Baltic Data - Izgudro savus iemeslus, lai neievērotu likumus
Viss bija labi, līdz es vēlējos apmainīt Sāgā, ar čeku un neatvērtu iepakojumu, pirms divām dienām pirktu intel 3 uz intel 9 procesoru kastē. Kasiera palīgs bija ne pa jokam nobijies, ka, varbūt nākamajam pircējam nestrādās un visādi atrunājās, ka nevar mainīt un izgudroja visādas atrunas. Jums vēl daudz kas jāmācās. Aizejiet tepat uz ikea, kas darbojas gandrīz gadsimtu. Tur uz sienas, lieliem burtiem uzrakstīts: "ja gadās pārdomāt... "
Комментарии (8)
Pirmkārt nav pienākuma mainīt preci. Otrkārt kā vispār iespējams salīdzināt procesoru ar mēbelēm vai bleķa kastroļiem?
Nav tāda likuma "ja gadās pārdomāt.. ". Pieņemt atpakaļ veikalā pārdoto preci tā ir pārdevēja brīvprātīga iniciatīva. Ja pārdevējs, pirms Jūs nopirkāt preci, par tādu iespēju neinformēja, tad variet iet ... Sūdzība nepamatota.
Nav tāda likuma, ka pārdomā, tad maina. Pirms pērc preci apdomājies kārtīgi.
Un kā darbinieks var zināt, ka neiliki, nenocepi procesoru pēc overclocka un tagad gribi apmainīt? Gribi bez jautājumiem atgriezt preci, pasūti internetā un tad darbojas atteikuma tiesības.
Nezināju, ka var proci pārcept neizņemot no iepakojuma un nepārgriežot Intel oriģinālo līmlenti.
Uzlīmes ir iespējams attaisit viņas neatgriežot, ja labi grib. Bet kā jau citi šeit minēja, mazumtirgotājam nav pienākuma atgriezt naudu vai mainīt preci, kas ir pirkta uz vietas veikalā. Arī atteikuma tiesības nestrādā tā, ka daudzi domā. Ja tiek konstatēts, ka prece ir bojāta vai ir lietota, nevis pārbaudīta, atteikuma tiesības var atteikt. Varbūt tomēr pirms pirkuma vajag nedaudz padomāt, ko gribas pirkt? Un IKEA nav labs salīdzinājums jebkurā gadījumā. Pārdodot vienu krēslu, viņi atpelna divus. Pārdodot vienu procesoru, cik tavuprāt uzņēmums nopelna? Tevi neviens nespieda pirkt preci, pats izlemi. Ja pilnīgi jauns procesors ar čeku, pārdod viņu ar dazu eiro zaudējumu un paņem citu. Darbinieks neriskēs ar savu algu tāpēc, ka TU nebiji apdomigs.
Klausies gudriniek, apdomīgais- es pat Depo skrūves esmu atgriezis. Tā kā nevajag te gudri D, kurš ir apdomīgs kurš nē.
Cik bieži atgriez preces? Skrūves un visu pārējo. Varbūt vaina ir Tevī?