Balta - Krāpšana slikts serviss
Iegadājoties telefonu tele2 veikalā, man piedāvāja apdrošināt telefonu, lasiju līgumu viss likās skaidrs un saprotams, bet braucot ceļojumā saskāros ar ļoti nepatikamu situāciju mani apzaga. Zvaniju baltai, operatore latviešu valodu saprata ļoti minimālā līmenī, nācās skaidrot vairākas reizes kas ir noticis un kapēc es zvanu, operatore teica, ka parzvanīs, bet tā arī nepārzvanija. Zvaniju atkaroti nākamajā dienā un operātore atbildēja, ka pret zādzibu neapdrošina tikai pret laupīšanu.
Kautgan tele 2 veikalā pārdevēja ļoti rekomendeja paņemt, jo tas telefonu apdrošina pret zādzībām.
Bet, kā lai es zinu mani aplaupija, vai mani apzaga, varbūt cilvēks ar iepriekšju nodomu bija saplānojis mani aplaupīt. Tad varbūt balta varētu sniegt cilvēkiem detalizētu informāciju un ierakstīt ka laupīšana atšķirās no zādzības. Laupīšana (svešas mantas iegūšanu ar vardarbību vai tās piedraudēšanu sauc par laupīšanu)
zādzība (neatļauta svešas mantas ņemšana un iegūšana savā īpašumā bez tās iepriekšējā īpašnieka atļaujas) . Jo ļoti daudzi cilvēki uz to uzķeras domājot ka tas laupīšana ir vārda sinonīms zādzibai, un pluss tev vel tele 2 veikalā draudzīgi paskaidro ka tas ir pret zādzību un ļoti rekomendē tev paņemt apdrošināšanu. Strīdeties jau vairāk nav vērts, bet gribu lai cilvēki uz priekšdienām zinātu un padomātu vai balta vispār ir vērts ko apdrošināt, kautko.
Комментарии (6)
Labdien!
Liels paldies par ierakstu - Jūsu pieredze un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga. Lai varētu izvērtēt konkrēto situāciju un sazināties ar Jums, ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs, e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs.
Aicinām Jūs sazināties, rakstot uz e-pastu [email protected] un norādot savu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru (ja ir).
Ar cieņu
BALTA
Nevajag domāt, ka laupīšana un zādzība ir sinonīms. Vajag zināt, ka tā tas nav! Kāpēc ir jāsūdzās par to, ko Balta ir izdarījusi pēc līguma noteikumiem? Tikai tāpēc, ka tu "domāji" ka ir citādāk? Tele2 ir īpaši izstrādāti noteikumi sadarbībā ar Tele2, kuri neparedz zādzības apdrošināšanu. Tā teikt, lai klientam būtu lētāk. Toties pati Balta to piedāvā, ja apdrošina pie viņiem pa tiešo (vismaz cik paskatījos viņu mājas lapā). Tāpēc, domāju, ka sūdzība ir pilnīgi nepamatota. Drīzāk, sūdzības tematam būtu jābūt "TELE 2 - slikts ierīču apdrošināšanas risku segums", vai tamlīdzīgi.
Наивно страховать телефон от воровства или грабежа.
В латвии такую страховку никогда не получите.
Найдется 100 причин , что бы вам отказать.
Kā lai zin-aplaupīja vai apzaga..:D...Pati tak tekstā atbildēji. Ja nav bijusi vardarbība vai tās piedraudējums, tātad apzaga.
Cik gudri jus runajat shis kompanijas darboni, cilveki kuri dzivo saja valsti un maksa nodoklus ir pelnijushi,ka tiem pasaka taisnibu. Tad Nav jasadarbojas ar Tele 2 vai Baltu ja viens uz otru vel vainu, viens uz otru mes nedzivojam dzunglos, bet sabiedriba kur katras iestades darbinieks paskaidro un vai nemelo par piedavato un nenomelno viens otra kompaniju , te nav cietums kur valda likums ja nezini tad tava vaina! Tie eksiste jusu sapratne,bet ne sabiedriba, ta driz jums klientu nebus LV ir loti maza valsts un jusu darbs ir jusu naudu.
cilveki protams nesaprot kad veikala paskaidro pret zadzibam tad pret zadzibam un tu piezvani uz apdrosinasanu par kuru tu maksa katru menesi, tad peksni tev pasaka, ka pret lapisanu.Gribot negribot interneta tu sac meklet kas ir laupisana un zagsana