www.sudzibas.lv BALTA Slikts serviss

Balta - Slikts serviss

Otro gadu jau apdrošinu savus bērnu un jau pēdējo.Augusta sākumā beidzās apdrošināšana un ar apdrošināšanas aģenti balta vienojos par apmaksas termiņu,kad samaksašu apdrošināšanu.Viņa teica ka būs spēkā no tā paša datuma ar kuru beidzās pirmā polise.Gadijās kad bērns guva traumu,un apdrošināšanu samaksāju tik nākamā dienā kā bijām vienojušies.Saņemu akceptu ka polise ir spēkā.Iesniedzu par bērnu apdrošināšanu.Un tad nu pēkšņi polise par kuru biju samaksājusi tika anulēta.Es viņiem zvanu,kur tad mana nauda kuru samaksāju par polisi un kāpēc tika annuleta.atbilde bija kad es iesniedzu uz atlīdzību,un atlīdzības aģenti annuleja.Un par naudu.Teica,ka var jaunu polisi atvērt.Protams atteicos un gaidu naudas atmaksu.Redz cik gudri lai piesaistītu sev klientus,pat uz bērna rēķina.Kad kas jasāk maksāt tad atrunas,un vienošanās pēkšņi nav.Vairs savu mūžu balta neko neapdrošināšu un neiesaku arī citiem.Varbūt citiem ir bijusi laba pieredze,man šoreiz nē.Uzskatiju baltu par labu kompāniju,skaisti jau māk dziedāt,beigās sanāca tā kā ir.

26.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от AASBALTA Ответ от представителя 30.08.2022

Labdien,

Paldies par Jūsu ierakstu, tas ļauj mums labāk izprast klientu pieredzi un strādāt pie procesu uzlabošanas! Mums ir patiesi žēl dzirdēt, ka Jūsu bērns ir guvis traumu un cilvēcīgi saprotam, ka šādā situācijā ir svarīgi, ka izdevumi tiek segti.
Lai arī saprotam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama, tomēr vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka apdrošināšanas polise stājas spēkā, ja maksājums par to ir veikts polisē norādītajā termiņā. Lai izvērtētu šīs situācijas apstākļus un sazinātos ar Jums, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts). Aicinām Jūs sazināties, rakstot uz e-pastu [email protected] un norādīt savu kontaktinformāciju.

Ar cieņu,
BALTA

Дополнено Mēnesis 31.08.2022

AASBALTA.Ar jūsu darbinieku vienojos par apmaksu,paši vēl teica ka polise būs spēkā no 11 Augusta,no tā datuma kad beidzās pirmā polise.Bērns satraumejās pirms apmaksas.To neviens nevar paredzēt ka kas slikts var atgadīties.Atnāca vēl vēstule kad polise ir spēkā no kura līdz kuram datumam.Ka iesniedzu par bērnu apdrošināšanu,tad pēkšņi polise tika anulēta man par to nepaziņojot,ieejot mana balta varēja redzēt.Kad zvanīju un jautāju,atbilde bija,tikai tāpēc ka bērns satraumejās pirms apmaksas🤦.Tad kāda jēga bija polisei ja sākumā teica ka būs spēkā no 11.08 datuma.Būtu tad teikuši ka no tā dat kad būs saņemta samaksa.Vel piedāvāja citu polisi uztaisīt.Nē paldies.Naudu kompānija atmaksāja atpakaļ.Es maksāju naudu lai apdrošinātu bērnus,sevi.Kopā bijām 5cilvēki apdrošināti.

Ответ от AASBALTA Ответ от представителя 01.09.2022

Labdien!

Vēlamies sazināties ar Jums, lūgums uzrakstiet mums uz e-pastu [email protected] un norādiet savu kontaktinformāciju - klienta numurs/polises numurs/personas kods.

Paldies!

Дополнено Mēnesis 02.09.2022

Nosūtīju jums jau epastu 31.08

M

Комментарии (2)

C Ceriiba 06.10.2023

Labdien,kā Jums tas viss beidzās?

N Nojuss 30.11.2023

Ceru, ka beidzās viss labi. Jo kantoris ir metams. 100 Eiro man neviens atpakaļ neatdeva. Nepamatots slēdziens no gaisa.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы