Baltic Data - Ļoti slikts serviss - pārdevējiem nospļauties uz klientu
Pilnīgi neorientēts uz klientu veikals, kur pārdevējiem vienalga ir klients vai nav.. pilnīgi nenāk pretī klientiem, augstprātīgi komunicē un ir gatavi tam, ka klienti vairs neatgriezīsies..
Kā piemērs, šodien, 4.oktobrī plkst. 18:35:45 (info no čeka) esmu kārtējo reizi nopircis preci, un tā kā es pērku šajā veikalu tīklā preces ļoti bieži, man deva atlaides līdz 10%. Šoreiz abi pārdevēji augstprātīgi man teica, ka viņiem nav nekāda pamata piedāvāt man atlaides, un es nedabūšu nekādu atlaidi, neskatoties uz to, ka es izstāstīju un pat parādīju vairākās preces, ko iegādājos šajā veikalā.
Secinājums - dēł 1 Eur atlaides šī veikala tīkla īpašnieks neiegūs krietni lielāku pelņu, jo es plānoju iegādāties šajā veikalā krietni lielāku apjomu.. un tagad es ne par kādu cenu neapmeklēšu šo veikalu. Domāju, ka ja būs vēlme, tad veikala vadība varēs saprast, kas tie bija par pārdevējiem, jo gan laiks, gan datums ir minēts (pārdevēja vārdu minēt nevēlos publiski). Tāpat piełauju, ka dēł tāda pārdevēja veikalā nepirks arī virkne citu klientu. Es sirsnīgi nerekomendēju šo veikalu, ja vēlaties redzēt augstprātīgu attieksmi un vilšanos. Paldies.
Iet runa par vrikslu, kas atrodas tirdzniecības centrā Alfa. Pēc norādīta laika ir iespējams atpazīt, kas par pārdevējiem tur strādāja un iespējams atlaist tos. Datums un laiks ir no čeka psr iegādāto preci: kabełu splitter.
Комментарии (16)
Paldies par komentaru. Atlaist par augstprātīgu, neargumentētu, neklientu orientētu pieeju.. vai arī lai turpina atbaidīt klientus - nav problēma :) Lai veikalu vadība domā. Ja es tur iepirkos par 100 eur mēnesī, tad vairs to nekad nedarīšu. Un piełauju, ka tādu neapmierinātu klientu ir daudz. Čau.
Bet ar ko jūs esat tik īpašs?
Es katru dienu iepērkos RIMI, bet neprasu vēl papildus atlaidi, un arī tur atstāju pietiekami lielas summas.
Tātad pēc jūsu loģikas, ja iepērcies vienā vietā visu laiku, vajag prasīt atlaidi papildus visam :D
Neredzu jēgu vairs jums sniegt savu feedback. Jūsu nostāja nav konstruktīva. Jūs laikam esat tālu no klientu piesaistes, lojalitātes un klientu noturēšanas pamatprincipiem, kur pamatā ir komunikācija un ilgtermińa attiecības. Paldies, lai veicas ar esošiem pādevējiem! :)
Den kāpēc jāatlaiž pārdevēju ja tu tāpat ne par kādu cenu neapmeklēsi šo veikalu,tev nav vienalga?
Cien. Elvis Preslij, ‘Atlaist pārdevēju’ ir retoriskā frāze. Atkārtošos, es nebiju vienīgais jūsu klients. Jau jums nerūp pārējie jūsu klienti - lai ir kā ir. Paldies.
Cien, Denčik, Jūs neesat mans klients, man ir interesanti uzzināt Jūsu motivāciju rakstīt sūdzībā ieteikumu atlaist cilvēkus. Jums un citiem klientiem vakar ir bijusi ļoti nepatīkama iepirkšanās pieredze, vai jūs un citi klienti no šiem nabaga pārdevējiem mēģinājāt izsist atlaidi? man tiešām ir žel Jūsu neveiksme.
Problēma ir tajā, ka neiedeva atlaidi? :D
Problēma ir tajā, ka bija augstprātīga komunikācija ar zemtekstu, ka atlaidi iedot varētu, taču kādēł tas būtu jādara..
Un ja jau vienmēr bija atlaides, tad pekšńi nepamatoti nolēma nedot - tas ir lojalitātes moments kā jau minēju.
Jebkurā gadījumā, redzot, kā šeit komentē, neredzu jēgu vairs sniegt komentarus, paldies.
Denčik, domāju, ka esi apvainojies par to, ka neiedeva tik ļoti kāroto 10% atlaidi
Ja tas bija darbinieks, kurš jūs nekad dzīvē nav redzējis , tad tas ir pavisam normāli, ka viņš neredz iemeslu dot jums atlaidi. Nākošreiz ejiet pie darbiniekiem, kuri jūs ir iegaumējuši un būs jums jūsu kārotā atlaide ;)
Nu tu arī izklausies diezgan augstprātīgs. Kāpēc tad vēl neesi atlaists no darba?
Autor, tu esi vecis vai ņuņņa? Dēļ 1 eiro šitā asarot... Man vairāk nav ko teikt...
Labdien. Lūgums komentēt tikai konkrēta uzńēmuma pārstāvjiem (ja ir ko nokomentēt).
Pārējiem pērtikiem lūgums savu dekonstruktīvo apvainojošo viedokli paturēt pie sevis. Paldies par sapratni.
Denčik, parādīji kas tu esi un savu īsto seju, vari te turpmāk neko nerakstīt.
memļaks sāka raudāt.
Kurš mūsdienās veikalos ''kļančī'' atlaides, :D