Baltic Data - Briesmīga attieksme, neatgriež naudu
Nopirkām datorklēslu meitenei. Pēc ilgākas pasēdēšanas saprata ka krēsls īsti neder un mugura sāp.. Griezāmies uz veikalu, jo krēsls pirkts dienu iepriekš, ar visu čeku, iepakojumu, viss kā jauns. Prasījām vai nav iespejams naudu atgriezt vai vismaz samainīt pret citu krēslu, kaut ar piemaksu. Pardevejs dainis rupji ignoreja un gandriz vai paspejas.
Комментарии (5)
"un gandriz vai paspejas"
Varbūt latviski - ko tas nozīmē?
Vai pēc autora domām pārdevējam ir jāatgriež nauda par lietotu preci?
Тоесть если я куплю технику в магазине, То не смогу ее вернуть на следующий день. Хотябы под предлогом что она мне не подошла и не оправдало ожиданий.
Lidmašīna ir mīts.
Pircējs iegādājās preci uz vietaas, respektīvi redzēja ko pērk, varēja pamēģināt pasēdēt utt., pārdevējam ir visas tiesības neko nepieņemt, kā arī pārdevējs varēja nākt pretī pircējam un piedāvāt citu krēslu ar piemaksu vai pa tādu pašu cenu, ja prece patiesi ir tādā pat stāvoklī kāda tā bij. :)