Balta - Slikts serviss
Esmu neapmierināta ar apdrošināšanas kompaniju balta. Kad vajag iegūt jaunu klientu tiek piedziedatas pilnas ausis bet kad notiek problēma un cilvekam vajag palīdzību viss tiek sagrozīts ta ka kompanijai izdevīgak. Runa ir par palīdzību uz ceļa, soferis palika naktī, aukstumā uz ceļa vācija, transportu evakuēja uz dārgāko servisu kaut gan jautāja kur vēlamies bet mūsu vēlme netika ņemta vērā, piedāvāto viesnīcu gaidām vēl joprojām. Otrs gadījums lietuvā, transportu vēlējās nogādāt servisa kas nemaz nesniedz to pakalpojumu ko mums vajag, viesnīca piedāvāta netika, es atcelu prami, kas segs manus zaudējumus pramja datuma maiņa un piemaksa par datuma maiņu? Un transporta nogādāšanu latvijā ari maksāju es, tad par ko mes jums apdrošinātāji maksājam! Ta ir mūsu nauda nevis jūsu. Mes maksājam lai būtu pasargāti nevis jūsu ceļojumus un atpūtas!
Комментарии (4)
Vai tik probleema nav juusu masinaa,kura ir kraams un visu laiku jaevakuee?
Jāatceļ prāmis un kas to kompensēs? Varbūt manikīrs un pedikīrs arī bija jāatceļ un kas to kompensēs? Noteikumos skaidri rakstīts, kas un kādā apmērā tiek kompensēts. Ja tev liekas, ka samaksāji par KASKO un visa pasaule tev pakaļ skries, un pēcpusi tagad slaucīs, tad maldies. Rūpīgi izpēti līguma nosacījums un tad tikai sūdzies portālā, kas būtiski var negatīvi ietekmēt uzņēmuma darbību. Citādāk, rēķinies ar tiesvedības darbiem pret tevi, kamēr nepamatota sūdzība netiks izņemta.
Labdien!
Liels paldies par ierakstu - Jūsu pieredze un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga. Lai varētu izvērtēt konkrēto situāciju un sazināties ar Jums, ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs, e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs.
Aicinām Jūs sazināties, rakstot uz e-pastu [email protected] un nor'[adot savu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru (ja ir).
Ar cieņu
BALTA
Vai tad Jūs kaut ko risināt?