Tukuma piens/Baltais biespiena sieriņš "Premium" ar kokosriekstu skaidiņām - der''iguma termiņa laikā sabojājies produkts
Šodien, 15. maijā, meitiņa pa ceļam no bērnudārza veikalā "Maxima" izvēlējās uzņēmuma "Tukuma piens" biezpiena sieriņu "Premium" ar kokosriekstu skaidiņām - paņēma no aukstumletes . Produkta realizācijas laiks bija 18. maijs. Tātad vēl 3 dienas priekšā. Kad mājās paciņu atvērām, degunā iesitās sarūguša produkta smaka. Un garša arī bija "adekvāta" - biezpiena sieriņš ar riktīgām "promilēm". Veikala vainas tur nav, līdz ar to preci atpakaļ neņem un arī naudu neatdod. Zvanu uz "Tukuma pienu" - pa tukšo. Dzīvu cilvēku tur pēc pulksten 17 nav, neviens neatbild. e-mail nevar nosūtīt, jo tāds nekur nav atrodams. Interneta tiešsaiste nav iespējama. Problēma šajā reizē par santīmiem, bet ir pamatotas aizdomas, ka vai nu uzņēmumā ir problēmas ar higiēnu, vai arī ražošanā izmanto nekvalitatīvu pienu. Agrāk bija problēmas ar "Imunellu" un vēl dažu labu produktu, kas jau veikalos veidoja "bumbas" vairākas dienas pirms realizācijas termiņa beigām. Laikam to sieriņu būs jāsūta uz Tukumu ar "Latvijas Pasta" starpniecību. Visnotaļ iesaku "Tukuma piena" produkciju apiet ar līkumu. Pārāk regulāras tās problēmas.
Комментарии (1)
Protams kad neviens 17.00 necels jo var pazvanit tikai lidz 08.00 lidz 16.00.Cik man ir zinams visi prodokti vienmer ir svaigi!Un kur ir garantija kad veikals nau vainigs?