Balta - Nekompetenta un neprofesionāla firma, slikts serviss
Ejiet, lūdzu, baltas apdrošināšanai ar lielu līkumu, ļoti nepatīkama pieredze. Baltas absolūti amatieriskās un nolaidīgas rīcibas rezultāta par octa ceļu satiksmes negadījumu tiku atzīts par vainīgo ceļus satiksmes negadījuma izraisīšnā, kaut arī nebiju vainīgs un to biju pierādijis pēc visiem likumiem gan ceļu satiksmes, gan ltab. Situācija bija tiešam sarežģīta un neviennozīmīga, bet tik un tā! Un, tagad dēļ šī lēmuma tiek sabojāta mana bonus - malus klase un turpmākos 11 gadus dabūšu maksāt paaugstinātu octa cenu. Mašīnas zaudējumus vēl varētu pārdzīvot, bet octa izmaksas turpmāk, gan man pamatīgi iedragās ģimenes budžetu.
Lēmumu pieņēma anonīms balta eksperts, jo saņemot lēmumu bija tika nosūtitājas paraksts, bet vēstulē minētā eksperts vārds nebija norādīts. Tas skaidrs, ka tāpēc, ka tādam ekspertam ir noteikti kauns par savu darbu un pareizi vien ir! Šis, eksperts vispār nebija iedziļinājies nedz paskaidrojumā, nedz fotogrāfijās, nedz apskatījis normāli mašīnu.
Jāatzīmē, ka nesamierinājos un sūdzējos par šo gadījumu attiecīgajā apdrošinātāju iestādē, bet tur neapmierināja sūdzību, jo skaidrs, ka nevar spļaut rokā, kas viņus pašus baro...
Plus, tam visam pēc kāda laika, saņēmu galīgi jocīgu un neadekvātu atteikumu par atlīdzības izmaksāšanu (par tiem 30% kas man tomēr pienākās) . Kuru tā vien liekas, ka baltas darbiniece j. K. Bija rakstījusi neskaidrā prātā, jo vienīgais pareizais datums vēstulē, kas bija norādīts bija negadījuma datums 2017. Gada 14. Novembris (un arī tikai vienu reizi no vēstulē minētajām divām) viss pārejais bija izdomāts/sajaukts un ļoti neloģisks.
Kaut vai piemēram 2017. Gada 6. Novembrī esot saņemts pieteikums par vēl nenotikušu ceļu satiksmes negadījumu 2017. Gada 14. Novembrī. Sanāk es ceļoju laikā un jau astoņas dienas iepriekš zināju ka man būs avārija 14. Novembrī? Sviests!
Vai, ka līdz 2017. Gada 26. Jūlijam (par negadījumu 2017. Gada 14. Novembrī) neesot informējis par atlīdzības veidu. Tāpat nešķiet godīgs, tāds lēmums par atteikumu, jo visu biju ievērojis, lai varētu saņemt atlīdzību, izņemot to ka nebiju vēl informējis par konta numuru uz kuru naudu pārskaitīt. Pievienoju foto ar atteikuma vētules orģināla kopiju, lai varat pārliecināties par šo farsu (vienīgais izkoriģēju ārā no foto visus sensitīvos datus) .
Комментарии (5)
nav pievienots
Tikko blakus komentārā pievienoju.Pirms tam kautkāda teh ķibele bija kas pie sūdz''ibas ne[pievienoja ;)
Foto ar atteikuma vēstuli (bez sensitīviem datiem, tos speciāli izkoriģēju).Nočekojiet ir vērts -var tiešām traģikomsiki pasmieties par Baltas darba kvalitāti.
nu, datumi ir burvīgi. bet jāturpina tur iet virsū, neko citu. tālāk - PTAC, kas tur vēl.
Labdien!
Paldies par situācijas aprakstu. Jūsu viedoklis un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga. Lai varētu pieņemt lēmumu par atlīdzības izmaksu, ir nepieciešams Jūsu lēmums par atlīdzības veidu pēc Jūsu izvēles: naudas izmaksu vai remonta pakalpojumu autoservisā atlīdzības apmērā.
Ja esat jau pieņēmis lēmumu, aicinām sazināties ar mums un informēt par to. Naudas izmaksas gadījumā Jums ir jāiesniedz AAS BALTA transportlīdzekļa īpašnieka rekvizīti un konta numurs, lai varētu veikt pārskaitījumu.
Izvēloties remonta pakalpojumu, aicinām sazināties ar BALTA, lai vienotos par servisa pakalpojumu izmantošanu.
Lai informētu mūs par savu pieņemto lēmumu saistībā ar atlīdzības veidu (naudas izmaksas vai remonta pakalpojums), precizētu vēstulē norādīto saturu un saņemtu atbildes uz jautājumiem, lūdzu, sazinieties, nosūtot e-pastu uz [email protected] vai zvanot pa tālruni 67533375.
Ar cieņu
BALTA