet nepatīk krāsa; neder izmērs; nepiestāv; neapmierina funkcijas; pircējs pārdomājis vai kļūdījies izvēlē, mainījusies cena, nebūs gana labs iemesls, lai pārdevējs pieņemtu preci atpakaļ."

https://jauns.lv/raksts/bizness/313665-veikali-medz-palidzet-vairak-neka-likums-cik-plasas-patiesiba-ir-pirceja-tiesibas-atgriezt-iegadato-preci

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы