Baltic Consol Line Uab Sia Bc Line - Piegadataji krāpnieki. Negodīgie piegādes pakalpojumi
Esiet uzmanīgi ar šo uzņēmumu, jā jūs sūtat kravu no Ķīnas vai citam valstīm, kad Jūs pasūtat kravu, Ķīnas pārdevējs jums piedāvās piegādi līdz Rīgas ostai. Mana gadījumā cena par 9.4 CMB bija 498.00$, it kā viss Ok. Ķīnas argentīts Jetter Shpping, ko izvēlējas pārdevējs bija par 498.00$ apmaksājis:iekraušanu uz kuģa Kīnā YIANTAN osta, ceļu līdz Hamburgai, pārkraušanu Hamburgā, un kuģi līdz ostai Rīga. Kad krava atnākusi Rīgas Brīvostā ar manīm sazinājās Jetter Shipping aģenti Lietuvā un Latvijā UAB BALTIC CONSOL LINE, sazvanījās palūdza e-pasta adresi un pazuda, tad pēc laika ir atnācis e-pāsts, pielikumā bija rēķins ar lietuviešu rekvizītiem un Summu 1559.55$. Protams kā neviens par tādiem izdevumiem nav bridinājs. Man bija nesapratne par ko man tagad liek maksāt, zvanīju uz Lietuviešu BALTIC CONSOL LINE telefonu NEVIES NEATBILD, zvanu atkal, atkal nav atbildes, pec 10 reizes sapratu ka neviens neatbildes. Tad nolēmu piezvanīt uz Latvijas BALTIC CONSOL LINE pārstāvniecību, viņu numuru atradu internetā. Zvanu, paceļ vīrietis: es viņam izskaidroju situāciju, kā nesaprotu kas tas par rēķinu, ka pēc jāmaksā tik lielas summas, viņš atbildēja lai Lietuviešiem uzrakstu e-pastu, jo klausuļus viņi pēc bedīgas pieredzes neceļ. Uzrakstu e-pastu. Man atbild cilvēks vārdā : Tomas Varkavičius: kamēr šī summa nomaksāta netiks kravu Jus saņemt nevarēsiet, krava atrodas mūsu muitas noliktavā BALTIC CONTEINER TERMINAL, pēc trīs dienam sāksiet arī maksāt soda naudu 60$ diennaktī. Meģināju apstrīdēt šo summu, atbildes atkal nav. Tad pēc laika atsūtīja aprēķinu kurš ir pielikumā (piemēram izkraušana Rīgā izmaksāja 700 euro) Nācās samaksāt, atskaitīju naudu 1559.55$ uz LIETUVAS UAB BALTIC CONSOL LINE rekvizītiem. Tad nākamajā diena ar manim sazinajas cilvēks vardā Ernests no Latvijas SIA BALTIC CONSOL LINE, pateica ka kad nokārtošu muitas formalitāte un atmuitošu kravu varu braukt pakaļ. Un atgādināja par 60 $ diennaktī, ja ātri nesavakšu kravu. Kad kārtoju muitas dokumentus pie brokeriem viņi pastāstīja kā BALTIC CONSOL LINE ir SHĒMA, kad pienāk krava tev piestāda rēķinu ar jebkuru summu un liek maksāt, ja nemaksā tad liek uz "skaitītāja", pēc mēneša konteineru pārdod aukcionā. Kad biju samaksăjs muitas nodokli, PVN un vel pa virsu PVN no BALTIC CONSOL LINE reikina, kravu saņemu Baltic Consol Line noliktava Rīga. VEL PIE GODĪGIEM KRAVAS EKSPEDITORIEM LATVIJĀ NOSKAIDROJU KĀ PIEGĀDĀT TĀDU KRAVU NO ĶĪNAS MAKSĀ NO 600 LĪDZ 750 EIRO AR PIEGĀDI LĪDZ DURVĪM LATVIJĀ UN TIE IR MAKSIMĀLIE IZVEDUVI-VISS IEKĻAUTS. UZMANĀTIES NO ŠIEM KRĀPNIEKIEM.
Комментарии (19)
Ļaujiet sniegt Jums labu padomu- pirms veikt preču pasūtījumu, ir jāsaskaņo nosacījumus ar nosūtītāju. Šajā gadījumā visdrīzāk ir jāraksta sūdzība uz nosūtītāju, nevis ekspeditoru.
Sūtot LCL kravas, tāpat kā jebkuras citas Jūras kravas, ir nepieciešams ņemt vērā kāda ir piegādes osta, tai dokumentos Jābūt RIGA un tas attiecas ne tikai uz Invoice, bet arī un Bill of lading, kas arī ir pavadzīme kravai. Šis ir klasisks gad''ijums kad klients uztic veikt preču piegādi pārdevējam un pārdevējs paņem lētāko pieejamo variantu kas ir līdz terminālim, šajā gadījumā Lietuvā, un tad protams pienākot kravai tiek aprēķināts transfers kurš vienmēr ir astronomisks un tas nav atkarīgs no tā kāda līnija un aģents izmantots. Šajā gadījumā var arī redzēt to ka piegādātājs nav bijis gluži godprātīgs, jo tehniski viņam būtu jāsaskaņo ar klientu šī niase, jo piegādātājs 100% bija kursā par to ka preces piegāde ir līdz terminālim. Mans ieteikums nākotnei, izmantojiet kaut vai shenker, sonora, vai jebkādus citus aģentus kuriem ir vietējais LV birojs, paši organizējiet transportu sazinoties ar vietējo pārstāvniecību, tas nav nekas sarežģīts un viņi palīdzēs noformēt visas nianses, tas beigās būs daudz lētāk nekā to uzticēt šķībacainajiem.
BALTIC CONSOLE LINE ir krāpnieki.
Tiko pats saskāros ar šo situāciju, un atkal tie paši personāži Tomas Varkavičius un Ernests Jansons (https://www.linkedin.com/in/ernests-jansons-5a607183).
Tieši tas pats variants, dabūju samaksāt visu ko liek, savādāk kravu nedabūtu.
Iepriekš sūtiju tikai ar Schenker vai Kuhen Nagel, nekad nebija tādu problēmu.
BCL ar mani sazinājās, sapratām kur ir problēma un dotājā brīdī viss ir veiksmīgi atrisināts. Vainīga bija nesaprašanās un izsūtītājs.
BCL ar mani sazinājās, sapratām kur ir problēm un dotājā brīdī viss ir veiksmīgi atrisināts. Vainīga bija nesaprašanās un izsūtītājs.
Tada paša situacija kļuvu ar tam pašām personam, Ernestu un TomasuTapat neatdeva kravu lidz nesamaksashu 135 eur shtrafu par to, ka 48 stundu pirms konteinera atnakshanas vinjem bija jaatbild uz meilu, kuru neesmu sanemusi.
Krāpnieki!!!!!!
Hello, it's hard to find the feedback about this company, looks like they are deleting it. Also this company looks like super good startup - 1000x times growth per one year, well, not surprise. Business model - pirates. Unfortunately we also got trapped. We paid for delivery next to our doors and document fees, and now we asked to pay near 600 USD, which includes:
penalty "because we didn't send documents" fee
loading fee,
unloading fee
delivery order fee
shipment security fee
gate fee
shipment merchant fee
weighting fee
CAF fee
general customs declaration fee.
Last year we had similar situation, in that case we had option to pickup ourselves, but now looks like they upgraded this business model, now you can't pickup unless you pay by bank. They do not accept any other payment, of course, all scammers accept only bank payments.
Company details:
Company code: 302858399
VAT code: LT100007284217
Support person: Tomas Varkavičius
Hello, we contacted the shipper and he confirmed, that we are trapped in fraud case, which was made by Baltic consol line. Shipper has good reputation, so agreed to help us and payed ransom to the scammer company baltic consol line
Baltic Consol Line Uab Sia Bc Line- МОШЕННИКИ. Надо было срочно отправить с Китая груз. Согласовали с китайцами все платежи, получил контакт некоего Томаса с Вильнюса. Дозвонился до него с 5-го раза. Спросил все ли верно насчет китайской информации. Получил ответ: "Раз китайцы сказали- значит все верно". При прибытии груза выставили счет на 1700 долларов не пойми за что. Да ещё и дали 3 дня на оплату. Китайский отправитель в шоке от этой суммы (часть контейнера- за нее уже оплатили 700 долларов этим мошенникам). На третий день счет изменился. Сумма с 1700 долларов упала до 630. ))) В конце концов и по срокам вышло намного дольше и по времени. Китайцы удалили эту компанию у себя с базы. И больше не будут пользоваться её услугами. Если кому интересно более детальное освещения события- мой телефон +375 29 7864344 Максим. Китайский перевозчик так же готов поделиться опытом этой схемой обмана.
Good day,
In the name of company Baltic Consol Line we would like to give our response to false accusations that are not supported with any proof.
First of all we would like to state that all Baltic Consol Line offices are working only with forwarder companies and have earned their trust. We do not work with direct consignees or companies that are providing transportation services as their core business. Also the rate of our year over year growth does show opposite for what you are blaming us - company can't grow quickly if it has bad reputation in the market.
As You probably understood, meaning of above statement is- that it is not possible that You booked cargo via Baltic Consol Line, neither You had the Bill Of Lading with Baltic Consol Line logo on it which would mean that we are the carrier. Based on above, we are making the presumption that shipment was booked by shipper via local freight forwarding agent and we had to act as the release agent. As the contract was signed overseas by your shippers that means he is responsible for contract terms and he must inform you about that. Again in sea freight it is not possible to act without the release agent in port of discharge because it has to collect original Bills Of Lading proving the consignees ownership rights to the goods. The question who needs to pay for what when shipper orders the goods could be answered if You check the public source link, please check CFR/CIF terms that are most common when shippers are entrusted to send the goods https://en.wikipedia.org/wiki/Incoterms.
We believe we explained to You as well that Baltic Consol Line is not responsible for the size of local charges, neither we are responsible for informing You about transportation of goods, as transportation services are not booked with us. Your shippers responsibility is to keep You informed about movement of shipment and all the charges related to it's movement.
We would like to inform that none of the cargo receivers who claimed Baltic Consol Line in this webpage has any kind of prove of any illegal activities of Baltic Consol Line. The information provided above is fraudulent and it will be used to defend our rights in court.
If You have any questions regarding the any of above cases - Baltic Consol Line will gladly comment on them if the request will be provided with all the supporting documents.
If You have questions how to save costs in general while transporting goods and if You are a freight forwarder - Baltic Consol Line Team will gladly help.
Respectfully, Baltic Consol Line team
Everything is legal, because are able to submit any invoice and inform that these are legal costs of your services. But your services are 3-5 times more expensive ones as services of any other agent company in Baltic ports. Our mistake that we hope that partners of China shippers are fair.
От лица компании Baltic Consol Line мы хотели бы предоставить ответ по поводу ложных обвинений, которые не подкреплены никакими доказательствами.
Прежде всего, мы хотели бы заявить, что все офисы/филиалы Baltic Consol Line работают только с компаниями экспедиторами и заслужили их доверие. Мы не работаем на прямую с грузополучателями или компаниями, которые предоставляют транспортные услуги в качестве своей основной деятельности. Кроме того, темпы нашего роста в течение года указывают на противоположное тому, в чем нас обвиняют в комментарии - компания не может быстро расти, если у нее плохая репутация.
Подчеркиваем, компания Baltic Consol Line не предоставляет услуги по перевозке груза, как перевозчик. Также мы не выпускаем коносаментов с логотипом компании Baltic Consol Line, который бы означал, что мы являемся грузоперевозчиком.
Обращаем Ваше внимание, что перевозка груза была заказана грузоотправителем с помощью местного экспедитора, и мы должны были выступать лишь в качестве агента-предъявителя груза грузополучателю. Поскольку контракт перевозки был подписан грузоотправителем, это означает, что грузоотправитель ответственнен за условия контракта и он обязан известить Вас об условиях контракта. Отмечаем, что при морских перевозках не возможно действовать без агента-предъявителя груза в порту прибытия груза, поскольку агент должен собрать оригиналы Коносаментов, доказывающие права собственности грузополучателей на товар. Ответ кто за что должен платить, когда грузоотправитель заказывает перевозку груза, Вы получите, если проверите ссылку на общедоступный сайт. Пожалуйста проверьте CFR/CIF условия, которые являются наиболее распространенными, когда грузоотправители заказывают перевозку груза https://en.wikipedia.org/wiki/Incoterms.
Мы надеемся, что мы объяснили, что компания Baltic Consol Line не является ответственной за размер местных сборов, также за информирование Вас по поводу условий перевозки, поскольку услуги по транспортировке груза у нас не были заказаны. Ответственность Вашего грузоотправителя заключается в том, чтобы предоставить Вам полную информацию об условиях перевозки, перемещениях груза и обо всех расходах, связанных с перевозкой на данных условиях.
Также сообщаем, что ни у одного из грузополучателей, оставивших свои комментарии на данном сайте нет никаких доказательств о противоправной деятельности компании Baltic Consol Line. Изложенная информация в комментариях является ложной и необоснованной, поэтому компания Baltic Consol Line обратиться в суд для защиты своих прав и интересов.
Если у Вас возникнут какие-нибудь вопросы по поводу выше сказанного, компания Baltic Consol Line любезно на них ответит.
Если у Вас есть вопросы, как сократить расходы в целом при транспортировке товаров и если Вы экспедитор – команда Baltic Consol Line сможет Вам помочь.
С уважением
Команда Baltic Consol Line
Baltic Consol Line uzņēmuma vārdā vēlētos sniegt savu atbildi par nepatiesām apsūdzībām, kuri nav balsīti uz pierādījumiem.
Pirmkārt, mēs vēlētos atzīmēt, ka visi Baltijas Consol Line filiāli strādā tikai ar ekspeditoru uzņēmumiem un ir nopelnījuši viņu uzticību. Mēs nestrādājam ar tiešajiem saņēmējiem vai uzņēmumiem, kuru galvenais mērķis ir sniegt transporta pakalpojumus. Turklāt, mūsu strauja izaugsme parāda pretējo tam, par ko tiekam apvainoti - uzņēmums nevar attīstīties tik ātri, ja tam ir slikta reputācija tirgū.
Kā jūs droši vien sapratāt, no iepriekš minēta iriet, ka tas nav iespējams, ka Jūs būtu rezervējuši kravu caur Baltijas Consol Line, kā arī Jums nebija izrakstīta pavadzīme ar Baltic Consol Line logo uz tās, kas nozīmētu, ka mēs būtu pārvadātāji. Pamatojoties uz iepriekš minēto, mēs varam secināt, ka sūtījumu rezervēja nosūtītājs, izmantojot vietējo kravu ekspeditoru un mēs darbojamies tikai kā starpniecības aģents. Tā kā līgumu parakstīja ekspeditors ārzemēs, tas nozīmē, ka viņš ir atbildīgs par līguma nosacījumiem, un viņam būtu Jūs par tiem jāinformē. Jūras kravu pārvadājumi nav iespējami bez aģenta izkraušanas ostā, jo aģentam jāsaņem oriģinālas pavadzīmes, kas apstiprinātu saņēmēja tiesības uz precēm.
Atbildes uz tādiem jautājumiem kā kurš maksā un par ko, veicot sūtījumu, var atrast publiskos avotos. Varat apskatīties CFR/CIF nosacījumus, ko visbiežāk izvēlas nosūtītaji: https://en.wikipedia. org/wiki/Incoterms
Mēs ceram, ka paskaidrojam jums, ka Baltic Consol Line nav atbildīgs par vietējas nodevas apmēru, kā arī tas nav mūsu pienākums informēt Jūs par kravas transportēšanu, ja transporta pakalpojumi netiek organizēti caur mums. Tas ir Jūsu nosūtītāja pienākums informēt Jūs par sūtījuma pārvietošanu un par visām izmaksām, kas saistīti ar to pārvietošanu.
Mēs vēlējamies informēt, ka nevienam no kravas saņēmējiem, kurš mēģināja apsūdzēt Baltijas Consol Line šajā mājas lapā, nav nekādu pierādījumu nelikumīgai darbībai no Baltijas Consol Line puses. Sniegta nepatiesa informācija par mūsu uzņēmumu ir viltota, un tā tiks izmantota, lai aizstāvētu mūsu tiesības tiesā.
Ja Jums ir jautājumi par jebkuru no iepriekš minētajiem gadījumiem, Baltic Consol Line labprāt sniegs komentārus par tiem, ja pieprasījums tiks nodrošināts ar visiem apliecinošajiem dokumentiem.
Ja Jums ir jautājumi, kā ietaupīt izmaksas kopumā, transportējot kravu un ja Jūs esat ekspeditors - Baltic Consol Line Team labprāt palīdzēs.
Ar cieņu,
Baltic Consol Line
JŪS esat krāpnieciska firma, kas no cilvēkiem izspiež naudu. Pirmkārt, jūsu ofiss Lietuvā NEKAD nekomunicē pa telefonu atrunājoties ar lielo noslogojumu, bet atbildēt uz e-pastiem, kas ļoti paildzina visu procesu Jūs varat.
Mūsu gadījumā iegādājāmies preci Ķīnā, kur pārdevējs piegādes līgumā norāda Jūs. Jūs saņemat preci Klaipēdā un nostādat cilvēkus fakta priekšā, ka ir jāapmaksā konkrēts rēķins, savādāk šī krava netiks nosūtīta līdz Rīgai. Mūsu gadījumā Ķīnai par piegādi samaksājām 350 $, bet Jūsu firma par preču piegādi ar fūri no Klaipēdas līdz Rīgai piestādija mums rēķinu 1425 $! Sākot ar 4 dienu 70$ par preču uzglabāšanu Klaipēdā. Kopā samaksājām viņiem 1495 $.
No Lietuvas puses ar mums arī sazinājās Tomas un no Latvijas puses Ernests.
Atsūtot preci uz Rīgu Ernests man atsūtija 2 e-pastus vienas dienas laikā (5diena) un tas arī viss. Pati 1dien pamanīju, ka pienākuši e=pasti no Ernesta. Ar šodienu mums sākas 50eur+pvn maksa par preču uzglabāšanu šīs firmas Rīgas noliktavā, kamēr prece netiks atmuitoa un savākta.
Saziņa pa telefonu ar Ernestu ļoti nepatīkama. Nav gatavs normāli neko paskaidrot. Piedāvā savu brokeru palīdzību 60 eur par vienu kodu. Pēc briesmīgās attieksmes sazinājos ar citu brokeru firmu, kuri ir šokā par summu, kuru mēs samaksājām par preču piegādi no LT uz LV. Mūsu izvēlētā brokeru firma prasa 40 eur par viena koda atmuitošanu, attieksme super. Konkrētā brokeru firma daudz dzirdējusi par BC Line izdarībām. Daudzi viņu klienti ir iekrituši uz BC Line vājprātīgajiem rēķiniem, kādu nav nevienai citai firmai, kuras normāli un godīgi sniedz savus pakalpojumus. Mēs neplānojam šo jautājumu tā atstāt. Esam mazais LV uzņēmējs, kuram šī summa ir likusi aizņemties naudu, jo prece, kuru sūtijām ir tas, ko mēs gaidam, lai vispār uzsāktu savu darbību un sāktu pelnīt. Noteikti, ka runāsim ar Latvijas avīzēm un televīzijas pārstāvjiem no raidījuma NEKĀ PERSONĪGA un BEZ TABU, lai parok informāciju par šo uzņēmumu. Ceru, ka tas palīdzēs daudziem citiem cilvēkiem neiekrist uz šo firmu!
Inese
Baltic Console Line are clearly a criminal/fraudulent organisation. I suspect (no proof though) that they pay forwarders some kick backs in order to take possession of incoming cargo. Once they take possession they send enormous bills to their victims demanding payment or incur further charges, or indeed lose your cargo.
If you become their victim, you will have no choice as once they have your cargo, there is nothing you can do to get it back from them other than pay. They set their prices and there is no way to change or reason with them. Now perhaps this isn't actually illegal, but it is still extortion. Disgusting business practice to say the least.
In our case, they took our cargo, demanded huger fees for it, and even after paying them, they still did not deliver! Instead they held on to our cargo for 4 months and charged extra in storage. Not only did they hold our cargo for months, they held it in substandard conditions and was severely damaged on arrival.
They also do not answer phone calls, sometimes do take weeks to answer emails (if they answer at all).
Unprofessional company with morally repugnant business practices. They will extort you for as much as you are willing/able to pay, and even when you do pay, they will find a reason to hold your cargo for as long as possible to squeeze yet even more money from you.
Do not do business with these people.
We also had some bad experience with BCLine.
Huge fees applied to our cargo, more than 4x the shipping cost. They demand bank transfer payment only and provide no time to arrange payment from overseas. We had to pay extra $70 for 1 day storage because we could not make payment on same day!
No customer service on account of no-one answering their phones and VERY rude by E-mail.
Avoid at all costs! These people are crooks.
Extremely bad service and communication. The business model of this company seems to be to create problems for customers and then extort money from them, while holding their cargo hostage.
Очень плохая компания, они воровают как можно больше из потребителей, и держать в заложниках грузи.
Tikai nevajag stāstīt pasakas, ka jūs visu izstāstīsiet. Jūs telefona zvaniet neatbildat, e-pastos uz lūgumu kaut ko izskaidrot, neko neskaidrojat. Bet viss sanāk likumīgi, jo jums ar kravas saņēmēju līguma nav un jūs visu vainu nogrūžat uz ķīniešiem, ka viņi mūs nav painformējuši. Maksimāli ilgi velkat visus ziņojumus, lai tikai kravas saņēmējs paredzētajā laikā nevar veikt savas darbības un vajadzētu maksāt sodus, pat rēķinus no Latvijas jāmaksā uz Lietuvu, lai arī tas paņem vairāk laika. Nekas, sakrāsiet labu karmu par krāpniecību, karma jūs sodīs.
Bet tas, ko šī firma dara, nav bizness, bet likumīga zagšana!
Labdien, man tieši tāda pati situācija sūtiju kravu no Ķīnas caur platdormu Alibaba uz FOB nosacījumiem, ka mums jāapmaksā local charges. Bill of landing visur osta bija norādīta Rīga.
Mums atnāca rēķins 10.01.2020 ar pieprasījuma apmaksāt tajā pašā dienā, manuprāt ļoti neadekvāti, jo par visu sūtījumu samaksāju 300 USD no ķīnas bet "local charges " sanāca 440 USD par ko nebija nekādas informācijas no sūtītāja, ka būs tik lieli local charges.
Nsaspartu īsti kāpēc man jāmaksā tādi astronomiski cipari Lietuviešu uzņēmumam, ja sūtīju uz Rīgas ostu un bill of landing bija Riga.
Bet ne ko darīt nācās maksāt, neesmu ekserts šajā biznesā, bet liekas ļoti nekorekti piestādīt rēķinu kas jaapmaksā tajā pašā dienā + 70 USD dienā soda nauda par uzglabāšu dienā ja nav apmaksāts.
Nav arī nekāda pamatojuma kāpēc tik lielas izmaksas.
par 93 kg kravu kuras vērtība 1000 USD , sanāk local charges 40% no kravas vērtības :( kopā sūtīšanas izmaksas 70% no kravas vērtība + vēl ievedmuita un PVN, nākmreiz vismaz būs pieredze ar ko rēķināties..
par nelielu 93 KG kravu šādas izmaksas:
LCL Service Fee 1.00000 170.000 USD 170.00 USD
SHPT Merchant 1.00000 18.750 USD 18.75 USD
Delivery Order Fee 1.00000 100.000 USD 100.00 USD
SHPT security 1.00000 15.000 USD 15.00 USD
Gate Fee 1.00000 30.000 USD 30.00 USD
Weighting 1.00000 18.750 USD 18.75 USD
ERS 1.00000 35.000 USD 35.00 USD
GCD 1.00000 31.250 USD 31.25 USD
Fuel Surcharge 1.00000 10.000 USD 10.00 USD
Peak Season Surcharge 1.00000 12.000 USD 12.00 USD
VISO (Subtotal) 440.75 USD
VISO APMOKĖJIMUI (Total for payment) 440.75 USD
Here are invoice from BCline.eu . Cargo shipping price from China to Latvia was 265,- USD. And then i got this invoice with extra charges (+403,- EUR).. real nice..