www.sudzibas.lv BALTA Ceļojuma apdrošināšana

Balta - Ceļojuma apdrošināšana

Nevienam neiesaku ņemt ceļojuma apdrošināšanu Baltā. Ceļojumā devāmies ar personīgo mašīnu, tāpēc paņēmām apdrošināšanu nelaimes gadījumiem, dokumentu zušanas gadījumiem, ceļojuma pārtraukšanai. Ceļojuma laikā mums rupji uzlauza mašīnu, izsita logu, nozaga daudzas lietas, arī dažus dokumentus.
Kā jau līguma rakstīts, mēs sazinājāmies ar pārstāvi, lai saņemtu palīdzību un padomu. Neko no tā viņi nesniedza un nevēlējās ar mums vairs sazināties. Ar apsardzi un policiju nācās kārtot visas lietas pašiem. Kaut arī līgumā ar Baltu bija punkti, kuros teikts, kas mums jādara kādā no gadījumiem un ko viņi sniegs mums pretī.
Atgriežoties Latvijā, sākās jaunas problēmas, jo visās iestādēs, izņemot CSDD, mūs vainoja pašus par to, ka mums uzlauza mašīnu, par visu maksājām pa pilnu programmu un Balta, protams, atteica jebkādā atlīdzības maksāšanā.
Tad kāda jēga ir ņemt ceļojuma apdrošināšanu, ja tad, kad ir vajadzīga palīdzība, neviens to nesniedz? Kāda jēga ir tādiem kantoriem kā Balta? Izkāš naudu, noslēdz līgumu un sniedz solījumus pa tukšo un uzvārās uz citu rēķina. Nevēlos vairs iesaistīties ar viņiem nekādās darīšanās un jebkuram paziņam varu sniegt tikai negatīvas atsauksmes.

A

Комментарии (4)

G GG 19.08.2010

Pirmkārt, ja jau esi lasījusi līgumu, droši vien lasīji arī 6.3. punktu, kur rakstīts, ka pase un nauda, tātad arī citi dokumenti, jāglabā drošā vietā - seifā vai rokas bagāžā. Vai ikdienā tu arī dokumentus mašīnā atstāj?
Otrkārt, lūdzu, uzraksti, kurā vietā līgumā ir rakstīts, ka Balta risinās ar policiju un apsardzi saistītos jautājumus?
Treškārt, 13.1.4. Neatlīdzina zaudējumus, kuru cēlonis ir naudas atstāšana mašīnā. Nezinu apstākļus, bet vai tikai nebiji pārkāpusi arī šo?
Ceturtkārt, uz kādiem līguma punktiem tu biji sapratusi, kas konkrēti viņiem bija jāsniedz pretī?
Piektkārt, ja viņi atsaka atlīdzību (ko, pēc pieredzes saku, Balta bez pamatojuma to reti dara), ko viņi raksta atteikuma vēstulē?
Sestkārt, ko nozīmē - nevēlējās ar mums vairāk sazināties? :D

G GG 19.08.2010

Jā, un, septītkārt, kur pirki polisi? I-netā vai filiālē un vai noprasīji konsultantam (vai internetam :D) par šīm lietām?

J Juris 19.08.2010

Tā ir tīrākā vieglprātība atstāt mašīnas salonā dokumentus, naudu vai citas zaglim iekārojamas lietas. Aija pilnībā neizprot polises būtību, jo izklausās, ka viņa vēlējās, lai tagad balta brauc pie viņiem, labo mašīnu, aizved uz viesnīcu, paēdina, izgulda un nomazgā, jo redz, iestājies ir nelaimes gadījums :D
Gg, par konsultantu "internetu" labs :D

E EdgarsP 25.09.2021

Šodien lidostā bagāžu saņēmu . Un jūtos patiesi atvieglots . Bet tikai nozaudejot bagāžu un iedziļinoties "Balta" CA noteikumos - sapratu , ka tie nav izdevīgi klientam. Pirmkārt - bagāžas aizkavēšanās attiecināta tikai uz ārzemēm . Otrkāt - lai pierādītu pazudētās mantas ,  tiek prasīti čeki . Pasakiet - kuram cilvēkam ir čeki uz mantām kuras paņem ceļojumā ? Pie kam - tiek norēķināts nolietojums . Sanāk , ka es gaidītu vēl apmēram mēnesi un saņemtu atlīdzībā niecīgu summu . 

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы